2023-04-02, 11:01
Bannlyst
Jag har inte fått svar på en fråga som jag har ställt några gånger här i tråden. Frågan lyder: hur många procent tror ni av alla dumpenhängare består av medelålders ,överviktiga,gråhåriga kvinnor med glasögon?

Skulle personligen säga att procenten är ganska hög fast det skulle vara riktigt kul att få det bekräftat på något sätt.
Citera
2023-04-02, 11:02
Medlem
goofers avatar
https://dumpen.se/2023/03/14/silent-birth-och-hierarki-bland-pedofiler/

Den här tål att läsas igen om Saras desillusionerade verklighetsuppfattning.

Om knappar som förinta datorns innanmätet, om peddos som våldtar nyfödda så att de dör och återupplivas för att våldtas igen.

Förstår ni hur svårt sjuk Sara är egentligen är som tror på dessa fantasier om silenth birh (som är tagit från en skräckfilm och alltså inte har hänt på riktigt)?

Hon har heller inte koll på en "killswitch", Sara det är ingen knapp som förinta datorn.
Det handlar om en strömbrytare bara.

Att folk följer denna kvinna och tror på det hon skriver är rent ut sagt skrämmande faktiskt.

Ni som swishar dumpen tror ni också på silent birth? Eller har ni överinseende med Saras sjuka världsbild?

Vore kul att höra hur ni förklara den här artikeln av "journslisten" Sara.
Citera
2023-04-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
I mina ögon är Sara mycket med ondskefull än majoriteten av ”gäddorna” . Visst, de som har velat sätta på små barn ska väl ha sitt straff. Fast större majoriteten har bara försökt att ta kontakt med fjortis tjejer som dessutom redan har börjat ha sexuellt umgänge.Sen är det redan olagligt, för eller senare så skulle de gripas ändå vilket troligtvis.Finns ingen anledning att hänga ut dem.

Fortsätt din kamp i det tysta, vi är hundratals familjerelaterade ute i detta avlånga land som enbart kommer kunna andas ut och känna oss rentvådda när Dumpen lagts ned. Jag förstår att sensationsprojektet växer så det knakar i nuläget då folk vill bli underhållna men det är inte rätt väg att gå när man tittar på ett sådant här projekt och ser att strävan är att få så många likes och gilla som det bara är möjligt. Det har gått åt fel håll om man nu vill uttrycka det milt. Projektets syfte klarar sig mycket gott utan att publicera klipp på nätet. Det är helt fel väg att gå. Vi är hundratals familjerelaterade som kommer andas ut först när Dumpen har lagts ner och det för gott. Vi är anhöriga som nu vill bli rentvådda.
Citera
2023-04-02, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
https://dumpen.se/2023/03/14/silent-birth-och-hierarki-bland-pedofiler/

Den här tål att läsas igen om Saras desillusionerade verklighetsuppfattning.

Om knappar som förinta datorns innanmätet, om peddos som våldtar nyfödda så att de dör och återupplivas för att våldtas igen.

Förstår ni hur svårt sjuk Sara är egentligen är som tror på dessa fantasier om silenth birh (som är tagit från en skräckfilm och alltså inte har hänt på riktigt)?

Hon har heller inte koll på en "killswitch", Sara det är ingen knapp som förinta datorn.
Det handlar om en strömbrytare bara.

Att folk följer denna kvinna och tror på det hon skriver är rent ut sagt skrämmande faktiskt.

Ni som swishar dumpen tror ni också på silent birth? Eller har ni överinseende med Saras sjuka världsbild?

Vore kul att höra hur ni förklara den här artikeln av "journslisten" Sara.

Har du tagit del av alla hennes domar? 33-34 menade någon tidigare i tråden? Om du tar del av de kanske du börjar ifrågasätta hur en individ med den bakgrunden överhuvudtaget har mandat och bedriva ett sådant här stort projekt.
Citera
2023-04-02, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphsson
Är det tabu att ifrågasätta? Ditt eviga hetsande mot alla som riktar kritik, dag in och dag ut, vart vill du komma?
Nej det är inte tabu att ifrågasätta.

