2023-04-02, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphsson
Sitter du dagarna långa och onanerar åt de mentalt svaga individer som provoceras av Sara och gelikar till att begå brott? Fattar du inte att det är ett egetsyfte som ligger bakom detta projekt? Att det är en tävling för de för att försöka fylla de hål och de törnar de haft med sig hela livet? Fattar du att de ser detta som ett hämndbegär? Att de gör massa provokativa aktioner för att stilla egna lustar? Fattar du att bakom denna man (vars respons på provokationen inte kommenteras-beklagligt att han går på det kan konstateras) att bakom denna man finns en fru och barn som nu blir splittrade?

Tänk på dessa aspekter nästa gång du tar fram din sak och onanerar åt dagligen nyproducerade klipp. Tänk med nya glasögon, utzoomat där fler aspekter är inbakade. Är det värt att tillfredsställa dig själv till dessa klipp när faktum egentligen är att familjer runt om i detta avlånga land blir krossade ju mer liknande klipp som produceras?
Jag är bara budbärare, har inga åsikter om det du skriver. Och onanera behöver jag inte eftersom jag kilar stadigt med en kvinna sedan många år.

Rikta dina upprörda ord mot Patrik och Sara personligen istället, men det har du väl inte stake nog att göra din jävla träkonsoll.
Citera
2023-04-02, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Är det SM i mytomani och falsk ryktesspridning som pågår idag på söndagsmorgonen?

Märker att kritik är förbjudet i din bok då du går i personangrepp mot varje individ som riktar kritik mot sidan.

Min fråga är därför befogad; Är kritik förbjudet mot Dumpen? Om så icke är fallet, varför blir ni så känsliga och varför går ni i personangrepp såfort minsta lilla kritik riktas mot Dumpen och deras kraftigt ifrågasatta metoder?

Edit; Spelar ingen roll om vilka det personligen handlat om, har man tagit sig an rollen ansvarig utgivare över en sådan sida är det även befogat med kritik utifrån. Speciellt när så många familjer krossas samtidigt som varje nyproducerat klipp publiceras på hemsidan. Allt annat än utrymme för befogad kritik vore ytterst anmärkningsvärt.
Senast redigerad av Ralphsson 2023-04-02 kl. 10:45.
Citera
2023-04-02, 10:44
Avslutad
Citat:
Märker att kritik är förbjudet i din bok då du går i personangrepp mot varje individ som riktar kritik mot sidan.

Min fråga är därför befogad; Är kritik förbjudet mot Dumpen? Om så icke är fallet, varför blir ni så känsliga och varför går ni i personangrepp såfort minsta lilla kritik riktas mot Dumpen och deras kraftigt ifrågasatta metoder?
Nej det är inte förbjudet, precis som det inte heller är förbjudet att bemöta lögner. Slut.

Edit: Förresten var det Du som började med personangrepp när du insinuerade att jag skulle bli kåt och onanera till Dumpen. Lille gubbe, ta och kyl av dig lite va? En skön långpromenad skulle nog göra dig gott.
Senast redigerad av Inget.internet 2023-04-02 kl. 10:56.
Citera
2023-04-02, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Är det SM i mytomani och falsk ryktesspridning som pågår idag på söndagsmorgonen?

Nejdå
Citera
2023-04-02, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Vi gen, så har ankanmannen fått en ledande roll bland gäddor?

Du förstår att det är övertydligt at tlivrädda gäddor hävdar att Sara och Patrik är bedrägerimonster.
Det spelar kanske ingen roll om vad de tjänar på dumpen.

Vad är en gädda värd tänker jag.
Låt säga att värdet av en gädda är 10000kr. Alltså ett värde för samhället och alla utsatta unga.
Det är väl ett rimligt belopp som Sara och Patrik kunde dela på.
Säg att de tar 300gäddor x 10000 kronor, det blir 3 miljoner.

