2023-04-01, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Du frågade mig vilka politiker eller idrottsstjärnor som dömts för det som Trump åtalas för. Varken du eller jag vet med säkerhet vad han åtalas för. Fattar inte vad du ens tror att du håller på med.

Du får väl läsa på lite bättre då.

Lustigt då hur det ”råkar” vara den blåa åklagaren (som sponsras av Soros) i en av de absolut blåaste delstaterna som ”råkar” åtala en republikansk fd president för ett brott som ingen tidigare politiker eller idrottsman har blivit dömd för.

Jävligt lustigt hur det ”råkar” ligga till. Hur det verkar som helt nya lagar helt plötsligt existerar. Det är ju bara en ”slump” som ”råkar” inträffa.

Lustigt hur det går till i blåa delstater där åklagaren ägs av Soros.
Senast redigerad av FCKreinfeldt 2023-04-01 kl. 00:33.
Citera
2023-04-01, 00:31
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Man kom ju dessutom fram till när det begav sig att brott inte kunde styrkas. "Konstigt" att det plötsligt är ett brott igen

Hillarys mob kan koka soppa på en spik. Ge hatets kolportörer och den korrumperade mordmaskinen fem år att tubba vittnen, hota, fängsla, mörda och ljuga så ska du se att vad som helst kan gå till åtal. USA är ett skämt, men ett ytterst allvarligt sådant där skrattet fastnar och kvävs i halsen.
Citera
2023-04-01, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Menar du den Cohan som blev Clintons försvarsminister under hans andra period?

Jag menar den Cohen som betalade Stormy Daniels för att inte prata om sexnatten med president Trump. Var kom de pengarna ifrån som han betalade henne med?
Citera
2023-04-01, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Jag menar den Cohen som betalade Stormy Daniels för att inte prata om sexnatten med president Trump. Var kom de pengarna ifrån som han betalade henne med?

Pengarna kommer väl från hans klienter?
Citera
2023-04-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FCKreinfeldt
Pengarna kommer väl från hans klienter?

Klienten var ju i det här fallet Donald Trump. Var tog Trump pengarna ifrån?
Citera
2023-04-01, 00:38
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Nej de har inte fått gjort ett skit utav vad deras väljare vill innan detta. Vet inte varför ni TDS-muppar är så tröga? Du vet att "MAGA" är i princip hela väljarbasen, menar du att dom INTE ska lyssna på sina väljare? Då kanske det är dags att man avgår och låter folk som faktiskt vill driva America first politik göra det?

Hur går det för peddot Biden? Vad har han fått gjort? Stöttar du gubben?
Nej, för MAGA-folket är så enögda att allt de tänker på är hur man ska hämnas. Det har blivit en sektrörelse där allt kretsar kring ledaren. Det finns ingen politik i MAGA-rörelsen. Allt som finns är hat, illvilja, konspirationsteorier och allmän galenskap. Eftersom att denna rörelse fortfarande utgör en stor del av den republikanska väljarbasen har fegisarna i kongressen inget annat val än att driva Trumps narrativ. Allt för att behålla stöd. Ted Cruz, Josh Hawley, Jim Jordan, Lindsey Graham, etc VET om att Trump snackar skit. Hade han legat lägre i mätningarna inför primärvalet hade de vänt honom ryggen direkt.
Citera
2023-04-01, 00:39
Medlem
Citat:
Klienten var ju i det här fallet Donald Trump. Var tog Trump pengarna ifrån?

Du verkar tycka om att spekulera. Vem bryr sig? Vem vet? Vem bryr sig?

Cohen hade flera klienter.
Senast redigerad av FCKreinfeldt 2023-04-01 kl. 00:44.
Citera
2023-04-01, 00:44
Medlem
Citat:
Jag säger att det inte finns något brott.

Det finns bara en politisk häxjakt och USA förtjänar inte längre att kallas för en demokrati.

USA är en diktatur. Ren fakta.

Citat:
Nope. Det finns inget brott.

Du är en lögnare, vänsterextremist och antidemokrat.

Att älskarinnor blir betalda för att vara tysta har ingen politiker, idrottsman eller skådespelare någonsin tidigare blivit åtalad för

Citat:
Trump är inte Cohen. Så relevansen är noll.

Visa mig en politiker eller idrottsman som blivit dömd för att ha betalat sin advokat som i sin tur har betalat en fd älskarinna.

Cohen dömdes för flera brott. Han var en kriminell råtta som behövde försöka sälja Trump till de korrupta och antidemokratiska extremisterna till åklagare.

Citat:
Du verkar tycka om att spekulera. Vem bryr sig? Vem vet? Vem bryr sig?

Jag trodde du skulle förklara för mig varför inget brott har begåtts, men du bryr dig inte och du vet inte heller något om någonting i den här saken. Så då var det avklarat.
Citera
2023-04-01, 00:45
Medlem
MikeFromYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Hahahaha. Gissar att det blir en LANDSLIDE Victory för Trump 2024 tack vare det här tramset.
Tvivlar på det, är uppenbart att det är demokrat transfjollorna som ligger bakom detta för att försäkra sig om att Trump inte ska vinna 2024. Riktigt tråkiga nyheter.
De har garanterat betalat av och blackmailat domare/advokater/hela rättsystemet för att få sin vilja. Annars hade inte detta hänt 1 år innan nästa val, det är löjligt uppenbart vad som sker.
Citera
2023-04-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Hillarys mob kan koka soppa på en spik. Ge hatets kolportörer och den korrumperade mordmaskinen fem år att tubba vittnen, hota, fängsla, mörda och ljuga så ska du se att vad som helst kan gå till åtal. USA är ett skämt, men ett ytterst allvarligt sådant där skrattet fastnar och kvävs i halsen.
Det utspelar sig framför våra ögon och de flesta är i djup förnekelse. Tragiskt.
Citera
2023-04-01, 00:46
Medlem
Citat:
Jag trodde du skulle förklara för mig varför inget brott har begåtts, men du bryr dig inte och du vet inte heller något om någonting i den här saken. Så då var det avklarat.

Inget brott har begåtts och ingen har påvisat motsatsen.

Skärp till dig. Vet du inte hur rättsväsendet fungerar?
Citera
2023-04-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Sannolikt några hundra procent mer bildad än vad du är. Särskilt vänster är jag inte heller, även om det hos alt-högern är regeln "allt vänster om Trump = Stalin" som gäller. Brukar vara så bland extremister.

lol. Ingen är politisk fånge. Sluta fjanta dig.

Lustigt då hur det ”råkar” vara den blåa åklagaren (som sponsras av Soros) i en av de absolut blåaste delstaterna som ”råkar” åtala en republikansk fd president för ett brott som ingen tidigare politiker eller idrottsman har blivit dömd för.

Jävla lustigt hur det ”råkar” ligga till. Hur det verkar som helt nya lagar helt plötsligt existerar. Det är ju bara en ”slump” som ”råkar” inträffa.

Lustigt hur det går till i blåa delstater där åklagaren ägs av Soros.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in