2023-04-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Tror inte hon ler falskt och kvittrar "Hej, hej" som en zigenare utan mer blänger skitigt och skriker okvädningord åt de som går för nära. Sen gör hon en tiktok om hur snåla och omänskliga alla är.

Ja exakt så var det. Hon fick lite pengar som hon såklart köpte vin för sen kallade hon folk för snåla f*ttor
Citera
2023-04-03, 15:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Ja exakt så var det. Hon fick lite pengar som hon såklart köpte vin för sen kallade hon folk för snåla f*ttor

Borde vetat att vad jag än hittade på för dumt för att göra mig rolig så går det inte upp mot vad hon tar sig för IRL.
Citera
2023-04-03, 17:20
Medlem
Citat:
Idag sitter hon i Huddinge och tigger. Stackars hennes barn om de eller deras kompisar går förbi 😢 de lär ju garanterat höra det i skolan imorgon ändå.

Hon är så sjuk och jag tycker så synd om barnen. Tigger för att ha råd med vin. Lär snart hamna på gatan, för visst hotades hon av vräkning?

Det här går ju inte längre, känns som att hon håller näsan strax ovanför vattenytan. Lika bra att jag blev blockad på TikTok, kan inte se på eländet mer
Citera
2023-04-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1
Hon är så sjuk och jag tycker så synd om barnen. Tigger för att ha råd med vin. Lär snart hamna på gatan, för visst hotades hon av vräkning?

Det här går ju inte längre, känns som att hon håller näsan strax ovanför vattenytan. Lika bra att jag blev blockad på TikTok, kan inte se på eländet mer

Hon är helt vedervärdig som människa. Hon tar inget eget ansvar och skyller allt på alla andra. Jag förstår mig inte alls på henne tror att hon spelar och provocerar för att få uppmärksamhet då det är rätt uppenbart att hon är sjukt uppmärksamhets k*t och väljer att vara ökänd på nätet istället för sina egna barn. Hon har ett självskadebeteende där hon gör allt för att det ska gå så dåligt för henne som möjligt. Hon är på randen till att bli vräkt och sitter och tigger pengar till vin istället för att kämpa för hennes barn. Hennes yngsta är väl runt 7-8, stackars lilla barn 😭. Blir arg och äcklad av hennes usla attityd och beteende som går ut över hennes barn.
Citera
2023-04-04, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtrty
Tycker inte hon är lika underhållande som vare sig magmys-Micke eller Lennart Bladh, det är bara något tragiskt över henne som får mig att må dåligt
Stundtals har hon samma mimik som herr Bladh. Något självgott enfalldigt leende. Samma rörelsemönster när hon. Nåja ... Dansar och uppenbart njuter utav uppmärksamheten hon får i sin övertygelse att hon är en gudom.
Sätter min sista potatis på att de två kan dela epikris var det lider. Det sluttande planet är så svårt att ta sig ifrån och så förutsägbart.

Hispan. Bädda en säng, ni får strax besök.
Citera
2023-04-04, 09:02
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksee
Gräddis har under gårdagen och idag gått till attack på Nenne Frisk i Nennes kommentarsfält. Pia anser att Nenne och hon är av samma vara men att Nenne kommer undan med det för att hon har partner och en manager…

Citat:
Idag sitter hon i Huddinge och tigger. Stackars hennes barn om de eller deras kompisar går förbi 😢 de lär ju garanterat höra det i skolan imorgon ändå.
Hon kommer spåra mer än Lennarth. Helt övertygad.
Lennarth blev ju dömd för brott under sitt psykbryt så han hamnade på myndigheternas radar snabbt, Pia gör inget olagligt vad jag vet?
Citera
2023-04-04, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Lennarth blev ju dömd för brott under sitt psykbryt så han hamnade på myndigheternas radar snabbt, Pia gör inget olagligt vad jag vet?

Inte än
Citera
2023-04-04, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick

Jag har sagt det i flera månader. Pia liknar Lennart i många aspekter och kommer nog fortsätta bli mer och mer som honom. Tids nog kanske hon också gör en tältturné för att träffa ”fans”. Skillnaden dock mellan L och P är att L tvångsvårdades några svängar för psykoser. Varför inte P får tvångsvård är ett under
Citera
2023-04-04, 14:28
Medlem
vonDys avatar
Citat:

Jag saknar ord...Inte nog med att hon då inlett sin OF-karriär och visar sig naken mot betalning - nu sitter hon också och tigger pengar som går till vin istället för mat.
Och blir aggro över dem som, istället för att ge henne pengar, erbjuder sig att gå med henne till matbutiken och betala hennes varor. Så, hungrig kan hon ju inte direkt vara.

Tycker också så synd om hennes barn! Och hennes exman kan inte ha det lätt, för hur tacklar man detta?
”Mamma mår inte bra”?
Citera
2023-04-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Jag saknar ord...Inte nog med att hon då inlett sin OF-karriär och visar sig naken mot betalning - nu sitter hon också och tigger pengar som går till vin istället för mat.
Och blir aggro över dem som, istället för att ge henne pengar, erbjuder sig att gå med henne till matbutiken och betala hennes varor. Så, hungrig kan hon ju inte direkt vara.

Tycker också så synd om hennes barn! Och hennes exman kan inte ha det lätt, för hur tacklar man detta?
”Mamma mår inte bra”?
Det är pengar hon vill ha så att hon kan köpa vin , mat är ointressant räcker med att äta pommes frites och majonäs i dagar framöver istället för att få en matkasse med diverse
Citera
2023-04-04, 16:12
Medlem
poddofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
”Mamma mår inte bra”?

Citat från Rumpan herself: "Jag tycker att matkassar är äckliga"
Detta efter att många barmhärtiga samariter i kommentarsfältet erbjudit sig att betala för henne. Pia äter bea, dricker vin och spottar hat.

Edit: citerade fel del av inlägget, drack för mycket majonnäs-vin
Citera
2023-04-04, 16:12
Medlem
Senaste nytt är att hennes stackars barn blir kallade för ”satans ungar”. Hur orkar exmannen med att behöva hantera detta? Måtte hon aldrig se barnen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in