2023-04-06, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Sedan urminnes tider har mannen försvarat och krigat för sitt folk och nation.
Han har varit ute i krig, jagat djur, huggit ved, byggt hus och framförallt, försörjt sin kvinna och sina barn. Hans mod och styrka har genom årtusenden förundrats av kvinnorna som fött många barn till honom, lagat hans mat, sytt hans kläder och tagit hand om hemmet. För henne har han varit oumbärlig, ovärderlig. Mannen har alltid varit överhuvudet, agerat självklar ledare. Se Akilles! Se Rienzi! Mussolini! Riddare, soldater, krigare, vikingar! Stolthet, styrka och mod!

När jag promenerar i stan förundras man säkerligen. Män i scarfs och små mössor trippar omkring med tygväskor och små knähundar. Vissa ser ut som små pojkar, trots att de måste vara väl över 18. Nästan alla har det där gay-uttalet, om ni hänger med på vad jag menar? De går i tighta jeans och fikar med sina väninnor. De är helt enkelt feminina, och detta problem är minst sagt utbrett. Samtidigt importeras horder av krigsföra män från Mellanöstern. Mängder av svenska män går runt med asiater då jag antar att de har svårigheter med att finna en kvinna från sin egen nation.

Kvinnor tar p-piller och får hormonbalansen rubbad, väljer sedan mer feminina män med lågt testosteron. Estrogen hamnar i vår mat och i vårt vatten och folk dricker soja och är vegetarianer. Istället för att gå ut och släpa hem en kvinna verkar många män ha fastnat i ett porrberoende.De skall "tävla" med kvinnor på arbetsmarknaden vilket måste vara extremt löjeväckande för riktiga män som inte har en aning om hur man skall tävla med kvinnor eftersom det hela ter sig fullkomligt absurt!

Attraktionen blir ju helt obefintlig med feminina män. Många verkar även vara öppet homosexuella. Hur kan ni låta kvinnorna köra med er och jamsa med i deras feminism-påhitt. Hela politiken som pågår idag är ju endast ett enormt shit-test från kvinnor som tappat respekten för sina landsmän!

Jag är bedrövad och mycket orolig över denna utveckling. Kriminaliteten brer ut sig i brist på starka auktoriteter och hela landet törstar efter starka, ledande och kompetenta män. Var är alla svenska, äkta män?
Ja hur tror du det är för tjejer att träffa män idag? (Vi som inte tar p-piller). Det är en väldigt svår uppgift, då de flesta killar är små skrangliga feminiserade klenisar. Många män (alltså…”män”) sitter idag och gnäller över att tjejer inte vill ha killar. Det är det att vi inte vill ha fjollor.
Citera
2023-04-06, 14:44
Avslutad
Nu lägger jag inga värderingar i hur svenskor vill ha sina snubbar.

Men att det är feminiserade avarter är helt klart.

Få svenskor vill ha män eller manlighet tyvärr.
Citera
2023-04-06, 15:55
Medlem
Det är inget större fel på de svenska männen.

De är trevliga , gillar kvinnor är inte homosexuella.

Fast vad det verkar så blir de förtryckta. De mår sämre än utländska män som invandrat inte mycket.

Män som konkurrerar är inte bra för ett samhälle , männen ska samarbeta , vad som gjorde Sverige fantastiskt var samarbete.

När det kommer in andra kulturer blir det konkurrens och det är dåligt , mentala hälsan försämras.

Männen är inte feminiserade bara för att de är trevliga och inte gillar vara i konflikter i onödan.
Citera
2023-04-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Har aldrig varit i närheten av Tate. Hade jag känt mig skör, som han, så hade jag betett mig som han.

Tänker alltid på subredditen r/IamVeryBadAss när jag ser honom.

Jag är ledsen, "enhalvboj", men sätt dig i samma rum som Tate så skulle det bli väldigt uppenbart för samtliga "deltagare" vem som är mest man av er.

Helt otroligt vad mycket cope som kommer från vänsterfjollor.
Citera
2023-04-06, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jymdjaket
De manligaste männen i mitt tycke är de som är helt oblivious för hur manliga de är. De brukar blanda manligt och omanligt eftersom det aldrig skulle falla dom in att skaffa sig nån koll på manligt och omanligt (om de ens fattar konceptet). De är inte så osäkra. Tänk en redig familjefar som snickrar och är händig och samtidigt älskar ABBA och Baileys.