Helt rimliga intäkter för den samhällstjänsten.
Vänd på steken och tänk såhär. Om socialtjänsten måste gå all in och ta hand om ett enda barn med full styrka, engagemang och familjehemsplacering så kostar det många miljoner på en tioårsperiod.
Nu varnas vi och om bara et tbarn slipper gädderi så har vi sparat ihop lidandet.

Hänger du med hur jag menar?
Om vi sen räddar 10 barn så är det småpotatis i sammanhanget.

Om vi sen dömer gäddor med nya lagar så kommer ett enda års fängelsestraff kosta oss ca 4000kr x365 dagar kostnad 1460000.
Sverige tar den kostnaden med glädje, vi vill skydda våra barn vettu

Att arga gäddor är sura för att de blir filmade är en helt annan sak, det förstår vi at tni inte gillar, men vi gillar det.
Att bomba ett forum som ledsna gäddor ni är är bara fånigt, avundsjuka på att de drar in cash har du förvridit till att det är drivkraften i dumpen.

Det är galet tänkt.

Ditt räkneexempel behöver även ta hänsyn till förlorade skatteintäkter från gäddornas förvärvsarbete då de inte kommer kunna jobba igen - någonsin - i kombination med ökade bidragskostnader för att bära deras framtida levnadskostnader. När du räknar på detta behöver du även givetvis diskontera kassaflödet över tid. Det är dock fortfarande svårt att räkna på den totala kostnaden för en gäddas fängelsevisrelse för i dessa osäkra tider, hur väljer du inflation -och räntevärdet? Oavsett så är din kalkyl i bästa fall en glädjekalkyl som behöver nyanseras en aning.
Citera
2023-04-02, 11:01
Bannlyst
Jag har inte fått svar på en fråga som jag har ställt några gånger här i tråden. Frågan lyder: hur många procent tror ni av alla dumpenhängare består av medelålders ,överviktiga,gråhåriga kvinnor med glasögon?

Skulle personligen säga att procenten är ganska hög fast det skulle vara riktigt kul att få det bekräftat på något sätt.
Citera
2023-04-02, 11:02
Medlem
goofers avatar
https://dumpen.se/2023/03/14/silent-birth-och-hierarki-bland-pedofiler/

Den här tål att läsas igen om Saras desillusionerade verklighetsuppfattning.

Om knappar som förinta datorns innanmätet, om peddos som våldtar nyfödda så att de dör och återupplivas för att våldtas igen.

Förstår ni hur svårt sjuk Sara är egentligen är som tror på dessa fantasier om silenth birh (som är tagit från en skräckfilm och alltså inte har hänt på riktigt)?

Hon har heller inte koll på en "killswitch", Sara det är ingen knapp som förinta datorn.
Det handlar om en strömbrytare bara.

Att folk följer denna kvinna och tror på det hon skriver är rent ut sagt skrämmande faktiskt.

Ni som swishar dumpen tror ni också på silent birth? Eller har ni överinseende med Saras sjuka världsbild?

Vore kul att höra hur ni förklara den här artikeln av "journslisten" Sara.
Citera
2023-04-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
I mina ögon är Sara mycket med ondskefull än majoriteten av ”gäddorna” . Visst, de som har velat sätta på små barn ska väl ha sitt straff. Fast större majoriteten har bara försökt att ta kontakt med fjortis tjejer som dessutom redan har börjat ha sexuellt umgänge.Sen är det redan olagligt, för eller senare så skulle de gripas ändå vilket troligtvis.Finns ingen anledning att hänga ut dem.

