Citat:
Det du beskriver är Håller helt med!
Det sägs att 2% av JORDENS befolkning är psykopater... ( hoppas jag inte minns fel nu!!!!),
Det beror såklart på det du skrev, dessa personer hittas sällan, deras egen vardag funkar oftast bra medan de bryter ner vänner , familjer mm totalt, söker aldrig hjälp själva heller, är ju oftast väldigt framgångsrika, och "perfekta" i " alla" sammanhang eftersom de ändrar sig till var de befinner sig.....
De är helyllekillen som likt mitt ex lurar både syskon och föräldrar att gå emot mig och samtidigt lurar av mina föräldrar pengar, går bakom min rygg, vänder alla i min egen familj emot mig.....
Behöver inte vara en psykopat... narcicisst... finns det idag en klar gräns? Inte engagerat mig att läsa om det efter jag lämnade efter 17 år....
Det sägs att 2% av JORDENS befolkning är psykopater... ( hoppas jag inte minns fel nu!!!!),
Det beror såklart på det du skrev, dessa personer hittas sällan, deras egen vardag funkar oftast bra medan de bryter ner vänner , familjer mm totalt, söker aldrig hjälp själva heller, är ju oftast väldigt framgångsrika, och "perfekta" i " alla" sammanhang eftersom de ändrar sig till var de befinner sig.....
De är helyllekillen som likt mitt ex lurar både syskon och föräldrar att gå emot mig och samtidigt lurar av mina föräldrar pengar, går bakom min rygg, vänder alla i min egen familj emot mig.....
Behöver inte vara en psykopat... narcicisst... finns det idag en klar gräns? Inte engagerat mig att läsa om det efter jag lämnade efter 17 år....
dold narcissism
som är den vanligaste typ av narcissisten
De kan vara djävulen själv mot de som lever nära dem
Oftast deras part som de bitvis bryter ner psykiskt
om personen inte lyder och är foglig
Uttåt är de charmiga sociala och söker bekräftelse med att visa upp sig som en god bra person
Ofta inteligenta och charmar de flesta
Som du säger de söker inte hjälp fr psykvård
de har en grandios självbild och den som lämnar dem gör det inte helt ostraffat
De Vänder gärna andra emot den som upptäckt vem de är och som lämnar dem
Jag brukar kalla dem Dr Jykell and MR Hyde
Skönt att du tog dig därifrån
Mycket Starkt gjort
Det enda som helar är att springa så långt bort fr dem som möjligt