Citat:
Ursprungligen postat av
60minuter
Jag kan säga så här, att vad jag har sett så är kritiker till dumpen och liknande organisationer världen om betydligt mer attraktiva än de som är för den här typen av offentlig förnedring.
I andra länder har de något som kallas för ”Pedo hunters” och bara namnet visar hur obildade de är.Det är inte ens pedofiler de jagar fast vad ska man förvänta sig. Det är alltid oattraktiva människor som kommenterar ”hjältar ” ”bra att ni finns” i alla fall större majoritet av de som kommenterar.
Du nämner ofta bildning och hur snygg eller ful någon är, de orden på samma fat fungerar mycket dåligt.
nä så funkar det inte.
Men visst kan det stämma att incels ofta upplevs som fula, men det är mer för att dom har fel atityd, sånt smittar ner liksom, och sen har de kläder med konstiga fläckar och ja, dåå sorteras de in i fulfacket, men en människa är sällan ful, det är dess handlingar som bedöms om man ska hamna i fulfacket.
Verkligen jättekonstigt att du blandar in det här med hur folk ser ut som att de tycker en sak på ett visst sätt.
Så fungerar inte människor.
Jag går förbi spegeln och tänker. Jag är ful och då ska jag tycka såhär.
Du vet väl att det finns en för alla, du kan hitta en partner om du tränar i din vardag.
Jag tycker att både Sara och Patrik gör ett bra jobb, men hur de ser ut har ingenting med deras arbete att göra.
Sånt hänger inte ihop.
Krya på dig och öva i vardagen så kommer du se att du hittar någon.