2023-03-31, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nightsilence
Anar man sen svenska avundsjukan mot Isabella? Har själv träffat henne en hel del förr och tycker ärligt hon var väldigt jordnära.
Inget skryt från hennes sida utan tyckte hon var väldigt genuin och erkände många av sina misstag.

Hela hon är ju en enda stor bluff.
Citera
2023-03-31, 19:44
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Anar man sen svenska avundsjukan mot Isabella? Har själv träffat henne en hel del förr och tycker ärligt hon var väldigt jordnära.
Inget skryt från hennes sida utan tyckte hon var väldigt genuin och erkände många av sina misstag.
Avundsjuka mot Bolla? Haha du måste skoja. Hela hon var ju ett megafail från början till slut. Hon lajvade lyckad affärskvinna utan att ha en susning om vad det innebär.
Citera
2023-04-01, 00:44
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Detta inlägg säger en en hel del om dig.

Jag förstår att det i dina kretsar är fullt möjligt att vara avundsjuk på Isabella Löwengrip, det är det inte hos normala vuxna människor.
Citera
2023-04-01, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Detta inlägg säger en en hel del om dig.

Jag förstår att det i dina kretsar är fullt möjligt att vara avundsjuk på Isabella Löwengrip, det är det inte hos normala vuxna människor.

Detta var i och för sig ett par årsedan, men jobbade med en del reklamjobb och även Isabella och då var hon väldigt ödmjuk och trevlig ( mot oss killar i alla fall) men tar tillbaka det jag skrev om det är så att hon är förändrad. Nåja... Det var bara min uppfattning så inge illa menat men vet av egen erfarenhet att den svenska avundsjukan inte är att leka med för speciellt tjejer som det går bra för.
Citera
2023-04-01, 18:36
Medlem
Är det slut med dykaren?
Citera
2023-04-01, 19:24
Medlem
NoTruces avatar
För min egen del tycker jag att den där BH-bilden hon och Anna Björklund tog för att promota sin nya podd var ett fint initiativ. Mer sånt!

https://ibb.co/x8pgkX9
Citera
2023-04-01, 19:46
Medlem
FindAways avatar
Jordnära,ödmjuk, jo ja tackar städerska skrattretande gråterska,privat hårfrisör,köpte hus för mååååånga millar utan att ha täckning.
Hon är en äkta trächbrud

Hon var ju med i Skavlands program, där avslöjade hon ju hur in i helvete korkad hon är.
Citera
2023-04-02, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violaa
Är det slut med dykaren?

Tänkte samma.
Länge sen hon nämnde paul. Har han kommit hem från thailand? 🤔
Citera
2023-04-02, 10:36
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingatuttar
Tänkte samma.
Länge sen hon nämnde paul. Har han kommit hem från thailand? 🤔
Ja det var hon själv som skulle vara fri och gå på dejter som inte var dejter, och efter dejterna så fick den certifierade dykaren hämta upp.
Inte den första kvinnan som får tillbaka, hoppas verkligen han hade kul i Thailand och att dom förlåter varandra, köper hus i Schweiz och gifter sig.
Citera
2023-04-02, 13:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
För min egen del tycker jag att den där BH-bilden hon och Anna Björklund tog för att promota sin nya podd var ett fint initiativ. Mer sånt!

Varför då?
Citera
2023-04-02, 13:28
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Isabella tycker om att visa upp sig i BH, det har hon gjort många gånger, det är roligt för barnen att klasskamraterna har något att prata om.
Detta har diskuterats i tråden tidigare.

https://www.google.com/search?q=Isabella+L%C3%B6wengrip+i+BH&client=ms-android-motorola-rvo3&prmd=insv&sxsrf=APwXEdcOXfc2_9Zt-_RYuKRCdrvFc_kqNA:1680434795744&source=lnms&tbm=is ch&sa=X&ved=2ahUKEwjw38W4i4v-AhXCtYsKHU_5Cl4Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=347&bih=649&dpr =2.08
Citera
2023-04-02, 16:32
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Varför då?

Ja, vad fan tror du? Tuttar liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Isabella tycker om att visa upp sig i BH, det har hon gjort många gånger, det är roligt för barnen att klasskamraterna har något att prata om.
Detta har diskuterats i tråden tidigare.

https://www.google.com/search?q=Isabella+L%C3%B6wengrip+i+BH&client=ms-android-motorola-rvo3&prmd=insv&sxsrf=APwXEdcOXfc2_9Zt-_RYuKRCdrvFc_kqNA:1680434795744&source=lnms&tbm=is ch&sa=X&ved=2ahUKEwjw38W4i4v-AhXCtYsKHU_5Cl4Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=347&bih=649&dpr =2.08

All PR är bra PR, som man säger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in