Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-04-05, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Tycker han är trist, lite töntig och förstår inte alls vad hon ser hos honom.

Tycker han ser ut som vilken random som helst. Ganska trist.
Men hon faller väl för det här gulliga spelet han kör. Tårfyllda ögon och söta ord.
Gratis hjälp.. En liten *James*.. Men hans riktiga sida skiner igenom.
Kontrollbehovet, att styra och ställa. Forma henne. Han vill sola sig i hennes glans.
Hoppas hon inser en dag.
Citera
2023-04-06, 08:32
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Tycker at hela familjen Wahlgren är ett gäng idioter den ende som är någorlunda vanlig och vettig är Linus han håller sig i bakgrunden sedan är han en hyffsad skådis också.

Men värst är Pernilla och Bianca som utnyttjar folk som lever i misär att sy kläder
Citera
2023-04-06, 08:54
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Tycker at hela familjen Wahlgren är ett gäng idioter den ende som är någorlunda vanlig och vettig är Linus han håller sig i bakgrunden sedan är han en hyffsad skådis också.

Men värst är Pernilla och Bianca som utnyttjar folk som lever i misär att sy kläder
Fantastisk utav "idioter" att göra karriär som dessa. det klarar alla gånger du galant, hur mycket drar du in? 12.000:- efter skatt?
Citera
2023-04-06, 09:20
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Fantastisk utav "idioter" att göra karriär som dessa. det klarar alla gånger du galant, hur mycket drar du in? 12.000:- efter skatt?

Pernilla hade inte varit någonting utan hennes föräldrar (Christina Schollin) . Uppväxt med silversked i mun är dom Wahlgrenarna .
Citera
2023-04-06, 09:32
Medlem
Sa hon verkligen att hon har haft sex med två män i hennes program?
Citera
2023-04-06, 10:25
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman

Snälla. Gå inte in i den dörren. De har gjort lika mkt karriär som en triss-spelare. Men eftersom du har blykoll på deras affärsverksamhet kan ju du som första kvinna få lägga upp dokument för dokument som visar på deras talang som drivna karriärskvinnor. Obesvarbara ni att jag sa DOKUMENT PÅ inte SIFFROR. Scenen är din
Citera
2023-04-06, 10:36
Medlem
Themoonbarkings avatar
Ordagrant säger P att det finns folk som kontrollerar att det finns MER mat om barnarbetarna skulle behöva (källa Ps Insta). Det innebär ju att hon alltså vet om att risken är att de får för lite mat. Och ändå så gör hon sina kläder där. Men det värsta är de tiotusentals som dyrkar henne och hennes kommendantvilla. Det här är faktiskt helt vidrigt.
Citera
2023-04-06, 11:28
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin5
Nu ska hon visa sitt husbygge i tv också.

https://www.gp.se/kultur/kultur-n%C3%B6je/pernilla-wahlgren-bjuder-in-till-husbygge-1.96325306

När man trodde att det inte räckte med tio säsonger av Wahlgrens värld, samt programledarskap i Masked Singer och det blivande Allsång på Skansen (och kanske andra program jag förträngt), så dyker hon upp med sitt fnittrande i ÄNNU en evighetsserie.

Varför ska de där Wahlgrenarna ta över tv-rutan totalt? Jag är så urbota trött på dem. Fattar inte varför folk vill sitta och glo på kändisar. Jag säger inte att hon inte kan sjunga, men hennes personlighet får det att gå kalla kårar längs ryggraden.
Citera
2023-04-06, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tycker han ser ut som vilken random som helst. Ganska trist.
Men hon faller väl för det här gulliga spelet han kör. Tårfyllda ögon och söta ord.
Gratis hjälp.. En liten *James*.. Men hans riktiga sida skiner igenom.
Kontrollbehovet, att styra och ställa. Forma henne. Han vill sola sig i hennes glans.
Hoppas hon inser en dag.
😂😂😂

Kom häromdagen på att han har samma utstrålning som Jochen Schützdeller (?) som var med i Robinson för sådär en 20 år sedan. Ngt typiskt "tysskt", kanske?
Citera
2023-04-06, 12:54
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
När man trodde att det inte räckte med tio säsonger av Wahlgrens värld, samt programledarskap i Masked Singer och det blivande Allsång på Skansen (och kanske andra program jag förträngt), så dyker hon upp med sitt fnittrande i ÄNNU en evighetsserie.

Varför ska de där Wahlgrenarna ta över tv-rutan totalt? Jag är så urbota trött på dem. Fattar inte varför folk vill sitta och glo på kändisar. Jag säger inte att hon inte kan sjunga, men hennes personlighet får det att gå kalla kårar längs ryggraden.

Därför, min vän, att Sverige har inga andra kändisar som går hem hos tjejerna. Ingen kille läser om de här personerna om han inte är gay, drag eller tvingad av sin luggslitets glasögonförsedda tant för det är bara de som ser upp till Bianca och Pernilla. Kolla profilbilderna på de som likear. Det här är vad vi har. En narcissistisk de schlager tant som säger att hon är J-lo och försöker vara kompis med sin dotter som skäms ögonen ur sig och nu uppenbarligen har barn vara vakter förser dem vid mer mat vid behov som hon själv har förstått det och verkar trygg med. Hur en sån person kan ha 10000 tals fans som dessutom bryr sig om klimatet och ensamkommande är ju en gåta men en kul Sten att kasta i kvällstidningarnas flöden. 😋

Så! Sverige presterar inte bättre. Eller jo:vi har musikunder som First Akd Kit och Zara Larsson men de har slagit utomlands så de behöver inte Sverige. Dessutom är de på en intellektuell nivå över Pernilla och Bianca vilket säger en hel del och inte lika roliga att skriva om. Sen har vi genier som Gunilla von Platen, Zlatan, Daniel Ek och många många till men eftersom svensk folket inte bryr sig om prestation utan bara om makt och pengar som de kamouflerar till något gulligt Heja Bianca eller Du är bara avundsjuk (då de själva önskade att de hade haft samma tur att få HENNE till dotter), så är det en ex schlager artist som inte vet att Ryssland är ett land och en Insta profil som tror mars har 38 dagar. DET min vän är vad våra skattefinansierade medier och svenska folket vill ha. Sen frågar folk om varför rösträtten borde vara pliktad.
Citera
2023-04-06, 13:13
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Snälla. Gå inte in i den dörren. De har gjort lika mkt karriär som en triss-spelare. Men eftersom du har blykoll på deras affärsverksamhet kan ju du som första kvinna få lägga upp dokument för dokument som visar på deras talang som drivna karriärskvinnor. Obesvarbara ni att jag sa DOKUMENT PÅ inte SIFFROR. Scenen är din
Tycker du att mitt nick påminner om en kvinnas? Då framstår du som en ännu större idiot
Och jag förstår att inte din händ hjärna fattar hur duktiga dessa människor är, wahlgrens är ett unikum som familj
Citera
2023-04-06, 13:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Pernilla hade inte varit någonting utan hennes föräldrar (Christina Schollin) . Uppväxt med silversked i mun är dom Wahlgrenar .
Då du menar alltså att deras barn är nollor, talanglösa osv? I så fall rekommenderar jag en sökning på stillot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in