2023-04-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Vilken otroligt korkad tolkning av frågan.

Du säger att vi ska "fråga föräldrarna". På vilket sätt är deras åsikt relevant?
Du tycks tro att du fritt ska kunna ge dig på någons barn och att deras föräldrar inte skulle bry sig?

Vilka är förresten ”vi”, förutom dig själv?
Citera
2023-04-02, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du tycks tro att du fritt ska kunna ge dig på någons barn och att deras föräldrar inte skulle bry sig?
Nej, de har säkerligen massor av åsikter.

Min fråga är hur de åsikterna är relevanta. Kan du svara på den frågan?
Citera
2023-04-02, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Jag måste säga att jag ändå är imponerad av dig. Av alla saker man kan slåss för väljer du att slåss för rätten att ragga barn att våldta. Ingen lätt uppgift, det är något uppförsbacke minst sagt.

Det är också mycket lätt för oss andra att argumentera när man står på en högre moralisk nivå, man vinner så att säga varje match utan att anstränga sig det minsta lilla medan du tex vevar vilt med argument som att Sara är tjock och har använt narkotikum.

Jag är i mot våldtäkt oavsett ålder på individen. Det jag däremot tycker att samhället borde acceptera är åldersskillnader så länge det är sexuellt umgänge via samtycke.
Citera
2023-04-02, 18:11
Medlem
Citat:
Nej, de har säkerligen massor av åsikter.

Min fråga är hur de åsikterna är relevanta. Kan du svara på den frågan?
Så talar en riktigt sjuk människa bortom all respekt och heder.
Citera
2023-04-02, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Styren vill alltid inpränta normer, de som inte följer normer är farliga för styre. Tänk militär, alla löjliga normer där.

Se alla de styren som inpräntar att homosexualitet är nej-nej, tror ni de verkligen bryr sig, nej det handlar om kontroll.

Kontroll är det de handlar om när de anger debutålder till 17 år och medelpenis 15 cm 6 tum (bra avrundning), vilket alla vet är fel.

Självklart så handlade om kontroll och sociala normer. Tycker bara det är synd att folk inte har rätten till att bestämma över sin egen kropp.
Citera
2023-04-02, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Den där Chris Hansen som är programledare för" How to cath a predator" är rätt så snygg.

Han är dock rätt sliten fast visst han är en av de undantagen som ser rätt bra ut det håller jag med om. tror dock det handlar mer om uppmärksamhet och att dra in pengar för hans del också tyvärr.
Citera
2023-04-02, 18:13
Avslutad
Citat:
Så talar en riktigt sjuk människa bortom all respekt och heder.
Du har alltså inget svar på frågan?
Citera
2023-04-02, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag är i mot våldtäkt oavsett ålder på individen. Det jag däremot tycker att samhället borde acceptera är åldersskillnader så länge det är sexuellt umgänge via samtycke.
Ja men nu finns inte möjlighet för samtycke för barn, kan du då förlika dig med att ge fan i dem?
Citera
2023-04-02, 18:15
Medlem
Citat:
Du har alltså inget svar på frågan?
Det är en ickefråga från en sjuk hjärna som tycks tro att den kan förgripa sig på barn helt fritt.
Citera
2023-04-02, 18:17
Avslutad
Citat:
Det är en ickefråga från en sjuk hjärna som tycks tro att den kan förgripa sig på barn helt fritt.
Jag har inte skrivit någonstans att jag tycker att man ska kunna förgripa sig på barn helt fritt. Var har du fått det ifrån?
Citera
2023-04-02, 18:19
Avslutad
Citat:
Ja men nu finns inte möjlighet för samtycke för barn, kan du då förlika dig med att ge fan i dem?
Det där med att barn inte kan ge samtycke blir ju dock ett jävla cirkelargument om man diskuterar vad som bör vara lagligt och inte.
Citera
2023-04-02, 18:20
Medlem
Citat:
Därför att en 13-åring är ett barn.
Fråga föräldrarna så får du höra.
Bort med tassarna din snuskhummer!

Citat:
Vad har föräldrarna med det hela att göra?

Citat:
Jag har inte skrivit någonstans att jag tycker att man ska kunna förgripa sig på barn helt fritt. Var har du fått det ifrån?

Sluta maska 🪱 dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in