2023-03-31, 03:10
  #853
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag kan säga så här. Hennes engelska är inte som vår. Och när jag skriver längre brev så fattar hon inte innebörden. Svarta i Afrika lyssnar inte ens på RAP
Dom har en egen stil som är ren skit! 421 miljoner visningar

https://www.youtube.com/watch?v=CQLsdm1ZYAw

Vilket folk tillhör hon?
Är hon kristen eller muslim?
Och, juju är rätt trevlig musik, men det där verkar vara modern pop av något slag.
Citera
2023-03-31, 03:18
  #854
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag fattar och vet vad du menar. Svenskan blir inget problem. Hon är med mig ...
Nåja, det går väl ganska fort.
https://www.youtube.com/watch?v=gUTlzDJPfX8
Citera
2023-03-31, 09:44
  #855
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag fattar och vet vad du menar. Svenskan blir inget problem. Hon är med mig ...

Ännu ett råd,

LÄGG NER DET AFRIKANSKA PROJEKTET för guds skull..!!!
Hon och släkten ser här en gyllene biljett till det magiska landet i norr, där det regnar manna från skyn och FN betalar för att man ska bo där (jo det är sant, dom tror att det är på det viset, se tex; (FB) Många Somalier tror att FN betalar deras vistelse i Sverige! -Info kan lösa vitrasism ).

Hon kommer dra hit hela sin stam och du kommer få stå för fiolerna.

ISTÄLLET stoppar du direkt månadspengen du skickar, tar dom pengarna och åker till Thailand.
Det finns faktiskt dom svenskar som hittar en trevlig thailändska som INTE bara är ute efter pengar.
Vet åtminstone två stycken i min närhet som gjort så, och dom är helt vanliga knegare och inga mångmiljonärer och definitivt inga fotomodeller.

Ditt låga självförtroende är vad som gör dig oattraktiv, inget annat.
Sträck på dig för fan och gör nåt åt saken om du tycker spegelbilden inte passar, så himla svårt är det inte!
Ditt ältande om det hit å dit är så extremt osexigt för en kvinna så du anar inte..

Valet mellan en trevlig, söt thailändsk tjej eller en gapig, girig negress liksom..

Skärp dig nu!
Citera
2023-03-31, 10:53
  #856
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Du har skrivit ett jättebra inlägg som har läst två gånger. Mitt svar. Jag hoppas och det är väl bättre än mitt andra altrentiv fortsätta att leva helt ensam i 18år till. Ja du läste rätt jag har suttit i min ensamhet sedan 2005. Jag började min jakt på en "ung" tjej 2021.
Går detta bra så kommer jag jaga/söka något nytt.

Tillägg ett liv utan hopp och eller framdrivning är meningslöst.
Vänta nu du går igenom allt det här men du vill hitta en ny tjej sen??
Citera
2023-04-07, 01:02
  #857
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Ännu ett råd,

LÄGG NER DET AFRIKANSKA PROJEKTET för guds skull..!!!
Hon och släkten ser här en gyllene biljett till det magiska landet i norr, där det regnar manna från skyn och FN betalar för att man ska bo där (jo det är sant, dom tror att det är på det viset, se tex; (FB) Många Somalier tror att FN betalar deras vistelse i Sverige! -Info kan lösa vitrasism ).

Hon kommer dra hit hela sin stam och du kommer få stå för fiolerna.

ISTÄLLET stoppar du direkt månadspengen du skickar, tar dom pengarna och åker till Thailand.
Det finns faktiskt dom svenskar som hittar en trevlig thailändska som INTE bara är ute efter pengar.
Vet åtminstone två stycken i min närhet som gjort så, och dom är helt vanliga knegare och inga mångmiljonärer och definitivt inga fotomodeller.

Ditt låga självförtroende är vad som gör dig oattraktiv, inget annat.
Sträck på dig för fan och gör nåt åt saken om du tycker spegelbilden inte passar, så himla svårt är det inte!
Ditt ältande om det hit å dit är så extremt osexigt för en kvinna så du anar inte..

Valet mellan en trevlig, söt thailändsk tjej eller en gapig, girig negress liksom..

Skärp dig nu!

Nu har jag betalt för pumpen i vatten ledningen också.
Ärligt jag har knullat en tjej i veckan.
Citera
2023-04-07, 01:04
  #858
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Nu har jag betalt för pumpen i vatten ledningen också.
Ärligt jag har knullat en tjej i veckan.

Mitt projekt är skitdyrt .... Jag har legat med en tjej i min ålder. Det var rena katastrofen.
Hon var torr jag var halv seg.
Citera
2023-04-07, 01:08
  #859
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Mitt projekt är skitdyrt .... Jag har legat med en tjej i min ålder. Det var rena katastrofen.
Hon var torr jag var halv seg.

Som jag har sagt 10 gånger .. Jag kan inte backa ur nu. Afrika är fokus
Tjejen som sov över var 53 år mager med fin kropp. Varför hon gillade en tjockis som mig fattar jag inte. Ärligt.???
Citera
2023-04-07, 01:13
  #860
Avslutad
Hon sade snälla .... du är värd bättre, vi kan faktiskt gå från vänner till pojke och flicka. jag kan älska dig?
NEJ! Jag har lagt över 200 000 på en snygg mulatt allt som vi/jag väntar på är att migrationsverket får tummen ur.
__________________
Senast redigerad av llars67 2023-04-07 kl. 01:15.
Citera
2023-04-07, 01:15
  #861
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Som jag har sagt 10 gånger .. Jag kan inte backa ur nu. Afrika är fokus
Tjejen som sov över var 53 år mager med fin kropp. Varför hon gillade en tjockis som mig fattar jag inte. Ärligt.???

Gå och lägg dig och runka istället, Lasse!
Citera
2023-04-07, 01:21
  #862
Avslutad
Jag har hjälp med runkandet om jag vill. Det är inte mitt problem jag saknar min fru.

Jag har väntat i 15 månader alla jag känner ser att jag lider.
Citera
2023-04-07, 01:32
  #863
Avslutad
Privata PM är underbara att läsa. NEJ jag är inte någon som någon känner. Jag är en typisk pappa som inte träffat sina barn sedan 90-talet. Det känns skit så in i helvete jag saknar.
Jag är 1.85 överviktig och fattig med missbruk av alla det slag..
__________________
Senast redigerad av llars67 2023-04-07 kl. 01:34.
Citera
2023-04-07, 02:15
  #864
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Hon sade snälla .... du är värd bättre, vi kan faktiskt gå från vänner till pojke och flicka. jag kan älska dig?
NEJ! Jag har lagt över 200 000 på en snygg mulatt allt som vi/jag väntar på är att migrationsverket får tummen ur.

Det kan till och med vara så illa, att det är kvinnan själv som på något sätt motverkar, så att det ska ta lång tid hos Migrationsverket. För under tiden kan hon plocka dig på pengar. Och sedan när hon har fått grönt ljus, så kommer hon att "ångra sig" och inte vilja flytta till Sverige. Jag är ledsen att säga det, men jag tror tyvärr att det är så det ligger till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in