2023-04-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du har tydligen inte läst tråden.

så vitt jag kan se har inte beachbob ifrågasatt det.
Citera
2023-04-02, 21:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det åkte fast en polis häromdagen så.
Det är nog tyvärr inte intelligens eller ställning i samhället som avgör
Kollar man på Dumpens uthängningar blir det tydligt.
Polis behöver inte vara så intelligent har jag förstått. Men lite kropp muskler och en hård attityd brukar de ha.
Citera
2023-04-02, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Vilken expert är det?
Finns länkat tidigare i tråden. Sök efter Childhood.

För övrigt handlade min invändning mest om att SVT avfärdade hela inlägget som falskt, men jag har på känn att det inte kommer komma något som styrker det.
Citera
2023-04-02, 22:00
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
så vitt jag kan se har inte beachbob ifrågasatt det.

Detta var ditt påstående

Jag tyckte väl att det luktade bacon.
Det är väl ingen som ifrågasätter att barn far illa av att bli utnyttjade?
Citera
2023-04-02, 22:01
Medlem
Citat:
Varför skulle det vara felaktigt? Vi vet ju bara vad de som åker fast har gjort. Om det finns 1 miljon till som aldrig begått ett brott kommer vi inte kunna veta.
Bra, då skulle du inte tveka att skicka dina barn till en pedofil som är fotbollstränare eller lärare. Det kan ju gå bra eller hur?
Citera
2023-04-02, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Bra, då skulle du inte tveka att skicka dina barn till en pedofil som är fotbollstränare eller lärare. Det kan ju gå bra eller hur?
Du är väldigt mycket för att skifta fokus när du blir ifrågasatt. Har du märkt det?
Citera
2023-04-02, 22:02
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Vilken expert är det?
Det är ingen ide att du frågar.
Dom kommer inte svara eller hänvisa till någon debattartikel ECT eller någon mening i ett brev någonstans.
Dom tror att "expert uttalar sig" är så fort någon random snubbe säger något som dom gillar.
Det blir inte mer substans än så.
Citera
2023-04-02, 22:03
Medlem
Citat:
Jepp jag förstår att det är obehagligt när någon talar klarspråk
Jobbigt sånt där

Du är så patetiskt enkelspårig så fort du får svar på tal. Blev det besvärligt att tänka ut något fyndigt nu?
Just det ja, tänka är ju en egenskap du inte besitter, och troligtvis aldrig har gjort.

Jag har varit väldigt tydlig kring vart jag står genom hela tråden. Att du helt och hållet saknar läsförståelse är något som din trådhistorik kommer skvallra om i all framtid, så kan väl konstatera att det är tur för dig att du är anonym. Bara din påhittade persona som får ta konsekvenserna.
Citera
2023-04-02, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Finns länkat tidigare i tråden. Sök efter Childhood.

För övrigt handlade min invändning mest om att SVT avfärdade hela inlägget som falskt, men jag har på känn att det inte kommer komma något som styrker det.
Hela det inlägget är bara en massa åsikter. Det är inget fel i att ha åsikter men att man utger sig för att det skulle vara någon sorts fakta är bara en skämt.
Citera
2023-04-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970

Hur vet du att du inte skickar dina barn till en pedofil när de går till förskolan, skolan, träningar, sommarkollo etc? Har de inte begått nåt känt brott så kan du ju inte veta. Att detta stämmer borde du väl snappat upp efter alla 200 uthängningar?
Citera
2023-04-02, 22:04
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Du slänger dig med begreppet experter men sen visar det sig du att du inte vet något om dessa experter. Du är mer än lovligt naiv. Saknar du helt kritiskt tänkande?
Så du tycker jag är lovligt naiv och saknar helt kritiskt tänkande? För att jag litar på forskare och experter som tycker Dumpen är fel väg att gå. Det var som jag trodde hela tiden. Du har inte alla hästar hemma om vi säger så.
Citera
2023-04-02, 22:05
Avslutad
Citat:
Hela det inlägget är bara en massa åsikter. Det är inget fel i att ha åsikter men att man utger sig för att det skulle vara någon sorts fakta är bara en skämt.
Det inlägget innehåller en hel del saker som antingen är sanna eller falska, så nej, det är inte bara en massa åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in