2023-03-31, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FCKreinfeldt
Hahaha, du har ju inte ens presenterat någon fakta. Bara åsikter.

Du är en skamfläck för det här forumet.

Skamfläcken Trump kommer mest troligt att åka in några år för sina brott. Republikanerna värnar familjen och har inget till övers för luderknullare och lögnare som Trump, GOP tar Melanias parti och gubbtorsken får sitta på kåken.
Citera
2023-03-31, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du kan inte låtsas bort ett brott som redan fått en fällande dom för advokaten som utförde brottet.
Och sen ska det prövas som alla andra åtal, vad som är för fel här missar du varje gång.
Du är irrelevant i sakligheten i detta brott, sen ska det bli intressant om de även kan bevisa kampanjpengar använts.
Då det är ett brott till, sen vad den andra 32 brotten skulle var, har jag ingen susning om, jag gissar på nästa alla av dom 32 skulle vara, försvinner snabbt och visar sig vara nonsens.

Trump är inte Cohen. Så relevansen är noll.

Visa mig en politiker eller idrottsman som blivit dömd för att ha betalat sin advokat som i sin tur har betalat en fd älskarinna.

Cohen dömdes för flera brott. Han var en kriminell råtta som behövde försöka sälja Trump till de korrupta och antidemokratiska extremisterna till åklagare.
Citera
2023-03-31, 20:47
Medlem
kingkongfitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RGaMgr/uppgifter-donald-trump-ska-atalas
https://omni.se/trump-atalas-misstankt-for-betalning-i-daniels-fallet/a/dwrAAB

Är det rätt? Vad kommer hända?
Varför länka propaganda media som haft fel i så många år
Citera
2023-03-31, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Haha. Mitt argument är "lagen gäller även Donald Trump". Du har ingen aning om bevisningen mot honom ser ut, så sluta låtsas att du vet det.

Det märks att du inte är så smart, det är du som har bevisbördan. Inte jag. Då du saknar argument så behöver jag inte säga någonting.
Citera
2023-03-31, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Som sagt. Du vill bara reta upp Trump-sekten med dina inlägg. Du gör det medvetet.

Jag är hemskt ledsen om nån blivit förnärmad av mina synpunkter, det är verkligen inte min avsikt att såra. Jag anför fakta och det kan stundom te sig smärtsamt men sånt är livet.
Citera
2023-03-31, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
https://www.militarytimes.com/news/pentagon-congress/2020/08/31/as-trumps-popularity-slips-in-latest-military-times-poll-more-troops-say-theyll-vote-for-biden/

Det gör ont hos er men jag lovar er att om ni tar in fakta mår ni bättre senare.

Biden fick betydligt fler röster av militären än vad Trump fick.
Det bevisas av polls både innan och efter valet .
Hans anhängare består numera mest av gamla gubbar och folk med mentala problem.

Nope.

Trump fick 74.2 miljoner röster, sluta att drömma. Du är en verklighetsfrånvänd vänsterextremist.
Citera
2023-03-31, 20:51
Medlem
Tror inte Trump får skaka galler för detta..
Citera
2023-03-31, 20:51
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Skamfläcken Trump kommer mest troligt att åka in några år för sina brott. Republikanerna värnar familjen och har inget till övers för luderknullare och lögnare som Trump, GOP tar Melanias parti och gubbtorsken får sitta på kåken.
Som etiskt och moraliskt bevandrad respekterar jag en sann KDare (även om jag själv inte tillhör dem), inte den där varianten som hyllar Ebba den Amoraliska!
Kudos!
Citera
2023-03-31, 20:52
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCKreinfeldt
Det märks att du inte är så smart, det är du som har bevisbördan. Inte jag. Då du saknar argument så behöver jag inte säga någonting.
Nej, det är åklagare som har bevisbördan. Jag inväntar därmed bevisen.
Citera
2023-03-31, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Jag är hemskt ledsen om nån blivit förnärmad av mina synpunkter, det är verkligen inte min avsikt att såra. Jag anför fakta och det kan stundom te sig smärtsamt men sånt är livet.

Jag ser bara din agenda för vad den är. Du vill trissa upp Trump-idioterna med dina inlägg. Medvetet. Sluta låtsas som annat nu.

Och GOP är inte Trump någon utstickare inom precis. Vet du ens vad det partiets öknamn är där borta? Gay Old Pedophiles.
Citera
2023-03-31, 20:53
Medlem
USA:s förre president Donald Trump åtalad?

Välkommen till dagens video. I det här segmentet kommer vi att diskutera vad som skulle hända om USA:s förre president Donald Trump åtalades. Trumps presidentskap var ett av de mest kontroversiella i nyare historia, och möjligheten av hans åtal har varit ett diskussionsämne sedan en tid tillbaka. Så låt oss dyka in och utforska vad som kan hända om den tidigare presidenten åtalades.

https://m.youtube.com/watch?v=vMHVoUNC3Qc
Citera
2023-03-31, 20:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Det kan man tycka. När man tycker något i en demokratisk rättsstat väcker man opinion om det. Om man är politiker i den högsta församlingen stiftar man lagar alternativt ta bort lagar. Om man är president har man stora möjligheter att påverka dessa saker, något som Trump var helt ointresserad av så länge han själv inte sattes under luppen.

Du verkar vara en intelligent varelse, inser du inte Trumps korrupta spel?

Vad är det som är korrupt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in