Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-07, 09:36
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jo, klart de gör det. Han vill bara att få det att låta mer dramatiskt än vad det är. Fattar inte grejen med dessa ödesurnor heller när man ändå får chansen att åka till Gränslandet.

Mastiff har fullständigt förstört Robinson.
Man får väl chansen till en duell som vid vinst garanterar minst en vecka till i R? Ja om man väljer rätt kruka, annars blir det bara en blodshämnd man får som tröst att dela ut.
2023-04-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Enligt Christina ska han sagt det flera gånger..
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pQlQ21/robinson-peter-andersson-tvingades-lamna-efter-rasistiska-ord-om-christina-onuora
Det är väl något Zeki lurat i henne. Sen har väl Anna som är där nu bekräftat att hon hört Peter säga det en gång.
2023-04-07, 11:14
Medlem
greta75s avatar
Tankeexperiment för alla rasister i tråden som lipar över att Peter fick åka för att han bröt mot reglerna:

Är det inte ni som är de största snöflingorna?
2023-04-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollosausdal
Det var tydligen Erik som hängde ut peter också.
Förvånar mig inte att han också tog illa upp. Har han inte utländskt påbrå?
Tror inte någon annan i det äldre laget reagerade så kraftigt, de skakade nog bara av sig det. Har själv jobbat med såna äldre damer och en sa en gång n-ordet till en annan äldre vit dam utan att tänka sig för, och jag såg att hon fick panik sen (kanske för att jag är ung och hon trodde att jag skulle gola till chefen).
Senast redigerad av chaga 2023-04-07 kl. 11:22.
2023-04-07, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Hade jag varit Christina och Zeki hade viskat det i mitt öra hade jag fan börjat puckla på honom. Skulle börjat med att jag är dålig förlorare och slutat med att han är a piece of shit.
Synd att Sanna åkte ut, jag gillade henne. Hon får mig nästan att tro att hon hittat lite cannabisplantor och sitter och röker på varannan timme, så chill är hon med livet. Önskar jag kunde må så utan att behöva knarka så makt åt henne för att hon klarar det.
Jag hade gärna sett att nån riktigt stark kom in i gränslandet och kunde lära Zeki att veta hut. Han är en riktig bitch också för det där med att han golade. Han ser så jävla ond ut i ansiktet, när han ler så känns det som att han har djävulen inne i sig.

Jag gillar verkligen Amanda, i början tyckte jag hon verkade dryg men hon är fan härlig och tar ansvar för sig själv vilket inte många andra gör. Fabian är patetisk som han håller på och säga att han är snyggaste gubben på hela stan. Som om!

Sanna? Hon är väl kvar? Men i andra laget.
2023-04-07, 11:28
Medlem
Citat:
Zeki är blatte och har därmed frikort att göra vad han vill. Var likadant med Hayes när han sa att han att skulle bryta armen av Mattias och att han skulle gå ut i skogen och skaffa ett par pungkulor sist han var med.

Dessutom hörde ju inte ens Christina det så hur kan hon bli kränkt av något hon inte har hört med egna öron?
Jag tycker att Christina har rätt att känna sig kränkt, men att hon borde fått höra Peters tankar och ursäkt på plats och bestämt sig därefter vart hon står.

Hayes borde verkligen fått ha åkt ut när han hotade folk. Kan inte fatta att han fick vara kvar med dealen att han skulle lägga sig i en tävling. En eloge till dem som bojkottade programmet efter det.

Zeki har inte hotat om att skada någon, dock om man ska var pk så har han ju kommenterat att Christina borde gå ner i vikt vilket är mycket kränkande och omodernt sagt.
2023-04-07, 11:50
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Tror tjejpakten med Alva, Carro, Chris, Sophie och kanske Sanna också är så hoplimmade nu att de tar sig till plankan.

Alva ser dock oroande trött ut. Hon kanske blir utröstad på egen begäran snart?
2023-04-07, 11:53
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Håller med dig. Det är nog den tamaste upplagan av Robinson jag sett. Det var lite detta jag var rädd för när Anders Lundin skulle komma tillbaka. Han vill göra barnvänlig familje-TV och tycker inte om konfliktporr.

Nu kan säsongen bara räddas av en båt som stävar in mot stranden med Raymond och Sebastian Dawkins i fören tungt behängda med immunitets-halsband. Det kommer inte att hända men kul hade det varit!

Precis. Anders är helt fel programledare för Robinson. Måste vara någon som vågar ställa pinsamma frågor och ifrågasätta.

Ja eller kanske Carl Hamilton kan rädda skitet
2023-04-07, 12:17
Medlem
greta75s avatar
Jag tycker om Anders och och att säsongen är bra.

Det blir så här lugnt eftersom alla på ön är mentalt stabila, relativt smarta och väldigt vanliga människor utan jobbig personlighet som sticker ut allt för mycket. Då blir det relativt fritt från drama.

Man får utvärdera efter säsongen.

Valigtvis brukar man kasta in några galningar för att få fart på det. De andra upptäckte att Zeki var en sådan och valde bort ju bort honom direkt vilket var helt korrekt gjort.
2023-04-07, 12:18
Medlem
Citat:
Zeki sa det till Christina som sa det till produktionen. Med andra ord agerade produktionen på tredjehandsuppgifter. "Han sa att han sa n-ordet om mig". För jävla dåligt. Lika dåligt som när Tommie åkte ut. Tv4 måste lära sig att bedöma det efter i vilket sammanhang det sades.
Ja det känns väldigt oseriöst och oproffsigt av produktionen att bara köpa tredjehandsuppgifter rakt av!
Då kan ju vemsomhelst hitta på vadsomhelst om nån som dom vill få bort!!
2023-04-07, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Tror tjejpakten med Alva, Carro, Chris, Sophie och kanske Sanna också är så hoplimmade nu att de tar sig till plankan.

Alva ser dock oroande trött ut. Hon kanske blir utröstad på egen begäran snart?
Alva har man nästan helt glömt bort, så osynlig som hon har varit sista tiden!
2023-04-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Gränslandet är ren komik , en Xtremet orolig pk kvinna , en sjukt lat neger , en helt galen förvirrad kvinna och en aggresiv blatte .
Det blir bra TV det
Dålig miss av produktionen att i trailern visa Zeki och Anna som står vid varsin eld INNAN Christina hade avslöjat vem som skulle få möta Anna!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in