Citat:
Ursprungligen postat av
Sculley
Oavsett om man tog Ekuddenvägen eller Vikingavägen till lilla hamnen, så är det inte i riktning mot Dillö.
Ekuddenvägen söderut är nu "i riktning där man bor" till alla platser på jordklotet förutom själva Ekudden.
EM-huset är flyttat till Dillön, fast för att slippa koppla sig till tidigare pinsamma resonemang om Stockholmsvägen så kan man ha droppat själva begreppet.
Att foto på MiKj m.fl. som just har sett på fotboll, visar dem i MiKj:s stora hörnsoffa bekymrar inte trådförvillarna alls. Vi får snart höra att MiKj tagit med sig just den här soffan för att BW:s pappas soffa var för liten eller också är just detta enda foto tagit i MiKj:s lägenhet, undantaget som bekräftar regeln.
Här är fotot där MiKj berättar om soffan:
https://imgbb.com/H4bd4b9
Trådförvillarna har nu börjat skruva på sin teori för att få den att passa in på GW:s text. Tolkningarna blir mer och mer skruvade. Den senaste skruvningen, att BW bodde på Dillön, är mitt förslag som de köpte rakt av. Deras desperation lyser som ett bålverk! Kul att se deras teori rasa framför ens ögon. Men eftersom självaste GW stött den så finns det ingen återvändo.
Här ser ni inlägget där jag ger trådförvillarna ett tips på hur de kan rädda sin teori:
Citat:
Ursprungligen postat av
ThordOlavsson
Eftersom GW:s beskrivning inte stämmer på BW så måste Skvagg hitta på en lösning som får det hela att stämma lite grand. Eftersom BW har tillgång till sommarstuga på Dillön så kan Skvagg skruva det till att "de åker hem" egentligen betyder "de åker till BW:s pappas sommarstuga".

Kan man tänka sig att "Thord" som så desperat försöker försvara MiKj och BW skriver i tråden hur det "egentligen" låg till. Jag måste haft en riktigt dålig dag...

Eller också är jag jäkligt mycket smartare än trådförvillarna när jag räknar ut deras nästa drag. Att desperationen i tråden är uppenbar inser nu var och en, men är det jag och Ugglan som är desperata eller trådförvillarna?