2023-04-06, 20:50
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Hej!

Ska vi kolla hur det ser ut om en månad? Fjärde maj alltså. Som jag uppfattar dig så tror du att hela Ukrainska fronten kommer att ha kollapsat och att femtiotusen super-duper Armata-tanks och fem miljoner ryzzka Spetznas soldater då står 50 meter utanför Kiev???

Eller hur tror du egentligen det kommer se ut om en månad? Så kan vi stämma av, och se hur väl din spåkula (som är lika blank och fin som putlers Syfilis-vita flintskalle) stämmer överens med verkligheten!

//FCR

Så vad tror du själv då, NATO-onanist? Får vi se en stor ukrainsk motoffensiv snart och blir det i Bakhmut? För trovärdiga uppgifter säger att Ukraina har brist på allt inklusive soldater.
2023-04-06, 21:09
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
När kommer Ukrainas stora motoffensiv? Blir det i Bakhmut eller?

Det vill ni väldigt gärna veta va?
2023-04-06, 22:10
Avslutad
Citat:
ZOGusch. Enligt dig har ju ryssarna ett negativt antal soldater i Ukraina. Så varför ägnar du så mycket tid åt att kräkas ur dig denna massiva mängd lögnaktig dynga? Du borde inte ju inte vara ett dugg orolig. Men jag fick aldrig svar på min fråga? När kommer Ukrainas stora motoffensiv? Blir det i Bakhmut eller?

Gissningsvis blir det vid Kheroson ner mot Krym. Eller så är det en decoy och dom kör all in på östfronten, vid Luhansk.
2023-04-07, 08:14
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OSS117
Fan vad tyst det är i media om kollapsen?

Såg bara nåt om att Wagner hade hissat en flagga över en offentlig toalett i Bakhmut.

Vad kan detta betyda? Nån slags kod eller?

Helt korrekt iakttaget de verkar ha något på gång nu.
2023-04-07, 08:32
Avslutad
Halloj alla ryssvänner!

Hur går det med Ukrainas fullständiga kollaps i Bakhmut? Jag har väntat otåligt i ett halvår nu sedan ni började utlova detta
2023-04-07, 08:46
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Halloj alla ryssvänner!

Hur går det med Ukrainas fullständiga kollaps i Bakhmut? Jag har väntat otåligt i ett halvår nu sedan ni började utlova detta
Ja vi är ju många nu som väntar och undrar?

Det börjar kännas som ett stort skämt!
2023-04-07, 09:11
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Gissningsvis blir det vid Kheroson ner mot Krym. Eller så är det en decoy och dom kör all in på östfronten, vid Luhansk.

Det resonemanget köper jag. Men lika säkert är att ryssarna inväntar den ukrainska motoffensiven. Jag kan heller inte tänka mig annat än att Zelenskijs NATO-rådgivare sliter sitt hår över att den lille judeclownen offrat sina bästa och mest erfarna trupper vid Bakhmut. Dessutom till ingen nytta. Samtidigt har Ryssland vid Bakhmut enbart offrat kåkfarare.
2023-04-07, 09:18
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Det resonemanget köper jag. Men lika säkert är att ryssarna inväntar den ukrainska motoffensiven. Jag kan heller inte tänka mig annat än att Zelenskijs NATO-rådgivare sliter sitt hår över att den lille judeclownen offrat sina bästa och mest erfarna trupper vid Bakhmut. Dessutom till ingen nytta. Samtidigt har Ryssland vid Bakhmut enbart offrat kåkfarare.

Har Ryᛋᛋarna "bara" offrat kåkfarare vid Bakhmut?

Du menar att det är vad de har kvar att sätta in i strid.

Ser fram emot när det börjar kollapsa helt på alla fronter.

Frågan är bara om vågen ska stanna vid de gränser Ukraina hade innan ockupationen?
2023-04-07, 10:02
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon

Har Ryᛋᛋarna "bara" offrat kåkfarare vid Bakhmut?

Du menar att det är vad de har kvar att sätta in i strid.

Ser fram emot när det börjar kollapsa helt på alla fronter.

Frågan är bara om vågen ska stanna vid de gränser Ukraina hade innan ockupationen?

Ja, PMC Wagner är det som stått för den framgångsrika offensiven i Bakhmutområdet och din sida satt ju för inte så länge sen och gråtrunkade över att PMC Wagner i huvudsak rekryterat kåkfarare att slåss i Bakhmut.
2023-04-07, 10:06
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men jag har inte sett media ifrågasätta eller problematisera den här typen av uppgifter.

Kan du inte se att västmedia är en del av propagandakriget så antingen ljuger du om det eller så är du bara korkad.

Då drar vi slutsatsen att du INTE läser oberoende svensk och västmedia.....
Eller så förstår du inte vad du läser, vilket som är du tämligen lost i den moderna nutida världen vilket speglas av dina inlägg.
Det är inte bra att sitta i en bubbla och inbilla sig saker.
2023-04-07, 10:20
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ja, PMC Wagner är det som stått för den framgångsrika offensiven i Bakhmutområdet och din sida satt ju för inte så länge sen och gråtrunkade över att PMC Wagner i huvudsak rekryterat kåkfarare att slåss i Bakhmut.

Jasså! Satt jag och gråtrunkad över det.

Ja där ser man, vart hittade du det inlägget?

Hade inte krigsförbrytarna i Wagner funnits i ockuperade Ukraina så hade detta varit över för länge sen.

Dock ser jag inte mycket offensivt i det hela men det kanske kommer snart. *gäsp*
2023-04-07, 10:46
Medlem
%s avatar
Citat:
Den "framgångsrika offensiven i Bakhmutområdet"? Så de har tagit Bakhmut nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in