2023-03-26, 19:30
Medlem
st33rs avatar
Om han är ute och partajar och träffar tjejer och sånt - borde det väl finnas nåt skvaller om i vilka miljöer han rör sig. Har Pontus R en kompiskrets och umgås med folk utanför hemmet? Jag frågar ärligt,jag har ingen aning.
Citera
2023-03-27, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Om han är ute och partajar och träffar tjejer och sånt - borde det väl finnas nåt skvaller om i vilka miljöer han rör sig. Har Pontus R en kompiskrets och umgås med folk utanför hemmet? Jag frågar ärligt,jag har ingen aning.

Allt är nog bara lögner. Såg en video där han nästan tjuter för att han inte har någon tjej, så det finns nog inga i hans närhet. Han har även sagt att "jag är inte gjord för att jobba. Ska jag behöva betala för att leva?" Han har storhetsvansinne. Men verkligheten kommer nog ifatt honom när pengarna har tagit slut.
Citera
2023-03-28, 10:50
Avslutad
Pontus fortsätter ljuga och söka uppmärksamhet när han stjäl bilder online och låtsas att han tagit dem.

Nu har han låtsats nödlanda med ett flygplan som börjat brinna

Länken nedan går till bildbevis

https://www.reddit.com/r/unket/comments/1210yls/pontus_rasmusson_fejkar_flygbrand/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name= androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button
Citera
2023-03-29, 13:20
Medlem
Och i verkligheten så sitter han ensam i sitt pojkrum och ljuger ihop historier.
Citera
2023-03-29, 13:24
Medlem
Hur mycket mångmiljonär har han o familjen blivit på att lura barn o barnfamiljer på pengar
Citera
2023-04-02, 13:59
Medlem
laddkingens avatar
han la upp en bild på ett ultra ljud och skrev att hans fans kan kalla han pappa nu som ett första april skämt
Citera
2023-04-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himawari
Pontus har lagt upp på Insta-story att han hånglade med två tjejer igår..https://ibb.co/NFGpzQX

Sanning eller önskedröm?

Han är så jävla obehaglig, 26år o måste skriva att han hånglat med 2 tjejer men ska inte berätta det för hans mamma.

Vidrigt.
Citera
2023-04-02, 23:15
Medlem
Vad händer på hans story nu?
Han håller på och svarar på inskickade frågor och larvar sig, men även massor av betalda samarbeten..?! I alla fall enligt text, hittar han på?
Citera
2023-04-03, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koppsordin
Han håller på och svarar på inskickade frågor och larvar sig, men även massor av betalda samarbeten..?! I alla fall enligt text, hittar han på?

Kika in på Bloggbevakning - Aimin och Björn Borg har gått ut med att de inte står bakom det han gör och att de inte samarbetar med honom. Gissar att det Pontus postar är adlinks(?) och inte specifika betalda samarbeten som han försöker få det att framstå som. Stolpskott

Edit: kikade lite mer noggrant - det ÄR adlinks. Alltså inte samarbeten. Tror marknadsföringslagen är rätt olika för de två typerna av reklam. Det är Metapic-länkar han använder sig av på storyn som genererar några öre per klick som hans följare gör på länken han postat.
Citera
2023-04-03, 08:33
Medlem

Det förklarar saken, tack!
Citera
2023-04-03, 13:27
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koppsordin

om jag varit 12 år idag och sett hans stories hade till och med jag kunnat koppla att hans så kallade frågestund är frågor som hans mamma skrivit och han svarar på och lägger upp ett svar med en adlink jag undrar vem som är mest efterblivna i denna soppan bögen själv eller följarna
Citera
2023-04-03, 13:31
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Och nej, Pontus har inte blivit pappa, utan det var hans tokskojsiga aprilskämt.
Att han gjort en kvinna gravid.
Kul va?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in