Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
Eftersom M ljuger så uppenbart är det många här i tråden som anser J mer trovärdig.
Det kan jag inte för mitt liv begripa.
Jag förstår dig.
Jag trodde förut att M talade sanning och låg o sov eller var vaken men inte i badrummet när det hände.
För jag kunde inte förstå varför M skulle säga att hon gick på toaletten då det borde vara ett lik där...
Nu läste jag någon som skrev att hon sa det till en början o kunde sen inte ändra den... och tänkte inte på att det då borde ligga ett lik där... hon blev ställd och visste inte vad hon skulle säga...
Nu när jag läst igenom J förhör när hon berättar om händelsen så tror jag att hon pratar sanning just då... Hon brukar ljuga men just då tror jag faktiskt hon talade sanning...
Att M var med i badrummet, att M tog bort T armar från J, men jag tror inte det var strypgrepp utan mer att T försökte putta bort J. Jag tror J tryckte till hårt o höll kvar och då kanske M släppte armarna, innan det hän...
Jag tror att de hade planerat att slå henne i badrummet men J gick för långt pga hat.
Jag tror att de var i chock en lång tid efteråt...
Jag tror inte att mordet hände sista halvtimmen som M påstår och att J stressade iväg direkt efter för att flytta cykeln... Jag tror att J hamnade i chock som hon säger... Det är normalt. Vem gör inte det efter man precis har dödat någon... satt tysta länge, irrade omkring i lägenheten, gick tillbaka till badrummet flera gånger för att se om hon levde... Processade det som just hänt...
Jag tror inte längre hon släpade ut T till ett förråd eller klädkammare för det skulle säkert M har märkt och man vet ju inte om någon verkligen sover, speciellt inte efter de dunsarna... Det känns inte längre trovärdigt.