Sluta med detta trams nu. Man kan dra det strået hur långt som helst.

"En riktig man är en sån som inte bryr sig så mycket att han till och med klär sig i klänning!".

Lägg av bara!

Så sjukt mycket tramsande bland er svenska "män" nu för tiden, rena rama fjollor är vad ni är och det är därför ni fullkomligt pissar ner er så fort frugan höjer rösten eller ni möter nåt jävla blattegäng på 19 bast på stan.

Det finns tydliga regler för vad som definierar manlighet, endera följer man dom eller inte. Är man en riktig man (dvs höga testosteronnivåer med starka androgena receptorer) kommer man naturligt att agera som en riktig man. Bland annat kommer du rösta mer konservativt då dina värderingar kommer ligga åt det hållet, du kommer få ett högre begär för att äta mycket kött, du kommer gilla kryddstark mat extra mycket. Du kommer röra dig med "pondus", med hakan högt och du kommer ta upp plats, du kommer att prata från magen istället för halsen, när oförutsedda saker händer omkring dig kommer du inte reagera med rädsla men med lugn där du analyserar situationen för att sedan på ett rationellt vis kommer fram till bästa nästa steg, du kommer inte känna dig osäker, du kommer inte ha låg självkänsla, du kommer naturligt inta en position av hög status i diverse sociala tillställningar, detta utan att ens tänka på det, det sker "omedvetet" och är som en naturligt uttryck av vad som pågår internt.

Att älska feminism existerar inte, att älska massinvandring till sin egna stam existerar inte, att föredra att umgås med kvinnor istället för män existerar inte då dina hormonnivåer kommer "guida" dig till klassiskt manliga ting: Snabba saker (bilar), jakt, vapen, kamradskap, erövring, försörjning (hämta hem födan, AKA fixa pengar).

Allt detta är ristat i sten sedan miljontals år av evolution och ingen form av social ingenjörskonst kan förändra detta.

Flummiga vänstertomtar utan den minsta kunskap om mänsklig natur.
Citera
2023-04-06, 22:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Jag är ledsen, "enhalvboj", men sätt dig i samma rum som Tate så skulle det bli väldigt uppenbart för samtliga "deltagare" vem som är mest man av er.

Helt otroligt vad mycket cope som kommer från vänsterfjollor.

Varför skulle jag frivilligt åka dit för människosmuggling och hamna i rumänskt fängelse? Det är rummet han är i. Det gör honom däremot inte mindre skör.

Folk som känner ett starkt behov av att hävda sig är sällan nåt att hänga i granen när det väl kommer till kritan. "Spela Allan" hette det på min tid.

Förstår att det är en grej att suga kuk offentligt, men detta sköts bäst live istället för på internetforum. Skriv ett brev till han, vettja. Vem vet vad som händer? Sätter du sig själv i samma rum så vips(!) kanske du sitter där, med muschen täckt av hjälte-frost
Senast redigerad av enhalvboj 2023-04-06 kl. 22:59.
Citera
2023-04-06, 22:59
Medlem
Citat:
Varför skulle jag frivilligt åka dit för människosmuggling och hamna i rumänskt fängelse? Det är rummet han är i. Det gör honom inte mindre skör.

Han blev ju släppt? Det fanns inga bevis, hänger du inte med?

Citat:
Folk som känner ett starkt behov av att hävda sig är sällan nåt att hänga i granen när det väl kommer till kritan. "Spela Allan" hette det på min tid.

Detta stämmer dock inte, då "hävda sig" är extremt subjektivt.

Mike Tyson kände ett extremt behov av att "hävda sig", pga sin barndom, men INGEN skulle påstå att Mike Tyson var en mes, en kärring. Han är enligt många urtypen av en riktig hård man.

Fast du kanske påstår att du är mer manlig än Mike också?

Citat:
Förstår att det är en grej att suga kuk offentligt, men detta sköts bäst live istället för på ett internetforum. Skriv ett brev till han, vettja. Vem vet vad som händer? Vips står du där med muschen täckt av frost

Nu är det ju som så att det är du som nickar "enhalvboj", så med största sannolikhet är det du som är lite förvirrad om du är en man eller inte, därmed antagligen också lite halvt förvirrad om du faktiskt gillar att ta den i käften och skitan eller inte.

