2023-03-28, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Nope, samma som sist.

Tja, vi får väl se.
Citera
2023-03-28, 17:48
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Först måste de veta ved det står pappas företagskort, sedan säkerställa att inte pappa tar ut lön i Norge, sedan säkerställa att det inte bara är gåvor till Runar som han tar ut på pappas kort. Jag misstänker att utredningen måste starta i Norge....om norrbaggarna har lust....
Utredningen startar nog både i Norge och Sverige nu.
Runar hotadede personal på både fängelser och socialkontor med vem han är och vilka mäktiga personer han känner.
Citera
2023-03-28, 18:43
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Utredningen startar nog både i Norge och Sverige nu.
Runar hotadede personal på både fängelser och socialkontor med vem han är och vilka mäktiga personer han känner.

Verkar stämma det Carola sade…

”…l Runars värld finns bara hot, hat och hämnd…”
Citera
2023-03-29, 10:52
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Verkar stämma det Carola sade…
”…l Runars värld finns bara hot, hat och hämnd…”
Rånar verkar ha stängt sin tiggarsida, där han lämnade ut sitt svenska mobilnummer och berättade om sitt utländska svartbolag i kommentarerna
helt lönlöst för http://www.runarsogaard.se/ sparas ju för alltid på wayback
Citera
2023-03-31, 08:20
Medlem
beckos avatar
Rykten i flera år, nu när mat- och energifattigdomen exploderar så agerar Skatteverket mot våra svart-influensers.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/69Vak0/joakim-och-jonna-lundell-kan-tvingas-betala-5-7-miljoner
Alla jagar Runar, från Skatteverket, socialen, kronofogden, muslimer, böter i fängelset till personal och chefer som han hotat
Senast redigerad av becko 2023-03-31 kl. 08:35.
Citera
2023-03-31, 09:27
Medlem
FindAways avatar
I går såg jag honom på LIDEL I Orminge, långhårig som fan Finns inget LIDEL i Bromma tro?
Nu är nog Östermalmshallen en bart en dröm
Citera
2023-03-31, 11:56
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
I går såg jag honom på LIDEL I Orminge, långhårig som fan Finns inget LIDEL i Bromma tro?
Ja det stämmer
Citera
2023-04-03, 08:13
Medlem
Citat:

Handlade han, eller snattade han? Kunde du se vad han handlade/snattade?
Citera
2023-04-03, 09:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Hans söner bor i Nacka. Han fick väl dispens att träffa dem där?
Citera
2023-04-03, 18:21
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hans söner bor i Nacka. Han fick väl dispens att träffa dem där?
Dispans, har den kristna stormästaren för Sveriges tempelriddare (tempel-Rånar) fortfarande fotboja medan han är ute?
Citera
2023-04-04, 21:54
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Dispans, har den kristna stormästaren för Sveriges tempelriddare (tempel-Rånar) fortfarande fotboja medan han är ute?
Jag kan inte lagen vad gäller brott och straff och umgängesrätt. Men har man suttit så länge som Runar brukar man i alla fall ha någon slags övergång där man berättar för en övervakare vad man sysslar med? Men det är möjligt att det gäller grövre kriminella än Runar? Fast det är väl kanske inte helt omöjligt att hans exfru har synpunkter på hur han träffar sina barn? Om hon inte är så förtjust i Runar längre kanske han måste ha någon assistent med sig? Hade Runar haft ett kärt återseende och vältrar sig i sina barn som normala människor gjort efter två års frånvaro hade vi naturligtvis fått läsa om det. Nu är det helt tyst och då är det något som inte är bra.
Citera
2023-04-04, 23:37
Medlem
Bara en stilla frågan. Vad är hans utbildning, yrkeserfarenheter och sociala plattform ( i form av ekonomi , boendesituation och umgängeskrets ) , när denne ska vägleda människor till ett bättre mående?

Kan en människa som har nyss avtjänat fängelsestraff för bedrägeri bl.a., ( saknar fast bostad och trygg inkomst, stödja, vägleda och förändra till positivt leverne till omgivningen ) utge sig som " frälsare " utan möjlighet att hjälpa sig själv utan andras medverkan ?
Är inte det ett tydligt tecken på bedrägeri och tendens till medföljande straffbara följder?

Tyvärr blev en tidigare vän bländad av hans dravel ( hänvisning som make till C.H. och livets ord. ) , vilket kostade denne några år att bli skuldfri.
När jag konfronterade honom ( var inte frälst och levde ett tufft liv dåtida .) började denne svamla kristna citat och " spelade allan " genom detta.
Hade inte omgivningen gått emellan och hindrat min ilska fått fritt utlopp mot honom, hade denne nog varit mer lik ett monster utseendemässigt än vad tokstollen gör idag?

De fegaste ynkryggar är de som gömmer sig bakom religionen och dess skrifter. Tyvärr klarar de sig ifrån att få en " riktig omgång " i form av uppfostran.
Vilka är " denne hycklande idiotens offer " som ska försörja hans levebröd ? Ganska enkelt att räkna ut. Gamla människor med tanke som tanke-känslomässiga handikapp.
Fyyyyyy, vilken ynkrygg som vill framstå sig empatisk genom kristna dimridåer.
Möts vi igen så kommer jag knäcka honom både verbalt som fysiskt. Då finns det ingen personal inom anstalterna som tonar ner reaktioner eller beskyddar honom.

Ute i samhället med samma attityd och högmodigt duperande genom kristna citat har denne tokstolle förstört varje möjlighet inom kristna föreningar.
Ska dennes enda chans att dupera genom HA, Bandidos och dylikt, så " good luck . "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in