Citat:
Ursprungligen postat av
goofer
Jag är starkt kritisk till att två exmissbrukare, kåkafarare och skattesmitare nu skall försöka vara präktiga och fånga in peddos.
Jag menar att egentligen skiter de I barnen, de har hittat ett sätt att slippa jobba och få in pengar på swish, gåvor och donationer.
Jag tycker polisen skall sköta detta. Annars skall trovärdiga och skötsamma personer driva dumpen och då syfte att verkligen rädda barn och inte som nu få till smaskiga uthängningar som skall generera swish.
Jag har varit med här på flashback sedan flashback startade och jag skiter egentligen om pedofilerna blir uthängda.
Det är rattfyllot Sara och skattesmitar Patrik som jag tycker inte är trovärdiga, deras egna ryggsäckar sänker deras trovärdighet för mycket.
Så?
Fattar du inte problemet alls?
Att bli våldtagen gång efter gång efter gång som barn ger konsekvenser
Allvarliga konsekvenser
Tex missbruk, självskadebeteende osv
I tex missbruk, så blir det konsekvenser, rattfyllor mm mm mm mm
Vad är det du inte fattar??
Patrik och Sara har tagit sig ur den skiten, är idag skötsamma
Deras uppdrag för tillfället är att rädda barn, se till att dina våldtäktskompisar hängs ut och får det svårare att skapa fler offer
Dessa avarter, mongon, psykfall och dårar, som Patrik och Sara rättfärdigt hänger ut gör att flera barn slipper gå Patriks och Saras genomlevda helveten
Å då sitter du och karaktärsmördar offren............
Du har ju tappat verklighetsförankringen totalt...eller så är du helt enkelt totalt empatilös eller helt enkelt en potentiell uthängning.