Citat:
Ursprungligen postat av
punishr
Sverige borde dra sig ur den här skiten och sluta låta sig förnedras till att bli en amerikansk vasallstat i USAs strävan till världsmakt. Det är det enda det handlar om. Ryssland står i vägen för att dessa globalistjudar i USA ska kunna sprida sin lbtq/wokepropaganda och äckliga version av demokrati. De är korrupta svin och mördare. Pinsamt att INGEN i Sverige ifrågasätter det som sker.
Ja och så ska USA ha 2% av vår BNP också, och så ska de ha separata lagar och domstolar här som bara gäller för dem, och så ska vi betala för att nära deras krigsindustri också. Sedan ska de ha sina militärbaser här. Som om det inte räckte med EU, för EU tycker vi var skitbra eller det skulle inte alls bli överstatlighet, bara enklare att handla inom unionen eller hur? och all jävla skit de tvingar på oss, det skulle bli så jävla bra ju!
Vår frihet begränsas bara mer och mer och de menlösa jävlarna i samhället tom. ber om det själva ... Politikerna och media som ägs av samma intressen har ju skapat alla problem i samhället, sedan ska DE komma med lösningarna, och idioter som litar på regeringen tror som sagt det är jättebra! Vad är bra med att polisen numera kan göra husrannsakan utan brottsmisstankar mot vem som helst? Vad är bra med att polisen sedan årskiftet får söka igenom vår post utan brotssmisstankar? Vad är bra med att de får använda hemlig avlyssning utan brottsmisstankar? Vad är bra med att vi inte får ringa anonymt mer? Vad är bra med att de vill införa Chat Control så att all internetkommunikation ska avläsas? Vad är bra med den spionlagen som ska inskränka mötesfriheten (om jag inte fått det om bakfoten)?
Oavsett vad så kommer någon jävla Zogbot och säger MEN UKRAINA, MEN RYSSLAND DÅ! Ja de, våra politiker, USA, Zionisterna och globalistfittorna kan alla dra åt helvete! Men vi vanliga människor då? Det är vi vanliga människor som får lida, och det gäller Ukrainare och ryssar också.
Man ser idioterna som går på judemedias lögner hetsa mot ryssar att de är orcher, och beskyller dem för att inte avsätta sin regim, men dessa människor som skriver sån dynga gör inget motstånd mot korruptionen i vårat land ens. Alltid lätt att skylla på andra och inte ha någon jävla självinsikt om hur undfallen och bekväm man själv är. Det är vi vanliga människor som blir blåsta och bedragna och sedan ska dö för makthavarnas ändamål, det är vi som blir fattigare och fattigare och det spelar ingen roll om det så är amerikaner som Ryssar, som Ukrainare eller oss.
Jag har amerikanska vänner och haft amerikanska arbetskamrater. En av mina amerikanska vänner har gått på judemedias narrativ och tror Zelensky är en "hjälte" utan att vara medveten om hur korrupt regim ukrainarna har, som fängslat och mördat oliktänkare och massa annat skit. Ändå ska ALL fokus läggas på PUTIN OND helt förblindade. Ja men varför ska vi svenskar stödja korrupta makthavare och välja "sida" när inga korrupta makthavare bryr sig om oss ändå! Min amerikanska vän kan inte ta in sanningen om hur saker ligger till utan då blir han defensiv ...
En annan sak är att de nyttiga idioterna framställer ryssar som att de inte människor ens, orcher och allt vad de skriver, för att sända den stärka den bilden till sin omgivning men så här är det att en ryss jag är bekant med genom internet sedan flera år tillbaka, han försöker undvika att bli värvad för han vill inte heller ha något jävla krig och jag tycker synd om honom om han blir tvingad att dö för den här jävla skiten.
Sedan är det ju känt att Putin jobbat för ryska underrättelsetjänsten och troligtvis iscensatt en falskflagg, som det med lägenhetsbombningarna i Moskva. De utvecklar ju CBDC i Ryssland också som alla andra korrupta globalister vill införa för att få mer kontroll och styrning över oss vanliga människor.
Sedan en annan sak om USAs inblandning i konflikten så finns ett klipp där Joe Biden skryter om sina korruptionsaffärer i Ukraina 2016 när han sitter i en panel i Council Of Foreign Relations som utformar deras utrikespolitk om hur han fått dem att sparka statsåklagaren annars skulle de inte få några lån för att de skulle utreda Bidens egna korruptionsaffärer med Burisma
https://youtu.be/UXA--dj2-CY
Man blir så jävla trött på de nyttiga jävla infantila idioterna som tror att allt är helt svart och vitt sedan kommer de med sina jävla epitet och hetsar till eskalering! Många av dem är nog bottar också för att skapa falsk konsensus eftersom folk är så lättpåverkade då det här är ett maktmedel som stater använder sig av!
Titta på stolpskottet här nedan:
Citat:
Ursprungligen postat av
Bilgames
Jag tolkar detta som att du har större problem med att USA övar än att Ryssland gör det, vilket säger emot ditt påstående att du skulle vara neutral.