Men vadå "ditt eviga hetsande"? Nu blandar du nog ihop mig med någon/några andra? Jag är inte särskilt hetsande utan tycker att båda sidor ska få komma till tals. Men uppenbara fantasier och lögner bör kunna bemötas och den som framför olika teorier och påståenden bör kunna styrka det med något mer än "jag har hört" eller "någon sa" eller liknande.

Och ibland ger jag Dumpen-motståndare lite mothugg i meningsväxlingar här i tråden för att hålla igång debatten, det ser jag inte som att hetsa, så nu säger jag emot vänligt men bestämt!

Att jag kallade dig jävla träkonsoll var bara som retur på att du insinuerade att jag onanerar till Dumpen. Så där fick du en välförtjänt returboll!
Senast redigerad av Inget.internet 2023-04-02 kl. 11:25.
Citera
2023-04-02, 11:24
Medlem
Citat:
Fortsätt din kamp i det tysta, vi är hundratals familjerelaterade ute i detta avlånga land som enbart kommer kunna andas ut och känna oss rentvådda när Dumpen lagts ned. Jag förstår att sensationsprojektet växer så det knakar i nuläget då folk vill bli underhållna men det är inte rätt väg att gå när man tittar på ett sådant här projekt och ser att strävan är att få så många likes och gilla som det bara är möjligt. Det har gått åt fel håll om man nu vill uttrycka det milt. Projektets syfte klarar sig mycket gott utan att publicera klipp på nätet. Det är helt fel väg att gå. Vi är hundratals familjerelaterade som kommer andas ut först när Dumpen har lagts ner och det för gott. Vi är anhöriga som nu vill bli rentvådda.
Familjerelaterade... Tjena
Citera
2023-04-02, 11:26
Medlem
Citat:
Varför är det förbjudet att rikta kritik mot sidan och deras anmärkningsvärda metoder de använder sig av för att locka förövare och där deras största syfte egentligen är att krossa familjer?
Vilka är dessa förbjuder kritik? Någon hemlig auktoritet?

Jag tror att om gäddorna lät bli att stöta på, skicka kukbilder till och försöka träffa barn skulle deras familjer inte ha några problem, vad tror du?
Citera
2023-04-02, 11:50
Medlem
Citat:
Varför är det förbjudet att rikta kritik mot sidan och deras anmärkningsvärda metoder de använder sig av för att locka förövare och där deras största syfte egentligen är att krossa familjer?
Vem har förbjudit dig att kritisera? Det är det larvigaste jag har hört, det finns väl typ 40 000 inlägg bara här i tråden som kritiserar dumpen.
Citera
2023-04-02, 11:54
Medlem
Om det är något vi lärt oss är det att just lärare ska undvika att hamna på Dumpen.se. Det slutar aldrig speciellt bra för gäddorna. Utmärkt för barnen i den skolan men för Napp #209 ser det mörkt ut
Citera
2023-04-02, 11:55
Avslutad
Det vore intressant att veta hur många dumpenfans som gillar att titta på K1 och proffsboxning? För det det förmodligen handlar om är blod, förnedring och sensation. Men så har det alltid varit, alltifrån Roms gladiatorspel, häxbränningar, offentliga avrättningar till dumpen. Folk (en viss typ av folk) behöver detta.
Citera
2023-04-02, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag har inte fått svar på en fråga som jag har ställt några gånger här i tråden. Frågan lyder: hur många procent tror ni av alla dumpenhängare består av medelålders ,överviktiga,gråhåriga kvinnor med glasögon?

Skulle personligen säga att procenten är ganska hög fast det skulle vara riktigt kul att få det bekräftat på något sätt.

Tror du får jobba hårdare för att få det bekräftat lilleman.

Är det överhuvudtaget en rimlig frågeställning att följa upp ?

Men kämpa på du.
Citera
2023-04-02, 12:18
Medlem
Citat:

Nej ni är inte hundratals män utan tyvärr tusentals män som saknar empati och moral. Du kanske lyckats skaffa en familj som ställer upp på att leva ett liv utan jag vill inte veta hur det gick till.

Dumpen gör livet lite bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in