2023-04-04, 11:48
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Kör du olja eller vape? Ska själv beställa nu men osäker på vilken av dom

Kör på vape
Citera
2023-04-04, 12:13
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Men nu är det ju du som inte har koll på hur det "faktiskt funkar där ute". Att ha thc i kroppen räcker INTE som bevis för någonting.

Hur tror du att åklagaren ska kunna bevisa att narkotikabrott skett när så ej är fallet? Precis...
Det räcker fullgott. Det märks att du inte rört dig särskilt mycket utanför datorn. Förstår att det du läser blir din sanning då, men snälla predika den inte för du lurar andra.
Du kan bli dömd med thc i kroppen, thats it. Är det 100% säkert? Nej. Men det är ett lotteri.
Citera
2023-04-04, 13:00
Medlem
freejackiearklovs avatar
Produkterna på HHCworld ser trevliga ut, men är risken stor att paketet krånglar i tullen osv om man beställer från utlandet? Någon med erfarenhet av att beställa utrikes?
Citera
2023-04-04, 13:13
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Så vape är att föredra framför oljan?

Nu har jag inte testat vape men har rökt en del destillat i joint med hampa och jag föredrar oljan, dock tar det för mig runt 2,5-3 timmar innan full effekt. Blir riktigt jävla flummig, typ "jag glömde bort vad jag tänkte för 3 sekunder sen flummig". Jag älskar den. Helt klart att jag föredrar vanligt röka men detta är inte långt ifrån.
Citera
2023-04-04, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freejackiearklov
Produkterna på HHCworld ser trevliga ut, men är risken stor att paketet krånglar i tullen osv om man beställer från utlandet? Någon med erfarenhet av att beställa utrikes?

Jag beställde från en annan stor återförsäljare i tjeckien och mitt paket har varit i tullen i flera veckor. Misstänker att tullen labratorie testar innehållet.
Citera
2023-04-04, 15:40
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidrobot
Jag beställde från en annan stor återförsäljare i tjeckien och mitt paket har varit i tullen i flera veckor. Misstänker att tullen labratorie testar innehållet.

Nån här på fb fick ju det här hem... Jag skulle inte köpa från något annat land. Sverige will be Sverige liksom..

https://i.imgur.com/bMuDfbX.jpeg

Så oärligt också av Folkhälsomyndigheten när de skriver "som rapporterats in som missbrukssubstans till EU:s narkotikacenter". EMCDDA ("EUs narkotikacenter") har en betydligt mera mogen förståelse för allt sånt här och slänger sig inte med begrepp som "missbrukssubstans". Om jag jobbade med narkotika inom EU skulle jag vara rätt sur på att ett land som Sverige kör sånt här fulspel.

Här är vad de i själva verket har att säga om hhc
https://www.emcdda.europa.eu/news/2022/emcdda-technical-expert-meeting-hexahydrocannabinol-hhc-and-related-cannabinoids_en
Senast redigerad av OdCaBo 2023-04-04 kl. 16:02.
Citera
2023-04-04, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Nån här på fb fick ju det här hem... Jag skulle inte köpa från något annat land. Sverige will be Sverige liksom..

https://i.imgur.com/bMuDfbX.jpeg

Så oärligt också av Folkhälsomyndigheten när de skriver "som rapporterats in som missbrukssubstans till EU:s narkotikacenter". EMCDDA ("EUs narkotikacenter") har en betydligt mera mogen förståelse för allt sånt här och slänger sig inte med begrepp som "missbrukssubstans". Om jag jobbade med narkotika inom EU skulle jag vara rätt sur på att ett land som Sverige kör sånt här fulspel.

Här är vad de i själva verket har att säga om hhc
https://www.emcdda.europa.eu/news/2022/emcdda-technical-expert-meeting-hexahydrocannabinol-hhc-and-related-cannabinoids_en

Sverige skall alltid vara så duktiga på allt 😂
Nu med facit i hand så beställer jag oxå helst från Sverige. Men när man ser priserna utomlands blir man sugen på att handla. Tex kostar det 150kr för en 0.5 ml vape cartridge med 96 % hhc. Och 230 för 1 ml , Det är sjukt billigt.
Citera
2023-04-04, 18:43
Medlem
freejackiearklovs avatar
Luktar Ypsilos vapes mycket? Har för mig att folk har skrivit att det stinker gräs om hela vejpen.. Givetvis att det luktar när man väl röker, men stinker den så mycket trots att man inte använder den? 😦
Citera
2023-04-04, 19:17
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Luktar Ypsilos vapes mycket? Har för mig att folk har skrivit att det stinker gräs om hela vejpen.. Givetvis att det luktar när man väl röker, men stinker den så mycket trots att man inte använder den? 😦

Dom luktar rejält. Men är man rökt så märker man typ inte det. Hade min med mig på stan förra veckan och verkligen alla jag träffade sa "det STINKER gräs om dig".
Citera
2023-04-04, 19:21
Medlem
Citat:

Ja den luktar mycket.
Citera
2023-04-04, 19:53
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidrobot
Ja den luktar mycket.

De var ju mindre bra.

Tror ni man kan köpa färdiga HHC buds istället och röka i en flowermate nano v5 istället?

De borde väl lukta mindre?
Citera
2023-04-05, 05:55
Medlem
Hur pass nära cannabis har ni upplevt effekterna? Jag har provat den från Smoketower och tyckte inte det var särskilt nice. Fick inte den där varma gosiga känslan som jag får av cannabis, hade egentligen inga kroppsliga effekter alls. Jag puffade ändå tills jag mådde piss och blev yr i skallen i hopp av att jag skulle uppnå riktig weed feeling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in