2023-04-02, 15:11
Medlem
Minns du kanske när bilden togs bort? Den tidpunkten är mycket intressant. Speciellt om GW då hade gått ut med teorin om två gm med tillhörande gåta.
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det var i samband med diskussionerna här om BW och MK som bilden plockades bort och jag tror att det även var ungefär vid samma tidpunkt som de slutade vara vänner på fb. Du väljer nu att inte se helheten kring allt jag skrev och jag är inte intresserad av att försöka övertala dig. Du får tro vad du vill. Nu fick du se bilderna och fick bekräftat att dessa två personer BW och MK var tighta och umgicks under sommaren -92.
Citera
2023-04-02, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvagg
Minns du kanske när bilden togs bort? Den tidpunkten är mycket intressant. Speciellt om GW då hade gått ut med teorin om två gm med tillhörande gåta.
Nej tyvärr inte mer än att det var efter att vi diskuterat BW och MK i tråden och uppenbarligen efter att jag tog en screenshot.
Citera
2023-04-02, 15:18
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Vi får hoppas att någon envis eller kanske tom pensionerad polis läser tråden.
GW är nog inte en Flashbackare😊

Nä, GW har nog av en massa annat.
Citera
2023-04-02, 15:18
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Jag vet inte säkert men förmodar att bilden kan vara tagen efter öppningsmatchen Sverige-Frankrike 1-1 som spelades den 10 juni 1992.

Sveriges matcher:

Onsdag 10 juni
Sverige - Frankrike

Söndag 14 juni
Sverige - Danmark

Onsdag 17 juni
Sverige - England

Söndag 21 juni
Sverige - Tyskland

Rent hypotetiskt skulle bilden kunna vara tagen söndagen den 14 juni, dvs kvällen efter Helena's försvinnande med "BW i fiiiiin form", rejält påstuken.
Han ser inte direkt lycklig ut...
Citera
2023-04-02, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Sorry, jag menade givetvis Jenven. Det var han som sa att han ständigt flåsade den här GM i nacken, det är jag 100 på. Veckans Brott ca 2014.
Ja!
Undrar vem han menade, om det var någon speciell eller bara ett uttryck?
KM var väl aktuell först senare tänker jag.
Angående skärmdumpen på konversationen mellan MK, BW & Co noterade jag att MK har ganska stora slipade glasögon (pilotmodell?).
Apropå Mmpg!
Citera
2023-04-02, 15:21
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Intressant…vem var den smala killen som höll i kameran🤔

Kanske DO med tanke på att MO är med på bilden?
Citera
2023-04-02, 15:22
Medlem
Citat:
Sveriges matcher:

Onsdag 10 juni
Sverige - Frankrike

Söndag 14 juni
Sverige - Danmark

Onsdag 17 juni
Sverige - England

Söndag 21 juni
Sverige - Tyskland

Rent hypotetiskt skulle bilden kunna vara tagen söndagen den 14 juni, dvs kvällen efter Helena's försvinnande med "BW i fiiiiin form", rejält påstuken.
Han ser inte direkt lycklig ut...
Näe…han kanske är trött efter helgen🧐
Citera
2023-04-02, 15:22
Medlem
Ok tack, och när tog du en screenshot? Framgår det av filen i din dator?
Citat:
Nej tyvärr inte mer än att det var efter att vi diskuterat BW och MK i tråden och uppenbarligen efter att jag tog en screenshot.
Citera
2023-04-02, 15:25
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ja!
Undrar vem han menade, om det var någon speciell eller bara ett uttryck?
KM var väl aktuell först senare tänker jag.
Angående skärmdumpen på konversationen mellan MK, BW & Co noterade jag att MK har ganska stora slipade glasögon (pilotmodell?).
Apropå Mmpg!

Förmodligen bara snack. Han måste ju säga nåt vettigt, dom måste ju verka sysselsatta. Att Jenven skulle gå ut i TV och säga att dom inte har en susning om vem GM är finns ju inte på kartan..
Citera
2023-04-02, 15:27
Medlem
Citat:
Förmodligen bara snack. Han måste ju säga nåt vettigt, dom måste ju verka sysselsatta. Att Jenven skulle gå ut i TV och säga att dom inte har en susning om vem GM är finns ju inte på kartan..
Hopplösa Kling & Klang😊
Citera
2023-04-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ok tack, och när tog du en screenshot? Framgår det av filen i din dator?
Juni 2018. Det var i samma veva som vi diskuterade MK och BW. Kollade lite snabbt här på fb och hittar lite i augusti 2018. Då kom användarnamnet Freija in och började styra fokus mot bröderna ohlsson. Så har det varit i omgångar, så fort BW har varit på tapeten så kommer någon in och börjar prata om någon annan... Bilden på MK på fb låg alltså uppe från 2012 t.o.m minst till juni 2018.
Citera
2023-04-02, 15:47
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Det var i samband med diskussionerna här om BW och MK som bilden plockades bort och jag tror att det även var ungefär vid samma tidpunkt som de slutade vara vänner på fb. Du väljer nu att inte se helheten kring allt jag skrev och jag är inte intresserad av att försöka övertala dig. Du får tro vad du vill. Nu fick du se bilderna och fick bekräftat att dessa två personer BW och MK var tighta och umgicks under sommaren -92.

Det här var en väldigt viktig iakttagelse som du gjorde.

Allt började med att GW i slutet av maj 2018 gick ut i TV4 med mer utförlig info om sina 2 gubbar. Under sommaren diskuterades GW's GM flitigt i tråden, det spekulerades kring vilka dom kunde vara osv. Det var alltså i samband med den här nyuppstådda turbulensen kring GW's gubbar som bilden på BW och MK togs bort från Facebook. Att det t.o.m gick så långt att dom slutade vara vänner på fejjan är ju oerhört suspekt.

Hata slumpen som GW säger
Senast redigerad av Pudelfrillan 2023-04-02 kl. 15:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in