2023-03-31, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Är det här ett 1:a april skämt eller?
Nämen ärligt talat tror jag möjligtvis att detta inlägg av uggl*n är det enda matnyttiga denne producerat på flera tusen inlägg…jag försöker tänka lösningsfokuserat 🤔
Citera
2023-04-01, 00:24
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Det är möjligt att Ugglans mejlkonversation med GW är bullshit, men det vet vi inte. Men vi vet med säkerhet att Du har ändrat texten i ett citerat inlägg. Det är sorgligt att du inte förstår skillnaden.

Det förändrar inte historien.
Efter 3 decennier är det omöjligt att veta exakt när det hela utspelade sig.

Ugglans mejlkonversation är bullshit och din fasad av att vara neutral och sansad har visst börjat krackelera
Senast redigerad av Pudelfrillan 2023-04-01 kl. 00:43.
Citera
2023-04-01, 00:41
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Nämen ärligt talat tror jag möjligtvis att detta inlägg av uggl*n är det enda matnyttiga denne producerat på flera tusen inlägg…jag försöker tänka lösningsfokuserat 🤔

Är det lösningsfokuserat att ta bort BW ur ekvationen?
Citera
2023-04-01, 00:46
Medlem
Citat:
Det förändrar inte historien.
Efter 3 decennier är det omöjligt att veta exakt när det hela utspelade sig.

Ugglans mejlkonversation är bullshit och din fasad av att vara "neutral" har börjat krackelera.
Jag är absolut inte neutral…jag är sann vilket är en fras på SANSKRIT …” Sat nam”…jag är sann betyder det alltså!
BW och PU samt övriga ska redogöra vad de hade för sig denna natt…korsförhör ev. alibin samt topsa denna mindre ”krets” av mgm…hypnotisera BW o PU tex🤔
Citera
2023-04-01, 00:48
Medlem
Citat:
Är det lösningsfokuserat att ta bort BW ur ekvationen?
Nej naturligtvis inte…däremot granska karlns förehavanden efter 02.00 när Stadshotellet stängde..🤔
Citera
2023-04-01, 00:51
Medlem
Citat:
Nej naturligtvis inte…däremot granska karlns förehavanden efter 02.00 när Stadshotellet stängde..🤔
Mord preskriberas aldrig…kan va mord i Helenafallet!
Citera
2023-04-01, 00:55
Medlem
Citat:
Mord preskriberas aldrig…kan va mord i Helenafallet!
Om Stackars Helena levde när han/de placerade henne i bilen är det mord som rubriceras…helt klart🧐
Citera
2023-04-01, 00:57
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Jag är absolut inte neutral…jag är sann vilket är en fras på SANSKRIT …” Sat nam”…jag är sann betyder det alltså!
BW och PU samt övriga ska redogöra vad de hade för sig denna natt…korsförhör ev. alibin samt topsa denna mindre ”krets” av mgm…hypnotisera BW o PU tex🤔

Topsa och korsförhör Mi*kael Kje*llquist
Citera
2023-04-01, 01:00
Medlem
Citat:
Ja..han ingår definitivt i denna mindre begränsade krets av personer med anknytning till EM-huset.
Citera
2023-04-01, 01:07
Medlem
Citat:
Ryktesvis blev han ”skum” o flyttade sedermera…Sthlm (Nacka?)
Om man har varit med i delaktig vid mord och kanske transport blir man aldrig mer normal…däremot en kallblodig psykopat/sociopat kan verka normal…även efter detta mkt grova vålds och/eller sexualbrott mot Helena😞
Citera
2023-04-01, 01:14
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Det är möjligt att Ugglans mejlkonversation med GW är bullshit, men det vet vi inte.

Jag får lite Pinocchio vibbar nu.
Citera
2023-04-01, 01:24
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Det är möjligt att Ugglans mejlkonversation med GW är bullshit, men det vet vi inte. Men vi vet med säkerhet att Du har ändrat texten i ett citerat inlägg. Det är sorgligt att du inte förstår skillnaden.

Min konversation med GW Persson är givetvis sann. Hans svar som jag citerade betydde helt enkelt att konversationen tog slut där.

Men nu blir jag nyfiken! Har jag missat något? Kan du vänligen hjälpa mig med att visa det inlägg, i vilket Pudeln ändrade i ett inlägg som han citerade? Kan det bli showtime, månne? Om detta är sant och kan bevisas (hoppas på dig, Sculley), får vi på pränt vem Pudeln är. (Fast det visste vi ju redan innan, i och för sig.)
Senast redigerad av Ugglan. 2023-04-01 kl. 01:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in