2023-04-02, 15:53
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Juni 2018. Det var i samma veva som vi diskuterade MK och BW. Kollade lite snabbt här på fb och hittar lite i augusti 2018. Då kom användarnamnet Freija in och började styra fokus mot bröderna ohlsson. Så har det varit i omgångar, så fort BW har varit på tapeten så kommer någon in och börjar prata om någon annan... Bilden på MK på fb låg alltså uppe från 2012 t.o.m minst till juni 2018.

Det stämmer! Jag kollade själv upp detta för bara ett par veckor sedan. Ja Freja var skum, det var hen som fick in mig på bröderna Olsson-spåret, japp bilden börjar klarna nu...
Har kvar PM från hen, läge att kolla igenom dom nu.
Citera
2023-04-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det stämmer! Jag kollade själv upp detta för bara ett par veckor sedan. Ja Freja var skum, det var hen som fick in mig på bröderna Olsson-spåret, japp bilden börjar klarna nu...
Har kvar PM från hen, läge att kolla igenom dom nu.
Bra detektivjobb🕵️‍♀️
Apropå GW så hittade jag en mejlkonversation med honom.
Jag gjorde ett par skärmdumpar på dessa men fattar inte hur jag ska vidarebefordra till tråden?!
Har aldrig gjort det och är knappast ett datageni🙂
Citera
2023-04-02, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Bra detektivjobb🕵️‍♀️
Apropå GW så hittade jag en mejlkonversation med honom.
Jag gjorde ett par skärmdumpar på dessa men fattar inte hur jag ska vidarebefordra till tråden?!
Har aldrig gjort det och är knappast ett datageni🙂
Thord lade upp en länk tidigare idag och förklarade för mig hur man skulle göra. Kolla där.👍
Citera
2023-04-02, 16:22
Medlem
Citat:
Thord lade upp en länk tidigare idag och förklarade för mig hur man skulle göra. Kolla där.👍
Jag följde dessa instruktioner men det gick ju bara vidarebefordra till Facebook o Twitter typ…jag hatar såna där grejer…annars lyckades jag ladda upp skärmdumparna (till ingen nytta&#129300
Citera
2023-04-02, 16:25
Medlem
Citat:
Jag följde dessa instruktioner men det gick ju bara vidarebefordra till Facebook o Twitter typ…jag hatar såna där grejer…annars lyckades jag ladda upp skärmdumparna (till ingen nytta&#129300
När jag hade laddat upp så tryckte jag på länken och kopierade den och lade den här. Strunta i att vidarebefodra.
Citera
2023-04-02, 16:32
Medlem
Citat:
När jag hade laddat upp så tryckte jag på länken och kopierade den och lade den här. Strunta i att vidarebefodra.
Okej jag såg detta nu😊
Hur kopierar man med en iPhone?
H-r
Datasnillet
Citera
2023-04-02, 16:32
Medlem
Precis, då förstod gm att GW hade räknat ut vilka de är!
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det här var en väldigt viktig iakttagelse som du gjorde.

Allt började med att GW i slutet av maj 2018 gick ut i TV4 med mer utförlig info om sina 2 gubbar. Under sommaren diskuterades GW's GM flitigt i tråden, det spekulerades kring vilka dom kunde vara osv. Det var alltså i samband med den här nyuppstådda turbulensen kring GW's gubbar som bilden på BW och MK togs bort från Facebook. Att det t.o.m gick så långt att dom slutade vara vänner på fejjan är ju oerhört suspekt.

Hata slumpen som GW säger
Citera
2023-04-02, 16:38
Medlem
Citat:
Okej jag såg detta nu😊
Hur kopierar man med en iPhone?
H-r
Datasnillet
Man trycker väl på länken så kommer det väl upp alternativen kopiera, dela, klistra in. Det är väl samma på alla lurar.
Citera
2023-04-02, 16:43
Medlem
Citat:
Man trycker väl på länken så kommer det väl upp alternativen kopiera, dela, klistra in. Det är väl samma på alla lurar.
Ska försöka lösa detta…är mer van med mus😞
Mejlen med GW är från 2011.
Citera
2023-04-02, 16:44
Medlem
https://ibb.co/6RWGW9c
https://ibb.co/djHGS9j
Citera
2023-04-02, 16:51
Medlem
Mycket intressant att se att GW redan 2011 är intresserad av observationer kring BW. GW var med och gjorde ett stort omtag/en granskning av fallet med start 2010.
Citat:
https://ibb.co/6RWGW9c
https://ibb.co/djHGS9j
Citera
2023-04-02, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvagg
Mycket intressant att se att GW redan 2011 är intresserad av observationer kring BW. GW var med och gjorde ett stort omtag/en granskning av fallet med start 2010.
Jag håller med dig…när jag såg mitt mejl till honom såg jag det här med ”tonade rutor”…en liten detalj som jag glömt bort såhär tolv år senare😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in