Fortsätt din kamp i det tysta, vi är hundratals familjerelaterade ute i detta avlånga land som enbart kommer kunna andas ut och känna oss rentvådda när Dumpen lagts ned. Jag förstår att sensationsprojektet växer så det knakar i nuläget då folk vill bli underhållna men det är inte rätt väg att gå när man tittar på ett sådant här projekt och ser att strävan är att få så många likes och gilla som det bara är möjligt. Det har gått åt fel håll om man nu vill uttrycka det milt. Projektets syfte klarar sig mycket gott utan att publicera klipp på nätet. Det är helt fel väg att gå. Vi är hundratals familjerelaterade som kommer andas ut först när Dumpen har lagts ner och det för gott. Vi är anhöriga som nu vill bli rentvådda.
Citera
2023-04-02, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
https://dumpen.se/2023/03/14/silent-birth-och-hierarki-bland-pedofiler/

Den här tål att läsas igen om Saras desillusionerade verklighetsuppfattning.

Om knappar som förinta datorns innanmätet, om peddos som våldtar nyfödda så att de dör och återupplivas för att våldtas igen.

Förstår ni hur svårt sjuk Sara är egentligen är som tror på dessa fantasier om silenth birh (som är tagit från en skräckfilm och alltså inte har hänt på riktigt)?

Hon har heller inte koll på en "killswitch", Sara det är ingen knapp som förinta datorn.
Det handlar om en strömbrytare bara.

Att folk följer denna kvinna och tror på det hon skriver är rent ut sagt skrämmande faktiskt.

Ni som swishar dumpen tror ni också på silent birth? Eller har ni överinseende med Saras sjuka världsbild?

Vore kul att höra hur ni förklara den här artikeln av "journslisten" Sara.

Har du tagit del av alla hennes domar? 33-34 menade någon tidigare i tråden? Om du tar del av de kanske du börjar ifrågasätta hur en individ med den bakgrunden överhuvudtaget har mandat och bedriva ett sådant här stort projekt.
Citera
2023-04-02, 11:22
Avslutad
Citat:
Är det tabu att ifrågasätta? Ditt eviga hetsande mot alla som riktar kritik, dag in och dag ut, vart vill du komma?
Nej det är inte tabu att ifrågasätta.

Men vadå "ditt eviga hetsande"? Nu blandar du nog ihop mig med någon/några andra? Jag är inte särskilt hetsande utan tycker att båda sidor ska få komma till tals. Men uppenbara fantasier och lögner bör kunna bemötas och den som framför olika teorier och påståenden bör kunna styrka det med något mer än "jag har hört" eller "någon sa" eller liknande.

Och ibland ger jag Dumpen-motståndare lite mothugg i meningsväxlingar här i tråden för att hålla igång debatten, det ser jag inte som att hetsa, så nu säger jag emot vänligt men bestämt!

Att jag kallade dig jävla träkonsoll var bara som retur på att du insinuerade att jag onanerar till Dumpen. Så där fick du en välförtjänt returboll!
Senast redigerad av Inget.internet 2023-04-02 kl. 11:25.
Citera
2023-04-02, 11:24
Medlem
Citat:
Fortsätt din kamp i det tysta, vi är hundratals familjerelaterade ute i detta avlånga land som enbart kommer kunna andas ut och känna oss rentvådda när Dumpen lagts ned. Jag förstår att sensationsprojektet växer så det knakar i nuläget då folk vill bli underhållna men det är inte rätt väg att gå när man tittar på ett sådant här projekt och ser att strävan är att få så många likes och gilla som det bara är möjligt. Det har gått åt fel håll om man nu vill uttrycka det milt. Projektets syfte klarar sig mycket gott utan att publicera klipp på nätet. Det är helt fel väg att gå. Vi är hundratals familjerelaterade som kommer andas ut först när Dumpen har lagts ner och det för gott. Vi är anhöriga som nu vill bli rentvådda.
Familjerelaterade... Tjena
Citera
2023-04-02, 11:26
Medlem
Citat:
Varför är det förbjudet att rikta kritik mot sidan och deras anmärkningsvärda metoder de använder sig av för att locka förövare och där deras största syfte egentligen är att krossa familjer?
Vilka är dessa förbjuder kritik? Någon hemlig auktoritet?

Jag tror att om gäddorna lät bli att stöta på, skicka kukbilder till och försöka träffa barn skulle deras familjer inte ha några problem, vad tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in