2023-02-19, 18:33
Medlem
ja och de kommer faktiskt hit och skitpostar för att sänka kvaliteten på den här sidan och förstöra flashbacks rykte. och det är inte som att jag är besatt av dem, men de trycker sig hela tiden i ditt ansikte så du tvingas svara

Citat:
spyr varje gång av alla som försöker sig på att vara roliga.
eller smarta. cringar så mkt.
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-02-19 kl. 18:56.
Citera
2023-02-19, 21:41
Medlem
Varje gång jag läser reddit så tänker jag att skribenterna har den här grimasen när de läser och skriver:

https://knowyourmeme.com/memes/soy-boy-face-soyjak

Det är något över hela forumet som säger: "Jag betalar för onlyfansporr och jag anser att SVT är politiskt neutralt eller möjligtvis till höger!"
Citera
2023-02-20, 20:31
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Just Reddit har jag också svårt för. Har hört att det är politiskt vinklat men det vet jag lite om. Har mest använt det för olika spel osv. Men det är en så onödigt app, varför inte bara vara en hemsida?

Hatar när man sitter på mobilen och googlar och så kommer reddit fram. Klickar man på länken måste man öppna appen. Jag skiter i appen, jag vill bara läsa vad som står.

Kan man inte bara strunta i att installera just appen ?
En appar är ju bara en hemsida / webläsare ecklusiv för just sidan ?
Citera
2023-02-21, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
ja och de kommer faktiskt hit och skitpostar för att sänka kvaliteten på den här sidan och förstöra flashbacks rykte. och det är inte som att jag är besatt av dem, men de trycker sig hela tiden i ditt ansikte så du tvingas svara

eller smarta. cringar så mkt.

Men det är ju tekniskt omöjligt att sänka flashbacks rykte!
Citera
2023-02-21, 10:40
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankis
Vilken tur att det är ganska lätt att inte besöka sidan då
Fast så lätt är det inte att undvika eftersom så många diskussioner flyttats dit och att sidan är så lättillgänglig då ett konto för alla olika ämnen gäller.
Citera
2023-04-05, 19:23
Medlem
Haha, läs den här tråden: https://www.reddit.com/r/sweden/comm...baserat_kyrka/

Det är BARA en massa jävla syltryggar, glosögda horungar, smygbögar, trans-peddon och annat kladd och avskräde som skriver och ryggdunkar varandra.

Tro fan att man mår illa över att vara svensk när den enda röda tråden i vår kultur numera tycks vara antirasism, HBTQXYZ-vurm, feminism och manshat.

Hoppas alla i tråden jag länkade får cancer så vi slipper skiten. Slipper gärna Svenska kyrkan och deras transagenda också. Tur som fan att jag aldrig betalat kyrkoskatt
Citera
2023-04-07, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
Haha, läs den här tråden: https://www.reddit.com/r/sweden/comm...baserat_kyrka/

Det är BARA en massa jävla syltryggar, glosögda horungar, smygbögar, trans-peddon och annat kladd och avskräde som skriver och ryggdunkar varandra.

Tro fan att man mår illa över att vara svensk när den enda röda tråden i vår kultur numera tycks vara antirasism, HBTQXYZ-vurm, feminism och manshat.

Hoppas alla i tråden jag länkade får cancer så vi slipper skiten. Slipper gärna Svenska kyrkan och deras transagenda också. Tur som fan att jag aldrig betalat kyrkoskatt
Har sett liknande trådar på Flashback så enligt din vokabulär är de på Flashback "en massa jävla syltryggar, glosögda horungar, smygbögar, trans-peddon och annat kladd och avskräde som skriver och ryggdunkar varandra"? Av ditt inlägg att döma är det inte långt borta att hålla med dig.
Citera
2023-04-07, 22:30
Medlem
zombie-nations avatar
Reddit bevisar att forum behövs. Ett tag var forum ute och skrattade åt.

Men nej, jag orkar verkligen inte med ett forum där folk vill bli populära för att ens synas. Det blir väldigt slätstruket. Det är synd för de har många ämnen man inte hittar på andra ställen.
Citera
2023-04-08, 01:49
Medlem
Reddit är bra som en källa för länkar till olika nyheter, som kriget är bra at följa där. Eller nichade undergrupper m.m. Man hittar det mesta. Men i de större grupperna med över några tusen följare så är kommentarerna helt ointressanta. Där är det bara länkarna som gäller. Detta för att den mest populära åsikten gäller.
Redditörerna är själva medvetna om problemet, the hivemind. När en åsikt blir populär så får inga andra åsikter förekomma för de blir nedröstade så de inte syns. Obehagligt, kan jag tycka. Det är en sorts indoktrinering för de som kommenterar att få en direktfeedback på hur bra man gjorde ifrån sig. Duktig gosse, du följde strömmen. Här har du 2000 statuspoäng.
Citera
2023-04-08, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Reddit är bra som en källa för länkar till olika nyheter, som kriget är bra at följa där. Eller nichade undergrupper m.m. Man hittar det mesta. Men i de större grupperna med över några tusen följare så är kommentarerna helt ointressanta. Där är det bara länkarna som gäller. Detta för att den mest populära åsikten gäller.
Redditörerna är själva medvetna om problemet, the hivemind. När en åsikt blir populär så får inga andra åsikter förekomma för de blir nedröstade så de inte syns. Obehagligt, kan jag tycka. Det är en sorts indoktrinering för de som kommenterar att få en direktfeedback på hur bra man gjorde ifrån sig. Duktig gosse, du följde strömmen. Här har du 2000 statuspoäng.

Någon som hajat, till skillnad från flanen ovanför dig. Skönt att höra. Annars lätt att börja tro att man är helt skadad i huvudet när ens egna åsikter knappt finns representerade där.
Citera
2023-04-26, 12:59
Medlem
Domass avatar
Som alla sociala medier och youtube. Folk vill bara skriva en kommentar för likes.
Citera
2023-04-27, 21:26
Medlem
jenniferruless avatar
reddithororna kickade mej
dom tål nt hud

detta skrev jag : https://www.reddit.com/r/Sverige/com...%A5_otrevliga/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto