2023-02-24, 17:49
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awanjiii
Tror du det är första gången detta händer? Att någon vill vara ”snäll” ? Sen i själva verket är det shoppen sjölv som vill sälja sina keffa stackers.
Du är en paranoid man. Vill du inte köpa så skit i det då. Har tipsat folk av all välmening av diverse saker sen 2008 ogillar omotiverad påhopp, hände sällan förr.
Citera
2023-03-03, 11:19
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
500 mg och du kommer få problem med sura uppstötningar / heart-burn. Aspirin ges nästan aldrig utan novalucol pga. det så passa dig för större mängder aspirin om syftet är att ta det dagligen.

Dessvärre får man inte tag på lågdoserad aspirin i Sverige (har själv inte hittat det) utan har, tyvärr, fått vända mig till den amerikanska marknaden. Själv handlar jag på pipingrock men frakt, vikt, tullhantering etc. gör det såklart dyrare.

Aspirin = acetylsalicylsyra. I tablettform ger ASA magbesvär, men i brustablett som är buffrad med bikarbonat, Treo, Bamyl osv. är det MYCKET snällare mot magen, plus att man får koffein med på köpet

(ANtar att det där med "aspirin" kommer från amerikanska tidningar och forum..)
Citera
2023-03-19, 13:19
Medlem
Varför får jag som en släng av ett tjackrus på Efedrin? Har runt 12 burkar som har varit oöppnade sedan mitten/slutet av 90 talet och använt dem till när jag ska plugga eller städa? Är oftast väldigt trött i psyket och sliter med ångest också men Efedrin gör det som bortblåst när jag tagit 40 mg? Någon som vet om dem hade något annat i det på 90 talet? Tror burkarna kan vara ifrån början på 90 talet tom.
Citera
2023-04-06, 00:13
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yezzey
Varför får jag som en släng av ett tjackrus på Efedrin? Har runt 12 burkar som har varit oöppnade sedan mitten/slutet av 90 talet och använt dem till när jag ska plugga eller städa? Är oftast väldigt trött i psyket och sliter med ångest också men Efedrin gör det som bortblåst när jag tagit 40 mg? Någon som vet om dem hade något annat i det på 90 talet? Tror burkarna kan vara ifrån början på 90 talet tom.

Är inte att dom hade något annat i det än just efedrin. På 90-talet fram till 2005. Fanns inget fejk efedrin på den tiden. Var ju lika billigt som koffeintabletter. Fanns inga pengar i att fejka efedrin. Ingen hade hört talas om fejk efedrin förens 2006-2007 kanske. Men det var ovanligt. Det var helt enkelt riktigt efedrin förr. Och det fick mig att vänta med ta steroider. Behövdes inte när man hade efedrin som PWO. Var fan bästa jävla passen man någonsin haft. När man var runt 25årsåldern.

"Tar han steroider eller? Nej han tar efedrin. Ok, då förstår jag." Det var ok, och man kunde skylla på efedrinet för att man var galen. Som att skylla på alkoholen. Samma med efedrin. Men mer accepterat.

Acetylsalicylsyra undvek jag för alla sa att det minskade inflammationen efter man tränat. Och det ledde till minskad uppbyggnad muskelmassa och styrka. Nuförtiden vet dom mer om det och det har inte så stor påverkan. Om man inte är över 40år. Då ska man faktiskt bygga mer muskler och styrka. 50% mer. Rena dopningen.

https://youtu.be/X-FXpFaiP1I?t=622

Aspirin har ni här. https://www.apoteket.se/produkt/aspi...blister-56175/

Dela en 500mg aspirin tablett i 4 delar = 125mg. Ta en om dagen. Bra för hjärtat med lågdos acetylsalicylsyra. Och man minskar risken för att få cancer, rejält. Billigt med 50st tabletter för 63kr. Blir 200 dagsdoser om man delar dom i 4 delar.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-04-06 kl. 00:51.
Citera
2023-04-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Är inte att dom hade något annat i det än just efedrin. På 90-talet fram till 2005. Fanns inget fejk efedrin på den tiden. Var ju lika billigt som koffeintabletter. Fanns inga pengar i att fejka efedrin. Ingen hade hört talas om fejk efedrin förens 2006-2007 kanske. Men det var ovanligt. Det var helt enkelt riktigt efedrin förr. Och det fick mig att vänta med ta steroider. Behövdes inte när man hade efedrin som PWO. Var fan bästa jävla passen man någonsin haft. När man var runt 25årsåldern.