Ska man munfäktas så bör man vara duktig på det, enhalvboj, det är inte du, du är en feminin osäker "hen" till "man" som älskar feminism och hatar allt som har med äkta manlighet att göra. Du är nog den "man" som folk är minst rädd för här inne att ingå en debatt med då du framstår som himla vek och patetisk att det är ett under hur din kuk (om du har en??) ens kan fungera halvdant.

NEXT
Citera
2023-04-06, 23:07
Avstängd
Citat:
Han blev ju släppt? Det fanns inga bevis, hänger du inte med?

Detta stämmer dock inte, då "hävda sig" är extremt subjektivt.

Mike Tyson kände ett extremt behov av att "hävda sig", pga sin barndom, men INGEN skulle påstå att Mike Tyson var en mes, en kärring. Han är enligt många urtypen av en riktig hård man.

Fast du kanske påstår att du är mer manlig än Mike också?

Nu är det ju som så att det är du som nickar "enhalvboj", så med största sannolikhet är det du som är lite förvirrad om du är en man eller inte, därmed antagligen också lite halvt förvirrad om du faktiskt gillar att ta den i käften och skitan eller inte.

Ska man munfäktas så bör man vara duktig på det, enhalvboj, det är inte du, du är en feminin osäker "hen" till "man" som älskar feminism och hatar allt som har med äkta manlighet att göra. Du är nog den "man" som folk är minst rädd för här inne att ingå en debatt med då du framstår som himla vek och patetisk att det är ett under hur din kuk (om du har en??) ens kan fungera halvdant.

NEXT

Nä, jag följer honom inte som en hund, så jag vet inte att han nyss släppts. Har du länk?

Jo, folk är eniga om att Mike Tyson är skör. Välkänt sen länge. Det är därför det knappt krävs någonting för att han ska flippa. Därför han biter öronen av folk, gråter, hotar, sticker från intervjuer, självmedicinerar med psykedelika osv. Inget nytt under solen. Med det sagt så är hans skörhet där han gråter fan så mycket manligare och sundare än hans öronbitar-dagar.

Döpte mig efter "En halv böj blues" ( https://youtu.be/0VTpaliZIZg ), så din amatöranalys stämmer inte. Är inte ett dugg förvirrad, till skillnad från Tate och dig själv.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-04-06 kl. 23:29.
Citera
2023-04-06, 23:40
Medlem
Citat:
Nä, jag följer honom inte som en hund, så jag vet inte att han nyss släppts. Har du länk?

Så genom att hänga med i vad som händer i världen, är man således en "hund" enligt dig? Det är liksom all over internet, du kan inte ha missat detta?

Det är bättre att följa feministiskt initiativs uppdateringar gällande deras partipolitik antar jag?

Citat:
Jo, folk är eniga om att Mike Tyson är skör. Välkänt sen länge. Det är därför det knappt krävs någonting för att han ska flippa. Därför han biter öronen av folk, gråter, hotar, sticker från intervjuer, självmedicinerar med psykedelika osv. Inget nytt under solen. Med det sagt så är hans skörhet där han gråter fan så mycket manligare och sundare än hans öronbitar-dagar.

Folk är också eniga om att Mike Tyson är extremt manlig, de flesta vittnar om att känna sig "rädd" i hans närvaro, även när de är i goda dager. "It literally feels like you sit next to a lion" sa snoopdog inte allt för länge sedan.

Joe Rogan har ett antal gånger påpekat att Mike Tyson är den "manligaste mannen" han någonsin vistats i samma rum som.

Mike Tyson hade som rykte att knocka heavyweights som vägde 25kg mer än honom i den första ronden, han är den yngsta tungviktsvärldsmästaren som någonsin existerat. Han spöade på 35åriga män när han var 11 år gammal.

Ingen och jag menar INGEN skulle påstå att Mike Tyson är en "feminin man", om så möjligt bara copande FI-participanter med rosafärgat hår och klänning (fast de är "män).

Sätt dig i samma rum som Mike Tyson så tror jag nog folk är rådande överens om vem som är manligast av er två.

Det är dags att sluta flumma runt med er feministiska syn på vad en riktig man är nu. Vad som är en riktig man finns redan inristad i vår biologi och människor reagerar instinktivt på det, att sitta och kolla på massa egen smörja i ett desperat försök till social ingenjörskonst och leka gud kommer inte göra någon väl och leder enbart till förvirring (och med tiden folkmord, AKA kommunism).

Så sätt dig ner i hörnet och dina HEN-kakor nu för guds skull innan du börjar gråta för att jag spöar skiten ur dig i vanlig ordning i dessa diskussioner.

