2023-04-07, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
#211 är nu singel. Vettigt beslut.

Hur vet du derå?
Citera
2023-04-07, 20:05
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Hur vet du derå?
Flickvännen tog bort ”i ett förhållande” på Facebook i dag.
Citera
2023-04-07, 20:07
Avslutad
Citat:
Flickvännen tog bort ”i ett förhållande” på Facebook i dag.

Ok, kanske lika bra, hon ser lite lesbisk ut.

Undrar hur det går för gr8nbd.. jag hann aldrig se hans Facebook.
Citera
2023-04-07, 20:20
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ok, kanske lika bra, hon ser lite lesbisk ut.

Var inte så mycket att se. Men det lär ha gått åt helvete med frugan i vanlig ordning.
Citera
2023-04-07, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisskarlsson
Vet någon var i Kortedala detta utspelar sig?

https://dumpen.se/2021/11/30/nananana-sa-mannen-som-ville-mysa-med-en-sexaring-och-hennes-mamma-napp-igen/
Ser ut som parkeringsplatsen vid *pr*lgatan strax öster om början av Gr*smån*dsgatan.
(a, i, ä, a)
Citera
2023-04-07, 20:33
Medlem
Citat:
#211 är nu singel. Vettigt beslut.
Såg det med tidigare. (Ex?-)Särbon har även tagit bort möjligheten för främlingar att kommentera och rensat bland kommentarerna.
Många kommentarer som verkar fått ligga kvar dock, de kan knappast ha missats av henne, bara de med länkar som visar bilder och filmer på honom och de där hon anklagats i som har raderats. Strongt av henne tycker jag.

Undrar om han #211 får sparken från sitt jobb? Hade varit kul att veta.
Citera
2023-04-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisskarlsson
Vet någon var i Kortedala detta utspelar sig?

https://dumpen.se/2021/11/30/nananana-sa-mannen-som-ville-mysa-med-en-sexaring-och-hennes-mamma-napp-igen/
Han verkar inte ha någon identitet ute alls vad jag kan hitta? Har sökt i både den här och den gamla tråden på Kortedala, samt gått igenom Lysturkens inlägg och inte hittat någon rebus på honom. Men kan hända att jag missat i.o.m. att han inte har något nummer så det är bökigt att leta efter inlägg som rör honom.

Man undrar ju hur det gått för de tidiga gäddorna. Dumpen hade mindre räckvidd och i takt med att det kommit nya gäddor så har de gamla fallit i glömska. Bra att du tog upp honom igen!
Citera
2023-04-07, 20:40
Medlem
Crankyshake2s avatar
Spanade in ”Det går åt helvetet” han verkar fortfarande vara gift 😅😅😅 så att så åt helvetet med frugan gick de inte iaf…
Citera
2023-04-07, 20:43
Medlem
Citat:
Var inte så mycket att se. Några enstaka bilder där det framgick att han spelar airsoft/paintball. Den hobbyn går nog åt helvete nu.
Citera
2023-04-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Var inte så mycket att se. Några enstaka bilder där det framgick att han spelar airsoft/paintball. Den hobbyn går nog åt helvete nu.
Fick ett sökresultat när jag googlade på hans (#211) namn till en airsoftförening, när jag klickade på den visade det sig vara till hans profil, som var raderad. Undrar om det är de som raderat eller han själv som tagit bort sig. Var rätt tydligt att det även finns barn/ungdomar i den föreningen.
Citera
2023-04-07, 21:02
Medlem
kisskarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingLamb
Ser ut som parkeringsplatsen vid *pr*lgatan strax öster om början av Gr*smån*dsgatan.
(a, i, ä, a)

Helt korrekt!
Undrar vart denne herre var på väg, egentligen. Det är ju ett bostadsområde. Kan det vara så att han skulle göra hembesök?
Citera
2023-04-07, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Han verkar inte ha någon identitet ute alls vad jag kan hitta? Har sökt i både den här och den gamla tråden på Kortedala, samt gått igenom Lysturkens inlägg och inte hittat någon rebus på honom. Men kan hända att jag missat i.o.m. att han inte har något nummer så det är bökigt att leta efter inlägg som rör honom.

Man undrar ju hur det gått för de tidiga gäddorna. Dumpen hade mindre räckvidd och i takt med att det kommit nya gäddor så har de gamla fallit i glömska. Bra att du tog upp honom igen!
Jag sökte, jag hittade...

Lysturkens fina rebus på Nänänänä-gäddan här:

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in