Citat:
Ursprungligen postat av
FCKreinfeldt
Det är en politisk häxjakt som visar hur korrupta och antidemokratiska de liberala åklagarna är.
SÅ du berättar trumpen står över lagen och på ett uppenbarat lagbrott, som redan har en dom.
Det är bara en fascist som anser de står över lagen och gärna begår brott.
Detta är ett brott, så enkelt är det, sluta gråt, det är trumpen som ordnat detta alldeles själv, och sen implementerat advokaten, som nu sonar för samma brott
Citat:
Ursprungligen postat av
FCKreinfeldt
Häxjakten på Trump är bevis för åklagare som anser sig stå över lagar och regler.
Häxjakt är en process helt utan bevis

Här har man redan en dom i brottet och på advokaten
Du får inte många rätt ser jag, vill du försöka igen och denna gången vara saklig än ord på en rad som saknar betydelse.
Och intressant häxjakt, det ser vi på Joe Biden, så antar det bara är en projicering och med tanke på här har vi bevis, och med Joe inga alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
granvall
Ja han måste ju ha fått det nånstans ifrån. Vet inte var han kan ha fått det ifrån. Han kan ju inte ha varit med Donald 26/8 så kanske han såg en film där det inte hände?
Haha, de tror Cohen vaknade en dag och kände sig manad att betala en porrskådis pengar för en NDA
Och sen trumpen som knappt betalar sina advokater, skulle helt plötsligt betalar miljoner för inget då eller?
Och på detta av kampanjpengar, då tydligen hade trumpen inte råd att betala själv

Och hade trumpen betalar själv, så kanske hen hade klarat sig också
Citat:
Ursprungligen postat av
FCKreinfeldt
Det finns inget brott, bara en politisk förföljelse.
Vi vet redan om brottet i vallagen, vi vet också om att brottet fått en dom redan och på advokaten

Du kan upprepa den ofta, jag berättar gärna vad fakta är då

Men mest undrar jag varför du skriver skräp och nonsens som försvar.
Vi får verkligen hoppas att trumpens advokater inte följer dina råd och bara sitter och upprepar detta är inget brott, för då blir detta en kort historia och ett säkert domslut till skyldig.
För alla som sitter där sen i rättssalen vet redan om detta är ett brott

(Utom du, men såklart du sitter ju inte heller i rättsalen

)