Citat:
Ursprungligen postat av
neutrogen
Jag vet inte. Jag gissar att missbruket inte har varit mer än någon gå "då och då" när det har funnits en slant över att köpa sig lite amfetamin istället för att kosta på ungarna något extra.
En tanke är att Jasmine har sålt sig själv till män i närområdet för att antingen få narkotika eller pengar till det i utbyte. Isåfall utan Daniels vetskap med tanke på hans hetsiga humör.
Jag är extremt tveksam till att flickan i fallet ska ha blivit sexuellt utnyttjad.
Amfetamin är inget man går på då och då när man speciellt använder sprutor, amfetamin avtändning är ett helvete om du inte fortsätter att ta,så då vill man undvika det genom att ta mer. Och då hon kört sprutor så är det ganska starka kickar… inte någon microdos direkt som med adhd medisin.
Jag jar skrivit detta innan, länkade till jasmines systers blogg där hon låter allmännheten följa hennes viktresa och viktnedgång. Dessutom har jasmines syster fått barna tagna ifrån sig då polisen hittat knark hos henne. Mer vet jag knte än det jag relaterat till tidigare info.
Så ja, dom e pundare. Kan folk sluta spekulera i att jasmine inte var det eller skylla på hennes psykiatriska diagnos? Hela familjen med vänner verkar äckliga. Huset ser ut som taget ur en skräckfilm. En liten flicka har nästan dött. Det finns inga ursäkter alls….