"Tar han steroider eller? Nej han tar efedrin. Ok, då förstår jag." Det var ok, och man kunde skylla på efedrinet för att man var galen. Som att skylla på alkoholen. Samma med efedrin. Men mer accepterat.

Acetylsalicylsyra undvek jag för alla sa att det minskade inflammationen efter man tränat. Och det ledde till minskad uppbyggnad muskelmassa och styrka. Nuförtiden vet dom mer om det och det har inte så stor påverkan. Om man inte är över 40år. Då ska man faktiskt bygga mer muskler och styrka. 50% mer. Rena dopningen.

Dela en 500mg aspirin tablett i 4 delar = 125mg. Ta en om dagen. Bra för hjärtat med lågdos acetylsalicylsyra. Och man minskar risken för att få cancer, rejält. Billigt med 50st tabletter för 63kr. Blir 200 dagsdoser om man delar dom i 4 delar.

Har nämnt det tidigare, säger det igen, bara obs på acetylsalicylsyran, jag delade 500 i 4 (125mg bitar) och fick ändå sinnessjuka sura uppstötningar till den grad att jag saglade, kunde inte sova på nätterna etc. Vissa klarar det säker utan konstigheter men som ett litet obs bara.

Jag köpte lågdos aspirin, 81mg, och det funkade för mig utan problem.
Citera
2023-06-18, 11:13
Medlem
Citat:

Det är ju uppiggande.
Var det inte efedrin som Jack Kerouac tog på femtiotalet?
Citera
2023-08-16, 18:01
Medlem
Är på jakt efter effe som inte är utblandat med någon olaglig och skum skit, helst helt rent. Men verkar omöjligt att hitta…
Citera
2023-08-16, 18:30
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

Det här var intressant, nu kollade jag bara ett par minuter av videon. Ursäkta för okunskapen, men förstår jag det rätt att acetylsalicylsyra i lågdos ger en "anabol" effekt för äldre män pga effekten den skapar i kroppen? Är det bara för äldre som denna effekter ges eller finns de fördelar även för yngre som tränar?
Samt om denna effekt skapas även utan preparat i kroppen, eller om det var menat bara i samband med doping.
Senast redigerad av JoeL431 2023-08-16 kl. 18:33.
Citera
2023-09-10, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Fick tag i riktigt bra stackers nu med 30 mg efedrin i varje kapsel, riktigt jäkla bra tryck. Får väl inte skriva shoppens namn så PM går bra?
Du får gärna skriva antar jag med punkter emellan adress länken
Citera
2023-09-12, 19:19
Medlem
Citat:

Svårt idag få tag i
Citera
2023-09-17, 18:52
Medlem
Nybörjare här.
Har fått tag på 8 mg efedrin fast de är snart slut. Tycker inte det händer så mycket. Äter 3 på morgonen. Har inte så många så jag vill spara lite på dem. Samtidigt som de inte hjälper i så låg dos...
Hörde att det finns 30 mg?
Var hittar jag det? Har letat i tråden men många av länkarna är gamla och inte fungerande.

Hur mycket bör jag ta för att bli lite piggare och gå ner i vikt. Skulle vilja komma ner 10 kg i alla fall.
Citera
2023-11-13, 08:24
Medlem
Jag är på jakt på en sida med bra grejer, man har ju gått upp lite igen.
Jag har testat 2 olika, ena gav en huvudvärk som ej var nådig och noll effekt. Men den andra, jäävlar vad bra, Äkta vara! Blev sån boost, aptiten försvann rejält, men ändå fungera som människa fram till läggdags.

Men nu behöver jag som sagt en sida med inte fake skit iallafall, man har varit ute ur gemet för länge att ens kunna avgöra vilka sidor som har äkta, en sida som nån kan mer än gärna får skicka ett pm om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in