Börjar bli trött på att iGnoreras av mods och kräver nu åtgärd/avstängning/Bannlysning av samtliga berörda Mods (alternativt varningsimmunitet under betydande period framöver). Låt mig kopiera de PM som förblivit obesvarade:
Skickat till: NewDeer
Tidpunkt: 2023-03-30, 22:55
Mod senast aktiv: 2023-04-06 01:42
Meddelande:
Skickat till: Generalknase
Skickat: 2023-03-30 23:02
Senast inloggad: Står ej på sidan, jävla Censur-fasoner
Kanske blev det för mycket för Mod, men jag kan "handle the heat" själv så att säga.
Som sagt, mods iGnorerar, hur skall jag tolka detta? Är det bara lägga upp skiten eller ska jag riskera problem pga iDiotin? Det här är för fan Modjävlars uppgift. Stäng av dem om de inte kan sköta sig.
/Anti-Vit Centerparasit
Skickat till: NewDeer
Tidpunkt: 2023-03-30, 22:55
Mod senast aktiv: 2023-04-06 01:42
Meddelande:
Citat:
Hejsan mod!
Jag (mig känner du väl igen, skaparen av tramstråden "Jävlas med modjävlarna") hade tänkt skapa en ny tråd i Övrigt.
Tråden är tänkt att handla om vilket Flashback medlem X skulle skapa med helt fria händer, utifrån redan existerande regelverk. Dvs. modifiering av reglerna efter egna händer. T ex:
"Jag älskar reklam och annonsering så 1.01 skulle slopas, men 1.06 måste kvarstå för att skydda mitt företag mot de kunder som annars skulle lyncha mig"
Typ så.
Vad sägs om en sådan tråd? Kanske finns en redan? Jag vet inte, tänkte att det var en kul idé, men vet inte om en sådan har täckning, och om den isåfall hör hemma i Laidback, Övrigt eller Flashback.
Mvh
Jag (mig känner du väl igen, skaparen av tramstråden "Jävlas med modjävlarna") hade tänkt skapa en ny tråd i Övrigt.
Tråden är tänkt att handla om vilket Flashback medlem X skulle skapa med helt fria händer, utifrån redan existerande regelverk. Dvs. modifiering av reglerna efter egna händer. T ex:
"Jag älskar reklam och annonsering så 1.01 skulle slopas, men 1.06 måste kvarstå för att skydda mitt företag mot de kunder som annars skulle lyncha mig"
Typ så.
Vad sägs om en sådan tråd? Kanske finns en redan? Jag vet inte, tänkte att det var en kul idé, men vet inte om en sådan har täckning, och om den isåfall hör hemma i Laidback, Övrigt eller Flashback.
Mvh
Skickat till: Generalknase
Skickat: 2023-03-30 23:02
Senast inloggad: Står ej på sidan, jävla Censur-fasoner

Citat:
Här har Mod förvisso besvarat den initiala frågeställningen (varför tråden inte låsts upp), men Hädan-visar återigen till "låg kvalitet" och dylik iDioti. Okej om det var så, men Mod kan inte förklara varför; inte ens efter bumpning av PM:et. AAMOF, Öronsus (Dr Tinnitus) kom exempelvis in och förstörde tråden med påståenden som "Adblue är bra för bilen", i vanlig ordning utan varken belägg eller verklighetsförankring. Tråden låstes innan jag hade en chans att svara.
Ursprungligen postat av avc
Citat:
Vad tycker du om att öronsus tramsar så mycket?
Citat:
Nej, det är väl inget jag tänkt, den har ju tveksam kvalitet från början, men frågan i TS har trots det fått rätt seriösa svar, så därför slipper den papperskorgen, men låsa upp den finns ingen anledning att göra.
Mvh Moderator
Vad menar Moderator med tveksam kvalitet? Egentligen är det inte så dyrt om jag tänker efter, utan det stora problemet är själva grejen att betala för statens parasitism på att vi skall förbränna deras avfall. Det bör ju gå att kissa i tanken, och prakttrollet öronsus är skyldig en förklaring på exakt hur LTB (Lägg Till Blå) det är bra för bilen.
Ursprungligen postat av Generalknase
Citat:
Hej
Citat:
Hallå, tänker du låsa upp tråden i år eller?
Var det verkligen nödvändigt att censurera den? Frågeställningen rör om man kan ha något annat i tanken som är gratis. Adblue = griskiss, men vill alltså få ner kostnaden genom att kanske själv kissa i tanken eller Tömma avloppen hos grannarna.
Öronsus kommer dessutom med ren desinformation att adblue är positivt. Lyssna inte på Dens försök att tysta ned tråden.
Mvh.
Anti White Senter Partistic
Öronsus kommer dessutom med ren desinformation att adblue är positivt. Lyssna inte på Dens försök att tysta ned tråden.
Mvh.
Anti White Senter Partistic
Nej, det är väl inget jag tänkt, den har ju tveksam kvalitet från början, men frågan i TS har trots det fått rätt seriösa svar, så därför slipper den papperskorgen, men låsa upp den finns ingen anledning att göra.
Mvh Moderator
Kanske blev det för mycket för Mod, men jag kan "handle the heat" själv så att säga.
Som sagt, mods iGnorerar, hur skall jag tolka detta? Är det bara lägga upp skiten eller ska jag riskera problem pga iDiotin? Det här är för fan Modjävlars uppgift. Stäng av dem om de inte kan sköta sig.
/Anti-Vit Centerparasit