2023-04-04, 17:17
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Senaste nytt är att hennes stackars barn blir kallade för ”satans ungar”. Hur orkar exmannen med att behöva hantera detta? Måtte hon aldrig se barnen igen.

Nämen?? Det blir fan (ej värre) värre och värre!
Hon sitter alltså nu och tigger i Huddinge?
Bråkar snart om bråk från ”Hej hej”?
Gräddrumpan/ Rumäer?
Citera
2023-04-04, 18:12
Medlem
Sonny00s avatar
Någon som vet om exmaken och barnen också bor i Huddinge? I så fall borde de flytta.
Citera
2023-04-04, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Någon som vet om exmaken och barnen också bor i Huddinge? I så fall borde de flytta.

Hon sa i en video för ett tag sedan att exmaken ville flytta till Skåne. Hoppas att det blir så och att barnen kan börja om och få lite lugn och ro. Stackars stackars små barn fyy fan
Citera
2023-04-04, 18:28
Medlem
Hon är inte direkt fattig. Bara tillgången till cash som saknas. Pengarna ligger undanstoppade i en lägenhet för två miljoner. Hade gått att leva länge för de pengarna i en liten hyreslägenhet. En miljon i tjänstepension och ytterligare 1,6 miljoner i allmän pension är inte så illa heller. Hon är rikare än mig men jag har råd att äta varje dag utan att tigga.
Citera
2023-04-04, 19:21
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är pengar hon vill ha så att hon kan köpa vin , mat är ointressant räcker med att äta pommes frites och majonäs i dagar framöver istället för att få en matkasse med diverse

Så jävla sjukt!
Citera
2023-04-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00

De bor inom gångavstånd
Citera
2023-04-05, 15:20
Avslutad
Tråkig utveckling, hoppas hon får hjälp. Som många nämnt tidigare i tråden, många likheter med Lenny, och för honom slutade det ju inte så bra.
Citera
2023-04-06, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1
Hon är så sjuk och jag tycker så synd om barnen. Tigger för att ha råd med vin. Lär snart hamna på gatan, för visst hotades hon av vräkning?

Det här går ju inte längre, känns som att hon håller näsan strax ovanför vattenytan. Lika bra att jag blev blockad på TikTok, kan inte se på eländet mer
Är nog snarare så att hon tiggde och fick råd med vin. Liten men inte obetydlig skillnad.
Citera
2023-04-06, 01:06
Avslutad
Vilken är hennes aktuella Tiktok och Youtube?
Citera
2023-04-06, 07:05
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman

TikTok har jag inte koll på alls. På Youtube finns det en person som lägger upp Pias TikTok-videor där (om jag fattat det rätt). Sök på ”Arkiv Gräddrumpan” så hittar du. Det verkar som om Pia själv inte lägger upp något på Youtube längre.
Citera
2023-04-06, 12:29
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman

pia_nyberg_international och graddrumpan_tm

Nu är hon galen för att exmannen vill att hon betalar underhåll, när man läser hennes svar på kommentarerna får man hjärnblödning.
Hur kan man gå igenom livet i 48 år o inte lyckas snappa upp ett förbannade dugg?
Folk har försökt hjälpa o lotsa henne i över ett år. Hon vägrar fortfarande ringa upp myndigheter o instanser.
-NEJ, man ska ta allt på mail fattar ni väl era jävla f*ttor!!
Gnäller o skriker att hon inte får jobb.
-NEJ, jag tycker inte en arbetsgivare ska bry sig om det står ”fru och slav, bra tänder, fungerande livmoder, för smart, säljes utomlands, smiskar folk på nätet” i min cv era satan j*vla f*ttor!!
Citera
2023-04-06, 12:35
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksee
Jag har sagt det i flera månader. Pia liknar Lennart i många aspekter och kommer nog fortsätta bli mer och mer som honom. Tids nog kanske hon också gör en tältturné för att träffa ”fans”. Skillnaden dock mellan L och P är att L tvångsvårdades några svängar för psykoser. Varför inte P får tvångsvård är ett under
Hon är inte LPT-mässig. Man måste vara sjukare än så och ett hot mot sig själv eller andra. Men hon börjar närma sig det stadiet nu. Synd att det ska behöva gå så långt bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in