2023-04-03, 17:31
Medlem
Hon är en nia på en 10 gradig skala men är ju extremt charmig och rolig, blir typ en 20a! Älskar henne utan att känna henne. Så prestigelös, underbar.
Citera
2023-04-04, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Hon är en nia på en 10 gradig skala men är ju extremt charmig och rolig, blir typ en 20a! Älskar henne utan att känna henne. Så prestigelös, underbar.

Smaken är som baken... Hon har någon slags Kristina-Lugn-frisyr. Och även om hon skulle kamma sig så skulle hon högst vara en fyra-femma.

Hon pratar på ett lite grabbigt sätt om sexuella erövringar men det är inte det enda som gör henne oattraktivt manhaftig. Här i en intervju med Framgångspodden/Pärleros.

https://youtu.be/BNSddmtvTuU
Citera
2023-04-04, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Ni vet väl att om man diskuterar litteraturen så är det en förutsättning att man har läst boken man diskuterar?

Ja. Vad tyckte du om boken?
Citera
2023-04-04, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Hon har publicerat en krönika i DN där hon pratar om sina problem. Herre Gud, efter att ha läst den så kan jag inte förstå hur hon lyckats hitta någon alls. Hennes nuvarande kille måste vara betacuck av rang. Jag blev lite nyfiken och kollade upp honom på Instagram, och mina intryck besannades om att han verkar vara en riktig tönt.
Å andra sidan så är hon inte så mycket att skryta om heller... så de kanske passar ihop.

https://www.dn.se/kultur/amanda-romare-jag-lever-med-tvangssyndrom-och-det-gar-inte-att-dolja/

Hur vet du namnet på snubben? Stod det i artikeln?

Undrar om han är med i nästa bok. Vi får kanske veta allt om hans kuk då. Slakar den ibland?
Citera
2023-04-09, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stration
Har precis börjat läsa ”Halva Malmö består av killar som dumpat mig” av Amanda Romare. Vet inte riktigt om det är en roman eller en slags självbiografi fast med fiktiva inslag. Nån som vet?

Bokens huvudperson heter visst samma förnamn som författaren. Och handlar om Amanda som börjar dejta ”seriöst” först efter trettio fyllda. Nu vill hon in i tvåsamheten och den biologiska klockan tickar....

Det blir lite rörigt - för mig i alla fall - att hålla reda på vad som är författaren IRL och vad som bara är fiktion.

Bokens Amanda menar sig vara en sjua på skalan ett till tio men efter att ha sett IRL-Amanda i Malou så ser författaren Amanda inte lika bra ut som den fiktiva skapelsen menar sig göra. (Och författaren har udda klädsmak, ser rätt sliten ut för sin ålder och har en raspig röst).

https://www.tv4.se/klipp/va/13729005/amanda-romare-om-den-snariga-dejtingdjungeln

Boken är kul så här långt, jag läser vidare.

Hoppas på input från andra som läst den.

Underbar bok verkligen
Citera
2023-04-18, 20:23
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodley

Undrar om han är med i nästa bok. Vi får kanske veta allt om hans kuk då. Slakar den ibland?
Det går att hitta honom genom att snoka på Instagram.
Citera
2023-04-22, 11:03
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodley

Han heter Jens men efternamnet står ej.

Problemet för medelmåttiga tjejer är att de kan sminka sig o dra med sig någon full alfa-hane hem från krogen. Eftersom hon ser ut som sju svåra år morgonen efter hör aldrig killen av sig men tjejen får för sig att hon spelar i hans liga.

Boken kunde lika gärna heta ” Halva Malmö består av killar som gärna hade bjudit mig på hembakad fika” beror bara på vart man söker sig.
Citera
2023-05-20, 10:52
Medlem
Ali-Ahmed-Ghanems avatar
Amanda Romare ser väl inte ut som en ishockeyspelare.

Vad är det för larv?

Just nu i Nyhetsmorgon TV4.

Det enda problemet jag ser är att hon skäms för mycket för ingenting.
Citera
2023-05-20, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem
Amanda Romare ser väl inte ut som en ishockeyspelare.

Vad är det för larv?

Just nu i Nyhetsmorgon TV4.

Det enda problemet jag ser är att hon skäms för mycket för ingenting.

Bara osäkra nazistiska incels män i sin etta på 23 kvadrat på Flashback som tycker det om hennes utseende.
Citera
2023-05-20, 11:26
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Framgår det om hon är motståndare till att ta den i tvåan? Eller skippar hon ämnet helt?
Hon skriver så här (sidan 169) om när en kompis till henne ska ha analsex med sin kille:

"Hon ska rövknulla honom i morgon. Han heter Oskar och de har döpt den tjugonde juni till internationella rövknullardagen.

Jag tänker på min analspricka och ryser."
Citera
2023-05-20, 12:54
Medlem
Fina, modiga, tuffa Amanda!
Hypnos. Testa Erik Olkiewicz hypnosterapi.

Så klok och sund!
Jag skrattade med kärlek när du sa Det om att du bestämde dig för att hoppa över den infladdrande tvångstankes"idén" att hångla upp någon i nyhetsmorgonstudion 😂🥰🥰

Du är supermysig! ✌🏻
Citera
2023-05-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Hon skriver så här (sidan 169) om när en kompis till henne ska ha analsex med sin kille:

"Hon ska rövknulla honom i morgon. Han heter Oskar och de har döpt den tjugonde juni till internationella rövknullardagen.

Jag tänker på min analspricka och ryser."

Vet man hur hon fick sin analspricka? Och förstår jag det rätt att Oskars anal är den som ska vidgas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in