Citat:
Ursprungligen postat av
Dopamina
Efterbliven för att jag råkar veta att alkohol är minst lika fördärvande nära ett barn? Efterbliven för att jag vet att alkohol har den svåraste abstinensen? Efterbliven för att jag vet att narkotika förbättrar vissa människors mentala hälsa?
Medberoende är jag inte. Jag är en barndomstraumatiserad sprutnarkoman! Kan lova dig att jag önskar att mina föräldrar var påtända på bensodiazepiner istället för att vara aggressiva och mentalt rubbade nära oss barn. Det hade varit så enkelt att skylla på knark som bortförklaring till ett vedervärdigt psykobeteende.
Sluta skyll på drogerna om du inte hade tänkt skylla på samtliga droger. Sluta fokusera på knarket! Eller är du beredd att låta flickan bosätta sig där igen med sönderfrätt magsäck om vi bara avgiftar föräldrarna under en vecka och tar regelbundna drogtester på dem tro? Är svaret nej så inser du vem av oss som egentligen är efterbliven.
Du är ju så korkad så klockorna stannar!
Det är jävligt stor skillnad på alkohol och amfetamin, den ena är olaglig den andra inte!
Alltså du kan dömas för innehav.
Är det en bra miljö för barn att vistas i?
Att alkohol inte heller är ok, om den missbrukas, vet väl alla?
Starta en tråd om det då.
Jag tror definitivt att inte att droger är enda skälet i detta fall, psykisk sjukdom alternativt personlighetsstörning. Men drogerna verkar ju knappast förbättrat då de svälte, låste in och misshandlade flickan, så till den milda grad att hon fick svåra men för livet.