Citat:
Ursprungligen postat av
Spjuder
haha du försvarar HA mycket. finns många artiklar och trådar om dom. Men jag misstänker att dom fortfarande är goda enligt dig? Tycker synd om dig som försvarar dom fast det finns så mycket info om vad dom är för människor. men jag misstänker att dom står dig nära.
Jag personligen känner vanliga knegare som råkat ut för dessa. Så jo. Vanliga svenssons får ibland problem med dessa.
Kan inte påstå att jag står "dom" nära, även om jag har några vänner där. Jag försvarar inte individer som begår vidriga brott, däremot tycker jag att det är fel att ALLA inom klubben får skit för vad vissa gör. Det finns många inom HA som inte har några domar eller misstankar mot sig.
Den artikeln som lades ut här, hade ingen relevans alls till HA eller för den delen Bandidos som personen också hade hotat med. Det var en person som ville skrämmas för att få egen vinning. Han hade lika gärna kunnat hota med Vårbyligan eller IS.
Mainstream media har en sjuklig tendens att hela tiden hänsvisa till "kopplingar" till HA, även om det visar sig att det är en morbror som har umgåtts med en HA medlem för 25 år sedan. Så ska hatsidan mot HA ens bli lite trovärdiga, kan man ju lägga ut artiklar som faktiskt har någon relevans för tråden, eller fupar i sin helhet, mer än några lösryckta citat.