2023-04-01, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virktant1
På fredag släpps ett pod-avsnitt (Bakom galler) där J "talar ut"...
Jag tycker personligen att ingen ska lyssna på denna podd. Den som lyssnar på podden supportar idioterna som låter han tala ut och försöka få sympatier. Jag rekommenderar verkligen alla att bojkotta denna skitpodd stötta inte hyenorna som tjänar pengar på ditt lidande
Citera
2023-04-01, 09:04
Medlem
Peace2023s avatar
Vilken ofattbart ond handling, föräldrar ska skydda sina barn.
Citera
2023-04-01, 09:08
Medlem
Peace2023s avatar
Mördar man barn och dessutom sina egna barn är man ingen människa.
Citera
2023-04-01, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruOst
Sitter aset kvar där?

Ja, han är kvar där
Citera
2023-04-01, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Artikeln i Expressen var inte låst (tack till dig som tipsade om den!), åtminstone inte när jag läste den.

Så förutom att beklaga helvetet denna ursäkt till man utsatt dig för (känns som att ord blir för futtiga i detta sammanhanget) så undrar jag över det han nu nämner i intervjun ang branden.

Nämligen detta, att han ”som den perfektionist” han är kände sig ”tvingad att köra tillbaka och fjutta på igen när branden inte tog sig första gången”..

Eller är det något ni anhöriga har vetat tidigare?

Det måste ju vara något av det grymmaste jag läst, han verkar dessutom totalt likgiltig inför det.

Den "lilla detaljen" var helt nu för oss
Citera
2023-04-01, 09:20
Medlem
Facades avatar
Vet inte riktigt vad man ska säga om detta.

Tack Virktant1 för att du kommer med fakta i tråden men samtidigt så känner jag en oerhörd sorg för dig och din dotter.
Ofattbart verkligen hur man kan utföra en sådan handling.
Jag hoppas verkligen ni har det bra i dess mån det går och att dagarna iallafall är någorlunda drägliga och att ni finner lycka här och var. Kan inte på något plan ens försöka förstå den oerhörda sorgen, paniken och allt vad detta inneburit.

Tycker dock det är tråkigt att denna hemska varelse får uppmärksamhet.
Borde bara raderas från allt och bli bortglömd men samtidigt så är det även bra att upplysa allmänheten om detta och se till att alla vet vilket monster han är.
Samt också är det bra för att behålla minnet av de två som fick sätta livet till på grund av detta avskyvärda monster.
Citera
2023-04-01, 09:38
Medlem
Enda "fördelen" med att aset får uppmärksamhet är att alla kommer veta exakt vem han är.
Så lycka till att komma ut och "få en andra chans".

Och iom att det inte faller i glömska ger det oss medmänniskor möjlighet att stötta mamman, systern och andra närstående.

All kärlek och styrka till er och en önskan om att NI får må så bra det går.

Hur han mår är inte relevant eller något att bry sig i.
Citera
2023-04-01, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Enda "fördelen" med att aset får uppmärksamhet är att alla kommer veta exakt vem han är.
Så lycka till att komma ut och "få en andra chans".

Och iom att det inte faller i glömska ger det oss medmänniskor möjlighet att stötta mamman, systern och andra närstående.

All kärlek och styrka till er och en önskan om att NI får må så bra det går.

Hur han mår är inte relevant eller något att bry sig i.

Exakt så tänker jag också, bra att han syns på bild (det har jag velat i alla år)
Citera
2023-04-01, 13:04
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Exakt så tänker jag också, bra att han syns på bild (det har jag velat i alla år)
Bilden utav honom i Expressen har säkert haft 6 el. 7-siffriga betraktare.
Den bild som jag lade upp i tråden för 3 dagar sedan har redan laddats ner utav omkr. 600 flashbackare.

I mitt eget huvud så trodde jag att du möjligen kunde vara den berörda kvinnan, vilket du nu ju själv har bekräftat.
Upprepar det av mig tidigare sagda, och jag gläds åt och beundrar din styrka, ditt mod samt din kamp för att komma vidare tillsammans med din fantastiska dotter.♥️
Citera
2023-04-01, 13:13
Medlem
Facades avatar
Citat:

Jag anser då att din (och dotterns) vilja väger tyngst varpå jag tar tillbaka det jag tidigare skrev.
Då skall absolut aset hängas ut.
Citera
2023-04-01, 13:27
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Jag anser då att din (och dotterns) vilja väger tyngst varpå jag tar tillbaka det jag tidigare skrev.
Då skall absolut aset hängas ut.
Då ändrar även jag mej.
Låt oss hänga ut monstret till allas beskådan.
Med namn, bild och vad han har gjort.
Förlåten blir han aldrig och en andra chans är han inte värd.
Citera
2023-04-01, 13:40
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Den "lilla detaljen" var helt nu för oss

Tack för svar!

Måste ju vara fruktansvärt att höra detta?

Och jag kan för mitt liv inte heller begripa varför han går ut med den informationen nu, och framförallt skryter om det?
Som om det vore en ”bra egenskap” det där att vara ”noggrann” eller ”perfektionist” eller vad f*n han sa.

Det gör ju allt bara så enormt mycket värre!!!
Dom hade alltså haft en chans om han inte bestämt sig för att köra tillbaka och fjutta på en andra gång.
Tvi fan så vidrigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in