2023-04-02, 22:05
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Polis behöver inte vara så intelligent har jag förstått. Men lite kropp muskler och en hård attityd brukar de ha.
Nej och nu har dom ju sänkt kraven så med lite tur kanske till om med klarar gränsen.
Citera
2023-04-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Hur vet du att du inte skickar dina barn till en pedofil när de går till förskolan, skolan, träningar, sommarkollo etc? Har de inte begått nåt känt brott så kan du ju inte veta. Att detta stämmer borde du väl snappat upp efter alla 200 uthängningar?
Det är det bästa med Dumpen. Då kan föräldrar själv välja om dom vill skicka sin barn till just den skolan där rektorn jobbar. Genialt.
Citera
2023-04-02, 22:06
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Hur vet du att du inte skickar dina barn till en pedofil när de går till förskolan, skolan, träningar, sommarkollo etc? Har de inte begått nåt känt brott så kan du ju inte veta. Att detta stämmer borde du väl snappat upp efter alla 200 uthängningar?
Det vet man inte
Det är därför Dumpen är så bra
Dom hänger ut peddona dom stöter på och dom får andra peddon att akta sig för att ragga för att dom är rädda för att fastna i Dumpens fiske.
Citera
2023-04-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Detta var ditt påstående

Jag tyckte väl att det luktade bacon.
Det är väl ingen som ifrågasätter att barn far illa av att bli utnyttjade?

Jag ser bara sanningar där.
Citera
2023-04-02, 22:08
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Jag ser bara sanningar där.
Ja du har alltså inte läst tråden.
Jag sa ju det.
Citera
2023-04-02, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Finns länkat tidigare i tråden. Sök efter Childhood.

För övrigt handlade min invändning mest om att SVT avfärdade hela inlägget som falskt, men jag har på känn att det inte kommer komma något som styrker det.
Childhood ja. Det var dom som inte ville ha med Dumpen att göra för att dom hade sett en mössa med texten "kill your local pedofile" dom vill inte uppmuntra till våld.
T.o.m du förstår att man inte ska tolka allt bokstavligt väl?
Citera
2023-04-02, 22:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Nu är det så att fler experter (tro om de är experter avgör du) säger att uthängning inte är bra och effektivt ur flera olika synpunkter. Har inte satt mig in i vilka synpunkter de har.

Klart är att det är fler som säger inte bra än experter som säger bra.
Citera
2023-04-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Det är det bästa med Dumpen. Då kan föräldrar själv välja om dom vill skicka sin barn till just den skolan där rektorn jobbar. Genialt.

Tekniskt sätt så kommer han ju inte jobba där om någon vet det. Innebär det att du nu - när dumpen finns - tryggt kan skicka dina barn till övriga samhällsinstanser?
Citera
2023-04-02, 22:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Childhood ja. Det var dom som inte ville ha med Dumpen att göra för att dom hade sett en mössa med texten "kill your local pedofile" dom vill inte uppmuntra till våld.
Vad Patrik avsåg vet jag inte, men vet att det finns de som tolkar sådana budskap för vad som står där, bevisligen har någon blivit misshandlad, och de som jublar när någon tatt sitt liv, är nära den gränsen.
Citera
2023-04-02, 22:15
Avslutad
Citat:
Jag anade att du bara skulle vifta bort det med någon svepande kommentar.
Citera
2023-04-02, 22:16
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Nu är det så att fler experter (tro om de är experter avgör du) säger att uthängning inte är bra och effektivt ur flera olika synpunkter. Har inte satt mig in i vilka synpunkter de har.

Klart är att det är fler som säger inte bra än experter som säger bra.
Vilka är dessa experter var frågan.
Citera
2023-04-02, 22:16
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Jag anade att du bara skulle vifta bort det med någon svepande kommentar.
Childhood är en förening och inte en expert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in