2023-04-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Aa exakt han som va med i Malou med honom.
För att Alex ville ha Salle helt för sig sj, han betedde sig som att dom va ett par!
Han va svartsjuk o besatt av Salle. Alex har t.o.m. skrivit brev t Salle 2 gånger!! O Salle har bara kastat breven i soptunnan. Han t.o.m. bad en annan intagen som satt en kortare period med S att han skulle hälsa ifrån Alex osv. S hade bara svarat jag vill inte höra ngt om hnm så spara din hälsning, typ så.
Alex har gjort så sjuka saker ( läs: pundiga inte kriminella handlingar)
som jag sj har bevittnat, om bara folk visste.. ibland är man sugen på att starta en podd o exposa honom för allt, men sen orkar man inte lägga den energin 😂

Spill some tea här vet jag ta det värsta
Citera
2023-04-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Spill some tea här vet jag ta det värsta

Haha fråga så ska jag svara! Kan säga att Alex röker allt som går på folie, det fanns ngt i Norrköping som hette kristaller som han var helt besatt av som han började skjuta till slut…. Oxy på folie, heroin på folie, kokar ladd t stenar ( han är värdelös på det dock o blir grinig om ngn säger åt hnm att han ej kan o slösar på laddet ) han GÖMMER knark ifrån sina rush polare, han liksom stachar en del åt sig sj o tar ifrån dom andra o sen går han iväg o tar sitt egna när dom andra har slut o e helt abbsade. Men som sagt ask and I will answer 🤪
Citera
2023-04-05, 19:11
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Där har ni dom misstänkta
https://easyupload.io/574ahx

Kan det ha med de ökända guldtackorna att göra? Va ju dedär snubbarna han va med då. Grejen med att de sökte företagskonton osv va väl inte i Januari eller?
Citera
2023-04-05, 19:25
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Haha fråga så ska jag svara! Kan säga att Alex röker allt som går på folie, det fanns ngt i Norrköping som hette kristaller som han var helt besatt av som han började skjuta till slut…. Oxy på folie, heroin på folie, kokar ladd t stenar ( han är värdelös på det dock o blir grinig om ngn säger åt hnm att han ej kan o slösar på laddet ) han GÖMMER knark ifrån sina rush polare, han liksom stachar en del åt sig sj o tar ifrån dom andra o sen går han iväg o tar sitt egna när dom andra har slut o e helt abbsade. Men som sagt ask and I will answer 🤪

Och hur vet du detta
Citera
2023-04-05, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Och hur vet du detta

För att jag har varit väldigt tight med Alex i flera år när han muckade ifrån sin ”längre” volta ifrån Kumla 2016.
Citera
2023-04-05, 19:47
Medlem
Citat:

Har hört om en video där Alex stövlar runt i trasiga strumpor och mjukis samt en skitig T-shirt och fråga efter mer crack 😂😂
Citera
2023-04-05, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Kan det ha med de ökända guldtackorna att göra? Va ju dedär snubbarna han va med då. Grejen med att de sökte företagskonton osv va väl inte i Januari eller?
Tror det kan stämma ja. Tror de sökte konton november/december ngn gång.
Berg är verkligen en retard som involverar sig med Alex. Berg satt läääääänge på Kumla! Och tjej o barn, lgh. Dessutom tror jag knappt han har ngt drogberoende alls, mer alkohol där isf. Men vad ska man förvänta sig av en mentalt handikappad människa?! Där e iaf han o Alex på samma nivå, barn i hjärnan.
Citera
2023-04-05, 20:09
Medlem
Alva gick väl till Viktor på morgonen, ngr blå o två Celsius.
Samma dag senare kom hon till Lokal som säkert bjöd på ngn lina, minst! För fy helvete vad hela kroppsspråket ändra sig! Eller spela hon offer till Viktor och släppte loss mer med Lokal där hon kände sig mer hemma?!
För intervjuerna är definitivt från samma dag!
Jävla sjuk hon är, jobbigt som fan för dem att de får massa hat va, Vf kan inte deras följare stötta dem istället snyft snyft
VEM FAN LÄGGER UT SÅDAN MISÄR PÅ INSTAGRAM?! Bara dom! Hon har inte rätt att gnälla överhuvudtaget på att folk reagerar!
Citera
2023-04-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Säkert relaterar !
Citera
2023-04-05, 20:13
Medlem
Roligt att Alva ska börja posta på youtube igen. Speciellt nu när AC riskerar att sitta inne ett tag.

Hon måste dra in dom där cashen nu, mjölka situationen till max.

Undra om Alva har varit otrogen mot AC någon gång när han suttit inne?
Citera
2023-04-05, 21:27
Medlem
laddkingens avatar
har denna alva inga föräldrar ?
Citera
2023-04-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Alva gick väl till Viktor på morgonen, ngr blå o två Celsius.
Samma dag senare kom hon till Lokal som säkert bjöd på ngn lina, minst! För fy helvete vad hela kroppsspråket ändra sig! Eller spela hon offer till Viktor och släppte loss mer med Lokal där hon kände sig mer hemma?!
För intervjuerna är definitivt från samma dag!
Jävla sjuk hon är, jobbigt som fan för dem att de får massa hat va, Vf kan inte deras följare stötta dem istället snyft snyft
VEM FAN LÄGGER UT SÅDAN MISÄR PÅ INSTAGRAM?! Bara dom! Hon har inte rätt att gnälla överhuvudtaget på att folk reagerar!

Haha spot on. Man såg på dialogiskt hon hade varit i blåbärskogen och hos lokal var de shlajf fo lajf från båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in