Citat:
Ursprungligen postat av
Fawkez
Förlåt att jag e sen till festen. Har hört ordet ChatGPI förr men aldrig reflekterat över det. Är det fortfarande så att man måste ge ut mobilnummer? Är det sant att det kan koda hemsidor och programmera åt en?
Vad är det mest intressanta man kan be den göra?
Frågorna är många men är ändå smått skeptisk till vad jag tycker, och om jag ska testa.

Jag tror du måste det. Jag programmerar lite smått med den, inget stort, men det jag är i behov av, jag kan absolut inget om programmering. Översätter perfekt det jag vill ha. Jag har börjat använda den istället för Google, kan visa ett exempel här.
Can I upload many images at once on Canva? kunde givetvis har skrivit svenska, men jag testade canvas chatfunktion, var lite mer frågor jag behövde svar på, slutade med att jag använde chatgpt till alla frågor.
"Yes, you can download multiple images at once to Canva by using the "Uploads" feature. Here are the steps to do it:
Log in to your Canva account.
Click on the "Uploads" button on the left-hand side of the screen.
Click on the "Upload an image or video" button.
Select the images you want to upload by holding down the Ctrl key (Windows) or Command key (Mac) and clicking on each image.
Click on the "Open" button to upload the selected images.
Once the images are uploaded, you can then drag and drop them into your Canva design. Alternatively, you can use the "Photos" tab on the left-hand side of the screen to search for and add stock photos to your design."
Så jag kommer troligtvis byta ut 90% av mina google sökningar när jag får svaret direkt. Använder det dagligen till min hemsida där jag skapar flytande och bra text.