2023-03-31, 15:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noone1
Nja, det är en sanning med modifikation. Cohen erkände sig skyldig till det brottet - därför att han även var skyldig till en massa andra privata skattebrott.
Genom att erkänna brott mot vallagen fick han kortare straff för allt det andra.
Ja, och dom har delats ut för brottet, det är så vi vet att brottet redan är styrkt.
Citat:
Ursprungligen postat av FCKreinfeldt
Wow, du verkar desperat. Jag ser framemot att du kommer hit gråter och sen.
Varför ska jag gråta över en prövning utslag?
Desperat för vad?
Vi vet brottet skett, och nu vet vi att ett åtal kommer.
Och mycket frågande vad som är desperat i detta., och sen får vi se vad prövningen hamnar någonstans och visst är det stora möjligheter att det blir friande dom.
Men och andra sidan vet vi inte bevisningen, men nått berättar för mig att de har just bevisning och denna får vi invänta.
Eller är du av en annan tanke att allt ska föregås innan det är ens prövas och om så, varför nått sånt tokigt för?
Citat:
Finns ingen dom mot Trump, du får fortsätta drömma.

Sen så är ju hela saken en nothingburger, det handlar bara om hur korrupt rättsväsendet är i demokratiska delstater.
Brottet har en dom, du verkar har stora problem med förstå text.
SÅ nej, det kan ALDRIG NÅGONSIN vara en nothingburger, då brottet redan är styrkt, däremot så är detta en ny prövning och allt handlar bara en om enda sak, skyddade trumpen sig tillräckligt för klara av att bli frikänd nu?

Jag misstänker de har bra bevis, annars hade de aldrig startat upp detta åtal.
Men tiden får utvisa, och sakligheten regera.
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Vad har jag missat?

Trump har legat med en brud och vill dölja det???
Vad hände med "take them by the pussy" Trump? Blev han religiös?
Melania var väl gravid då?
Så det spelade nog en stor roll till skrivandet av NDA också.
Citera
2023-03-31, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-Kudos
OK.

Finns det kommunister i USA?

sitter en kommunist i vita huset just nu, dvs biden. har du missat vad han gjort ekonomiskt och utrikesmässigt ?
Citera
2023-03-31, 16:17
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Vad har jag missat?

Trump har legat med en brud och vill dölja det???
Vad hände med "take them by the pussy" Trump? Blev han religiös?

Det sa han inte, alltid lika kul när ni TDA missminner vad han sa och i vilken kontext.

https://www.youtube.com/watch?v=WhsSzIS84ks
Citera
2023-03-31, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Melania var väl gravid då?
Så det spelade nog en stor roll till skrivandet av NDA också.

Det är väl värre än så, han bånkade ju Stormy Daniel samtidigt som Melania födde?
Citera
2023-03-31, 16:27
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Löjligt och konstigt. Undrar varför dom gör så här.

För att han bröt mot lagen. Ett rättssamhälle låter inte en president stå över lagen.
Citera
2023-03-31, 16:28
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Du är en hjärndöd pajas, Trump skulle redan ha lämnat USA om han hade varit det minsta orolig.

Hur folk kan avguda denna eller någon annan människa och inte se dens brister är för mig helt oförstående. Ni beter er som fotbollsfans som avgudar vissa personer villkorslöst, ni är får.
Citera
2023-03-31, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Nej då. Rent önsketänkande att Trump hamnar i fängelse för detta tramset. Make snowflakes cry again. Trump 2024!

Är din take här att det inte är brottsligt om Trump gör det? Eller att han ska stå över att dömas för tramsiga brott? Vad är det som gör att du tycker att han ska stå över lagen?
Citera
2023-03-31, 16:31
Medlem
Åklagarens "stjärnvittne" är advokaten Michael Cohen. En brottsdömd lögnare.

Good luck with that...
Citera
2023-03-31, 16:34
Medlem
Ganonitos avatar
Det är uppenbart att Biden känner sig hotad på riktigt av Trump och därför vill han ta alla chanser han kan för att få bort honom.
Citera
2023-03-31, 16:38
Medlem
trancass avatar
Jag är osäker på tidpunkten när Demokraterna blev ansiktet för Amerikas korruption. Inte under Clinton, men troligtvis under Obama, när han plockade in Hillary. Oavsett kommer Trump gå segrande ur det här.
Jag gillar inte karln, men att han är den överlägset bästa amerikanska presidenten på många många år är inget snack om.
Citera
2023-03-31, 16:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Det är väl värre än så, han bånkade ju Stormy Daniel samtidigt som Melania födde?
Kommer inte ihåg exakt, var det så menar du och att det skedde precis under tiden Meliania födde?

Jag tror NDA blev till, var pga Melanian var gravid vid tillfället och kanske tom födde.
Och det är makalöst pinsamt för den kristna högern och ha en som bryter mot budorden, men sen har det visat sig att de är bara hycklande kristna, då när trumpen bryter mot budorden så saknar det betydelse.

Och nu ska man pröva detta pga det är ett brott mot vallagen att göra såna här saker inför ett val.
Varför TDS-trumpnissarna är så upprörda är en gåta, då det är ett rätt simpelt brott, men ett brott trots allt, och ett brott som redan styrkts med en dom tidigare på advokaten.
Citera
2023-03-31, 16:40
Medlem
brunnsangs avatar
Ponera att han skulle hamna i fängelse (vilket inte kommer ske) men hamnar han på ett vanligt fängelse då? Hur skyddar man honom mot typer som Adebisi och Vernon Schillinger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in