2023-04-02, 21:05
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Har du fortfarande inte snappat upp någon av den kritiken som förekommit i den här 4623 sidor långa tråden så kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Om det är så att du har gjort det men ändå inte förstår den så kan jag heller tyvärr inte hjälpa dig.
Säg som det är
Någon sa det och du följde med strömmen och tyckte du också
Exakt vad det handlade om vet du däremot inte kan därför inte redogöra för det heller.
Men det lät bra ju
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tänkte att jag måste kontrollera detta närmare om det verkligen stämmer. Först vill jag säga att du skriver många bra inlägg. Men här har du har fel. Av alla tjejer jag tittade på Dumpens Facebook kunde jag inte hitta någon som var verkligen ful. Men däremot så var 99% av tjejerna och kvinnorna jättesöta. Så hur du kunnat missat detta går utanför mitt förstånd.
Det är väl en typisk rest från "batikhäxa"-retoriken vilken personen säkert etablerat sen många år, känns som en extremt basic standard-SDare som har problem med kvinnor öht. Stöter på någon, får nej och typ väser "fula lesbiska hora jag skulle aldrig vilja ha dig ändå" och går hem och gråtrunkar.

Sånt som gör att man inte tar något nicket/en skriver på allvar eftersom det ältas samma jävla skit om och om igen, en typisk bitter jävel som skyller sitt failade liv på kvinnor, invandring och sosssar och nu skiter på sig över allt han skrivit till fjortisar... Typ så.
Citera
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Vad ni peddar skriver är inte intressant.
Det är ni peddar som skriver här och gråter och dom som är pro Dumpen.
Jag noterar att du inte kunde svara något med substans när det gäller påståendet att Dumpen skulle öka övergreppen.
Jag kan svara mycket väl, men jag vill inte lägga energi på en så inskränkt person som du. Finns många andra här på forumet som är mer intressanta att diskutera med. Tyvärr ingår du inte i den gruppen.
Citera
2023-04-02, 21:07
Medlem
Citat:
Jag bad inte om alla nackdelar.
Jag bad om en redogörelse för hur Dumpen skulle kunna öka frekvensen av övergrepp mot barn.
Det har ingen du hänvisar till i media heller kunnat visa.
Vi har en gråtande åklagare som framträder ibland. Buhu
och en tjock alkis i TV buhu
Hon gamla haggor som gått från radikalfeminister till idioti som fått utrymme i tidningarnas debattsidor buhu
Poliser däremot har inget emot att få tips och kunna säkra bevis.
Undantaget Kalmarpolisen då.
Föräldrar som har sina barn i närheten av eller i riskzonen för dom as du vill skydda är övervägande positiva till informationen när den kommer.

Varför ska jag lämna en "redogörelse" av något slag för dig? Du lyssnar ju ändå inte eller tar till dig någonting av det som skrivs i tråden utan beter dig helt rabiat mot allt och alla. Då har man förlorat all form respekt i debatten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ruttet och fegt kan jag förstå att man tycker att det är. Men hur får du det till hyckleri?
Jag har en yngre släkting vars pappa slog honom när han var liten. När grabben växte upp spöade han skiten ur sin pappa. P gjorde däremot ingenting förutom att baktala sin styvfar.

För övrigt är det väl knappt en människa som har köpt Ps bok.
Senast redigerad av Eskamotera 2023-04-02 kl. 21:10.
Citera
Avslutad
Citat:
Det är inget ogrundat påstående.
Jag har läst dina inlägg och vet vad du är.
Jahaja, och jag vet att du en utomjordisk spion

Citat:
Vad ni peddar skriver är inte intressant.
Inte för att jag själv skulle definiera mig som det, men du anser uppenbarligen att alla som säger emot dig är "peddar". Så om det vi skriver nu inte är intressant så är det ju rätt jävla meningslöst att be oss skriva något

Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Jag har en yngre släkting vars pappa slog honom när han var liten. När grabben växte upp spöade han skiten ur sin pappa. P gjorde däremot ingenting förutom att baktala sin styvfar.
Och på vilket sätt är det hyckleri?
Citera
2023-04-02, 21:13
Medlem
Citat:
Säg som det är
Någon sa det och du följde med strömmen och tyckte du också
Exakt vad det handlade om vet du däremot inte kan därför inte redogöra för det heller.
Men det lät bra ju

