Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Din sista rad i inlägget:
"Som sagt, JJ är tränad att tävla i trav och tänka mycket snabbt, leta efter öppningar. tränga sig fram fort och effektivt på nästan omöjliga ställen, ha full koll på kuskarna runt omkring, hålla många bollar i luften samtidigt. Tänk rallyförare eller Formel1".
Vad har du fått det ifrån?
Vad jag kan se (på ATG) har JJ inte kört en enda lopp i travsammanhang.
JJ.s pappa hade travhästar (hyrde in kuskar när de startade) som JJ var ute och red. Kanske körde hon även hästarna i en träningsvagn runt om på ägorna.
Jag har aldrig påstått att JJ skulle ha kört några riktiga tävlingslopp. JJs pappa hade ett företag som innebar att även träna travhästar åt andra, kanske ägde han någon/några själv och tränade dem också. De hade även egen travslinga på markerna.
Nä, travkusk blev hon aldrig, jag tror hon blev/är både för lång och tung för det. Men det hindra inte alls att hon kört/sparrat träningslopp mot/med andra.....
Citat:
Ursprungligen postat av
lindblomsgrön
Det är 1 april idag 😝
Hrrmff.....
Citat:
Ursprungligen postat av
The.Leader
Hur mycket drack M den kvällen?
MH drack även kvällen innan....
Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Finns det en möjlighet att hon kan ha druckit så mycket att hon till följd av alkoholen varit så berusad att hon fått minnesluckor. Är IMO frågan du bör ställa.

Man har forskat på hur människor uppger hur mycket de har druckit, kontra med hur mycket de faktiskt druckit, de uppger ALLTID mindre än verkligheten, minst en tredjedel mindre alkohol är i verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Att J ogillade att M låg i hennes säng är visst relevant. När hon sovit där innan har hon fått sova på luftmadrass eller i fåtöljen. Bevis för det, är att J blir upprörd när M lägger sig där efter dumpningen.
Alltså är chansen liten för att hon skulle få ligga i sängen just vid tillfället M påstår.
Nej, varför det. JJ kanske t o m erbjöd MH sängen för att få utföra sin mordplan helt i fred. JJ har ju inte berättat ett jota om halvtimmen före mordet!!