VÄNTAR PÅ NÄSTA
Citera
2023-04-06, 23:48
Medlem
zombie-nations avatar
Viss feminisering är bra. Om man blir som ett stort barn som inte kan ta hand om sig själv är det dåligt för både män och kvinnor. I storstaden är överlevnad mera att klara folksamlingar och stress. Men de klarar naturligtvis inte vad män på landet kan, vilket är lite mesigt.

Men å andra sidan är det bra att män får ha känslor och får ha intressen som går utanför att hugga ved och bygga kroppen (det är mer att ta på sig ett manligt skal). Vi behöver inte kasta oss in i konflikter som kanske leder till att någon dör. Väldigt tacksam.
Citera
2023-04-06, 23:51
Avstängd
Citat:
Så genom att hänga med i vad som händer i världen, är man således en "hund" enligt dig? Det är liksom all over internet, du kan inte ha missat detta?

Det är bättre att följa feministiskt initiativs uppdateringar gällande deras partipolitik antar jag?

Folk är också eniga om att Mike Tyson är extremt manlig, de flesta vittnar om att känna sig "rädd" i hans närvaro, även när de är i goda dager. "It literally feels like you sit next to a lion" sa snoopdog inte allt för länge sedan.

Joe Rogan har ett antal gånger påpekat att Mike Tyson är den "manligaste mannen" han någonsin vistats i samma rum som.

Mike Tyson hade som rykte att knocka heavyweights som vägde 25kg mer än honom i den första ronden, han är den yngsta tungviktsvärldsmästaren som någonsin existerat. Han spöade på 35åriga män när han var 11 år gammal.

Ingen och jag menar INGEN skulle påstå att Mike Tyson är en "feminin man", om så möjligt bara copande FI-participanter med rosafärgat hår och klänning (fast de är "män).

Sätt dig i samma rum som Mike Tyson så tror jag nog folk är rådande överens om vem som är manligast av er två.

Det är dags att sluta flumma runt med er feministiska syn på vad en riktig man är nu. Vad som är en riktig man finns redan inristad i vår biologi och människor reagerar instinktivt på det, att sitta och kolla på massa egen smörja i ett desperat försök till social ingenjörskonst och leka gud kommer inte göra någon väl och leder enbart till förvirring (och med tiden folkmord, AKA kommunism).

Så sätt dig ner i hörnet och dina HEN-kakor nu för guds skull innan du börjar gråta för att jag spöar skiten ur dig i vanlig ordning i dessa diskussioner.

VÄNTAR PÅ NÄSTA

Ja.

Följer inte FI;s uppdateringar så kan inte svara för de. De har aldrig klarat riksdagsspärren och inte varit relevanta på minst 8 år

Jo, givetvis är folk rädda i hans närvaro. Han är helt uppenbart labil. Det är pundar-bosse i parken också och därför håller man sig helst borta från honom. Alla med lite självbevarelsedrift är reserverade när de befinner sig i närheten av nån som man sett bita loss örat av en annan människa.

Tror inte heller nån påstår att han skulle vara feminin. Skör däremot... riktigt skör.

Tänker du att manlighet är att vara så skör och känslodriven som möjligt? Att ha ett extremt bekräftelsebehov och fakka ur för minsta lilla? Isf passar både Tate och Tyson in på det.(kanske inte Tyson nu lämgre)
Senast redigerad av enhalvboj 2023-04-06 kl. 23:57.
Citera
2023-04-07, 00:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Viss feminisering är bra. Om man blir som ett stort barn som inte kan ta hand om sig själv är det dåligt för både män och kvinnor. I storstaden är överlevnad mera att klara folksamlingar och stress. Men de klarar naturligtvis inte vad män på landet kan, vilket är lite mesigt.

Men å andra sidan är det bra att män får ha känslor och får ha intressen som går utanför att hugga ved och bygga kroppen (det är mer att ta på sig ett manligt skal). Vi behöver inte kasta oss in i konflikter som kanske leder till att någon dör. Väldigt tacksam.

Det är ingen feminisering. Vi män har- och har alltid haft känslor. Vi bölar ibland helt av oss själva och det är fan ok. Varför reducera det till nån yttre påverkan, eller förklara det som om vi helt plötsligt blev det andra könet? Varför distansiera oss från oss själva på det sättet? Det är varken sunt eller rimligt.

(Var inte riktat specifikt till dig)
Senast redigerad av enhalvboj 2023-04-07 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in