Öh, jag visste exakt vad jag tyckte direkt när jag såg det dumpen pysslade med. Mina åsikter kring deras val av metoder var inget som trollades fram i och med starten av deras verksamhet utan något jag insett långt tidigare. Du kan fortsätta sitta där och gissa, men det stärker knappast dina försök till resonemang.
Citera
2023-04-02, 21:13
Medlem
Citat:
Har du fortfarande inte snappat upp någon av den kritiken som förekommit i den här 4623 sidor långa tråden så kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Om det är så att du har gjort det men ändå inte förstår den så kan jag heller tyvärr inte hjälpa dig.
Är det där med att Sara är tjock och har använt narkotika? Eller att Patrik också har använt narkotika och har skulder? Eller är det att man kan swisha Dumpen? Eller är det för att childhood inte gillade "kill your locl pedofile" mössan?
Jag vill gärna veta vilka negativa saker med Dumpen just du tycker är värst?
Citera
2023-04-02, 21:18
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Är det där med att Sara är tjock och har använt narkotika? Eller att Patrik också har använt narkotika och har skulder? Eller är det att man kan swisha Dumpen? Eller är det för att childhood inte gillade "kill your locl pedofile" mössan?
Jag vill gärna veta vilka negativa saker med Dumpen just du tycker är värst?
Värst är Saras och Patriks flin.
Citera
2023-04-02, 21:21
Medlem
Citat:
Detta tycker jag är knepigt. Jag anser att Dumpen är fantastiskt på alla sätt och jag har inga problem att förklara vad som är så fantastiskt och bra med Dumpen. Men tydligen blev det svårare när du skulle komma med vad som vad dåligt med dumpen, då blir du otrevlig och vägrar svara istället.

Kanske var det en känslig fråga? Du vill mest vara med dom andra tuffa killarna i tråden men du har inte riktigt fattat vad dom menar egentligen med att dumpen är dåligt?
Citera
2023-04-02, 21:22
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Hade varit mer intressant om Dumpen hängde ut MENA människor som gruppvåldtar istället för någon förståndshandikappad svensk gubbe som trånar efter en fjortis.
Tycker inte det skulle vara särskilt intressant. MENA-män ser o heter likadant o har inget oftast jobb som dom blir av med. Skulle inte bry mig särskilt mycket om förövaren var Muhammed från Malmö o jobbar som taxichaufför eller Abdullah från Kristianstad som lever på bidrag... Samma drägg nästan allihop!

Det är mer intressant om en polis, professor eller lärare avslöjas.
Citera
2023-04-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Det är en av dom vanligaste argumenten mot Dumpen att gäddorna blir farligare. Jag har inte hört om något sådant men det kan väl du och dina "experter" redogöra för?
Så, hur många gäddor har begått nya övergrepp efter det att dom har blivit exponerade på Dumpen?

Jag skrev ju att jag inte vet det, om det inte är de domar som de publicerat på dumpen.
Är du inte läskunnig?

Själv är jag inte expert på området men jag är ju läskunnig så jag kan läsa i artiklar just vad experter och de som jobbar på området säger.
Alla säger entydigt att det gör mer skada än nytta, då väljer jag att tro på dessa över folk som inte har någon kunskap som helst på området.
De som driver dumpen är inte utbildade, de har blivit utsatta för övergrepp, det ger exakt noll kunskap i övergrepp mot barn motarbetas.

De drivs av känslor och det gör sådana som du också.
Själv njuter jag också ganska rejält när ett pedo lider. Men jag kan skilja från vad jag tycker känns bra för mig från vad som faktiskt fungerar och är bäst för samhället och om de som jobbar med och är experter i ämnet säger att denna metoden är skadlig, ja då föredrar jag att det inte sker oavsett om det känns jäkligt gött att se dessa människor bli uthängda.

Samma sak med hårdare straff för brott. Det känns jävligt rätt. Men forskningen visar att det är kontraproduktivt. Skall det då införas för att det känns bra? nej det är ju idiotiskt.
Ett land skall styras av lagar och lagar skall vara baserade på vetenskap och fakta inte på känslor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in