2023-04-01, 01:28
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Ryktesvis blev han ”skum” o flyttade sedermera…Sthlm (Nacka?)
Om man har varit med i delaktig vid mord och kanske transport blir man aldrig mer normal…däremot en kallblodig psykopat/sociopat kan verka normal…även efter detta mkt grova vålds och/eller sexualbrott mot Helena😞

Märkligt att både BW och MK blev "skumma" efter Helenas försvinnande, dom som umgicks den aktuella kvällen. MK och BW hade varit bortresta och kom hem sent på kvällen "och då åkte vi ner på stan" berättade MK på fyllan för Bratis.
Citera
2023-04-01, 01:30
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Märkligt att både BW och MK blev "skumma" efter Helenas försvinnande, dom som umgicks den aktuella kvällen. MK och BW hade varit bortresta och kom hem sent på kvällen "och då åkte vi ner på stan" berättade MK på fyllan för Bratis.

Mmm, säger MK på fyllan ... Har du bevis för att BW inte var på Håkans fest i Radbyn?
Citera
2023-04-01, 01:32
Medlem
Citat:
Bra där…PU är en annan mgm som blev helt personlighetsförändrad!
Vi har ringat in dem…kolla dessa snubbar👀
Citera
2023-04-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Mmm, säger MK på fyllan ... Har du bevis för att BW inte var på Håkans fest i Radbyn?
Han var där i Radbyn på festen…lämnade dock tidigare på kvällen 20-21-tiden enligt uppgift från festdeltagare.
Citera
2023-04-01, 01:36
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Jag måste dock ge ugglan lite upprättelse; Om det är så att BW har stått utanför stadt o surrat med folk efter 02.00-tiden så är detta intressant…jag efterlyser info om detta…och som ugglan sa: vad gjorde karln efter 02.00?!?!

Tack! Men kom ihåg att alla som stöder mig automatiskt blir "misstänkta" av Pudeln. Du och Sculley är snart "persona non grata"!

Men så är det: Om polisen har vittnesmål från folk på torget som säger att de pratade och umgicks med BW långt efter det att Helena hade gått, passar BW inte in. Om polisen inte har vittnesmål från folk på torget som säger att de pratade och umgicks med BW överhuvudtaget, passar BW in. Men om han skulle vara gärningsmannen bara för det har jag ingen aning om.
Citera
2023-04-01, 01:37
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Han var där i Radbyn på festen…lämnade dock tidigare på kvällen 20-21-tiden enligt uppgift från festdeltagare.

Intressant, eftersom andra tråddeltagare säger att han lämnade sent, kanske runt 01:30.
Citera
2023-04-01, 01:42
Medlem
Citat:
Intressant, eftersom andra tråddeltagare säger att han lämnade sent, kanske runt 01:30.
Jag var tidigare övertygad om att han skulle ha lämnat sent, typ strax innan två, ihop med SP. Dessa nya uppgifter säger dels att han kom oväntat (oinbjuden) samt lämnade tidigt sur över att ”hans” tjej hångla med en annan kille på festen.
Citera
2023-04-01, 01:43
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Men nu blir jag nyfiken! Har jag missat något? Kan du vänligen hjälpa mig med att visa det inlägg, i vilket Pudeln ändrade i ett inlägg som han citerade? Kan det bli showtime, månne?

Som jag nyss sa: Det förändrar inte historien.
Efter 3 decennier kan det vara svårt att minnas exakt när detta utspelade sig. Det kan vara en viktig iakttagelse eller så är det inte det. Hur som helst står det inte och faller med detta eftersom BW är lika misstänkt ändå.
BW är en av GW's gubbar.
Citera
2023-04-01, 01:44
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Som jag nyss sa: Det förändrar inte historien.
Efter 3 decennier kan det vara svårt att minnas exakt när detta utspelade sig. Det kan vara en viktig iakttagelse eller så är det inte det. Hur som helst står det inte och faller med detta eftersom BW är lika misstänkt ändå.
BW är en av GW's gubbar.

Nu låter vi Sculley svara.
Citera
2023-04-01, 01:45
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Vad som hände innan BW träffade på Helena är mindre intressant. Det är vad som händer efter kl 02:00 som är intressant.
Citera
2023-04-01, 01:53
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Vad som hände innan BW träffade på Helena är mindre intressant. Det är vad som händer efter kl 02:00 som är intressant.

Ok, då är det alltså ointressant om BW umgicks med MK? Ändå är det precis det som du framhåller hela tiden.

God natt!
Citera
2023-04-01, 01:59
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Bra där…PU är en annan mgm som blev helt personlighetsförändrad!
Vi har ringat in dem…kolla dessa snubbar👀

Du kan med säkerhet stryka PU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in