Citat:
Ursprungligen postat av
deliciousdelux
Åtalspunkterna från Soros-åklagaren är givetvis trams.
Donald J. Trump kommer gå urstarkt ur detta.
Soros och ni i vänsterhjon som går yberkapitalisternas intressen har som vanligt fel.
Lär ni aldrig er?
Nä, kör en lögn om och om igen så blir det sanning.
Sorry, ingen kollar på CNN - kul att se er sprattla, på ett svenskt forum där 0% har rösträtt.
Er TDS ger exakt 0% resultat. 👌
Vi vet redan att åtalet inte är trams, då advokaten redan fått sitt straff för brottet som trumpen nu åtals för.
Och det är åklagarens uppgift att presentera bevisen och sen om det räcker till en dom eller inte.
Och soros är den mest ointressanta man på jorden för detta åtal, men det var också därför du skrev skräpet.
Det enda du berättar är att du anser trumpen ska stå över lagen, och det är en definition av fascism. när någon gör.
Jag står för alla brott ska åtals som går bevisa.(Och här funkar inte substanslöshet och tyckande, utan de får gå till åtalsjury för detta, men de går aldrig dit har vi lärt oss med dessa substanslösa konspirationerna.)
Citat:
Ursprungligen postat av
granvall
De verkar inte ha fattat nånting alls. Och sen att lägga allt det som händer kring Trump på en kvinna som inte gjort honom något alls. Det hela läckte väl ut att Cohen hade betalt en kvinna och så ansåg hon att hon inte vill ställa upp på att vara någonting han inte är.
Det är tragiskt det där att hitta en kvinna och göra henne till syndabock och hota att mörda henne. Det är vidrigt hur de beter sig. Det som har hänt är för att kultur kring Trump har fungerat på ett visst sätt där olagligheter har pågåt där endast några få personer var inblandade. Jag tänker på företaget och hur det har skötts. Där har vi ju redan uppgifter kring vad som har hänt. Jag har dem inte i huvudet nu men ska hitta det lite senare. Jag tror att det är något med dubbel bokföring eller något annat hmmm man får se. Man kan spekulera men svårt att veta något alls så klart. Så varför en del säger att han inte har gjort något olagligt när de inte vet något alls. Vi har ju åtminstone följt det i några år nu.
De vill ju förstöra diskussionen och hoppas att ingen märker bevisen och vittnen senare.
Och ja, det visar vilka de är nu, våldsamma extremister.(Vilken är ingen nyhet, dock mycket mer tydligt nu.)
Tänk bara om trumpen hade skött detta snyggare och inte använt kampanjpengar, så kanske hen hade klarat sig ifrån detta åtal nu.
Och detta för tysta en porrskådis han skrutit om han satt på, inbillade hen sig verkligen att ingen skulle snappa upp detta?
Detta skeende är ett bevis på extrem intelligens, hade varit enklare att bara låtsas om det inte existerade och också sluppit åtal