Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Vad menar du med att "hon kommer få smaka på sin egen medicin"? Pernilla har väl aldrig svikit en man? Det är ju de som har svikit henne. Jag för står inte vad du menar med att hon får smaka på sin egen medicin.
Vänligen använd inte ordstäv och uttryck när du inte vet vad de innebär.
"Att få smaka på sin egen medicin" innebär att man blir behandlad själv på samma dåliga sätt som man har behandlat andra. Fattar du?

Jag håller med ”Simbalainen”. Har hon varit så korkad att hon gått i god för den mannen (och idiotförklarat X antal personer), så får hon smaka på sin egen medicin. Punkt.
Citera
2023-04-01, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Jag håller med ”Simbalainen”. Har hon varit så korkad att hon gått i god för den mannen (och idiotförklarat X antal personer), så får hon smaka på sin egen medicin. Punkt.

Så sant!
Citera
2023-04-01, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Roligare aprilskämt kanske man skulle kunna komma på va?

Vet förvisso inte vem som ”gått ut” med infon, men är det Pernilla, så tycker hon säkert att det är ett roligt skämt och fnissar i vanlig ordning. Om det nu är ett skämt.. vilket jag tror.
Citera
2023-04-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vet förvisso inte vem som ”gått ut” med infon, men är det Pernilla, så tycker hon säkert att det är ett roligt skämt och fnissar i vanlig ordning. Om det nu är ett skämt.. vilket jag tror.

Nyheter24s podd ”Sanning och konsekvens” avslöjade detta i senaste avsnittet som släpptes igår, fredag. De sa inga namn, men ingen människa kunde undgå att förstå exakt vilka de menade. Kul för Oliver och tjej!
Senast redigerad av virvelvinda 2023-04-01 kl. 17:23. Anledning: Stavfel
Citera
2023-04-01, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Nice save!

Nä, men på riktigt nu, varför denna upploppsstämningen i tråden sedan Bauer dök upp? :iunsure:
Ojade ni inte er över att det var fel när hon var singel också? Vem ska hon tillfredsställa, dig eller sig själv?

Känner inte Pernilla och kollar inte programmet, brukar dock checka den här tråden då jag är intresserad av beteendevetenskap. Sorry att jag pissade på er parad, men ni är jävligt ilska och bittra för ingenting, liksom. Fascinerande.

Om du är intresserad av betendevetenskap borde du ha förstått varför det blir "upplopsstämning" kring CB. Folk är inte ilskna och bittra för intenting. Däremot är det många kvinnor som ser igenom CB och outar honom för vad han egentligen är. Det sticker i ögonen på.många bittra snubbar, så som dig själv? Där har du din beteendevetenskap. Sjukt intressant och skrämmande för oss åskådare, både CB:s beteende och ditt.
Citera
2023-04-01, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trasan9000
Om du är intresserad av betendevetenskap borde du ha förstått varför det blir "upplopsstämning" kring CB. Folk är inte ilskna och bittra för intenting. Däremot är det många kvinnor som ser igenom CB och outar honom för vad han egentligen är. Det sticker i ögonen på.många bittra snubbar, så som dig själv? Där har du din beteendevetenskap. Sjukt intressant och skrämmande för oss åskådare, både CB:s beteende och ditt.
Mer skitsnack, än skvaller i den här tråden. Pernilla är bara en av miljoner som träffar någon du inte gillar. Hon är dock vuxen, och klarar sig säkert utan er ”hjälp”.

Kul att hon ska bli farmor, mycket på gång i Pernillas liv nu! Allsång, giftemål, flytt och nu barnbarn!👍

Jag är ingen snubbe.
Citera
2023-04-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Mer skitsnack, än skvaller i den här tråden. Pernilla är bara en av miljoner som träffar någon du inte gillar. Hon är dock vuxen, och klarar sig säkert utan er ”hjälp”.

Kul att hon ska bli farmor, mycket på gång i Pernillas liv nu! Allsång, giftemål, flytt och nu barnbarn!👍

Jag är ingen snubbe.

😂 vet inte om man ska skratta eller gråta av ditt inlägg. Men den här tråden består definitivt av extremt mycket sanning. Vuxen eller ej så verkar hon gång på gång gå på samma nitlott.
Citera
2023-04-01, 22:06
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=hVso0NCuxe8

Pernilla är grym i sängen enligt Bianca.
Citera
2023-04-02, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1

Fler korkade som inte vet vad talesättet "smaka sin egen medicin" betyder.
Vet du ens heller vad "gått i god för" innebär?
Vad är det som Pernilla har gjort som hennes tidigare män också har gjort som innebär att hon får "smaka sin egen medicin"? Nu vill jag veta, och inga fler korkade inlägg med felciterade talesätt eller ordstäv.
Citera
2023-04-02, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Fler korkade som inte vet vad talesättet "smaka sin egen medicin" betyder.
Vet du ens heller vad "gått i god för" innebär?
Vad är det som Pernilla har gjort som hennes tidigare män också har gjort som innebär att hon får "smaka sin egen medicin"? Nu vill jag veta, och inga fler korkade inlägg med felciterade talesätt eller ordstäv.

Att hon enbart går på yta. Och är ytlig själv. Tänker enbart på sig själv och ger sken av att vara en jordnära/charmig tjäjj. Nu har hon träffat sin överman. Bara spel för galleriet. Smakar på sin egen medicin.
Citera
2023-04-02, 12:42
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Det är också problematiskt. Det finns noll kemi och hon skäms mest bara för honom.

Ja det är min bild också. CB är väl nyckeln till att skiten kan sändas. Då hon bakade bullar med en influencer (eller han fick baka - hon höll på med sin mobil för att få mer bekräftelse) i TRETTON minuter insåg man väl att t.o.m. det har ett bäst före datum. Med Cb som kontrollfreak över en tjej som knappt kan knyta skorna utan att tappa bort skosnöret och sen fnissa bort det i en delad lyxvilla kan nog ge en del säsonger till.

Men vad fan gör BENJAMIN där? Han har ju en karriär? Och Bianca? Hon har en tiondels miljard. Varför är hon ens med i det här?

Den här familjen är ett sånt exempel på hur skev vår tid är att den är utmärkt att använda som exempel då man diskuterar vår samtid. Ännu bättre då man ska peka på alla som hyllar det. Öppna mål för intellektuellt bottenskrap av vår tid.
Citera
2023-04-02, 12:45
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Såg henne med Emilio, det gnistrade om henne. Likaså med Jocke. Gick inte att ta miste på. Kanske sprakar det inte när förälskelse uppstår sent i livet? Vore ju himla trist om det är så, men detta känns lite framtvingat. Vart är kemin liksom?
Klart det kan spraka som fan vid 60. Grejen är bara att hon troligen träffar honom för att hon är livrädd att bli själv. Hon ser sina föräldrar. Hennes barn flyttar ut med mycket större karriärer och nätverk än henne själv. För en tjej med er enorma egot måste det vara en enorm tyngd. Så att fylla egot med en man är troligen en undermedveten plan. Eller så är det som hon säger - vilket kan vara troligt - att hon är livrädd för män. Men varför vet vi faktiskt inte mycket om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in