Citat:
Nej det finns inga som helst problem med att säga att gäddan söker barn när lockfågeln säger att den är 13 eller 14 och gäddan ändå fortsätter.Nä, att jag skulle åka dit bekymrar mig inte särskilt mycket. Så vitt jag vet är jag inte kopplad till något olagligt. Det är bara du som tror saker.
Jag har noterat att de börjat använda sig av lockfåglar allt oftare numera. En sådan sak som jag hade varit noga med om jag varit gädda. Att prata med flickan i fråga i cam. Men det är ju lite problematiskt att skicka fram en 20-åring till en gädda, säga att 20-åringen är 14år. Sen anklaga gäddan för att vara pedofil som tänder på en 20-åring med fel angiven ålder. Är ju ganska normalt att tända på en 20-åring avsett byråkratin som omger denne.
Av alla människor i landet så är Patrik och Sara väldigt ovanliga människor att helt plötsligt få ett samvete och börja arbeta filantropiskt. Förklaringen att de är 2st pundare som behöver pengar känns mer realistisk. Särskilt som att de verkligen behöver pengar.
Det här med lagändringen var ju något de kom på långt efter de startat. När folk började ifrågasätta deras motiv.
Jag har noterat att de börjat använda sig av lockfåglar allt oftare numera. En sådan sak som jag hade varit noga med om jag varit gädda. Att prata med flickan i fråga i cam. Men det är ju lite problematiskt att skicka fram en 20-åring till en gädda, säga att 20-åringen är 14år. Sen anklaga gäddan för att vara pedofil som tänder på en 20-åring med fel angiven ålder. Är ju ganska normalt att tända på en 20-åring avsett byråkratin som omger denne.
Av alla människor i landet så är Patrik och Sara väldigt ovanliga människor att helt plötsligt få ett samvete och börja arbeta filantropiskt. Förklaringen att de är 2st pundare som behöver pengar känns mer realistisk. Särskilt som att de verkligen behöver pengar.
Det här med lagändringen var ju något de kom på långt efter de startat. När folk började ifrågasätta deras motiv.
Sorry.
Ditt försvarstal fungerar inte.
Normala människor reagerar direkt på åldern och lägger ner eller försöker kontakta föräldrarna.
Ingen normal dyker upp för att möta någon som påstått den är 13 eller 14 år och ska mötas för sex.
Nej dom är faktiskt inte först när det gäller att hänga ut pedofiler.
Lagarna har ändrats så att dom har ett större utrymme att kunna göra det.
Det är skillnaden.
Nej lagändringen var något dom kom på när dom kunde servera gäddor men polisen kunde inte hantera dom.
Jag kan lägga till att lockfåglar "fiskare" har dom hela tiden kört med.
Det är inget nytt