Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackstasi
Varför blandar du in antal delstater ??
Jag har aldrig skrivit något om detta.
Jag skrev endast om de gånger Dems åtalat Trump.
De har ju bl.annat hunnit ställa honom inför riksrätt två gånger..
Det gick ju sådär...
https://www.nbcnews.com/politics/donald-trump/house-investigations-trump-his-administration-full-list-n1010131
Du verkar inte riktigt förstå skillnaden mellan lagen och politiken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tompa81
Böter, eventuella skattetillägg och återbetalning är det enda jag hittat som straff. Om han nu fälls.
Att detta i sin tur skulle innebära att Trump inte får kandidera till president, eller att han skulle fängslas, verkar vara en omöjlighet.
Som det har talats om innan, så ser det mer och mer ut som en perfekt nyhet att fylla media med istället för den annalkande ekonomiska kollapsen.
Det är låga straff som sagt vad, och TDS-trumpnissarna beter sig som att bilan är framme och avrättning ska ske, rätt komiskt se reaktionen på nått så lätt brott, dock är det ett klart brott mot vallagarna och en dom har redan fallit för brottet.
Lågkonjunkturen har varit på G sedan före COVID-19 startade, men av någon anledning så växlade det om, så detta är direkt förvänta att det sker.
Men nej, detta är ingen större nyhet, men trumpen gjort det till en gigantiskt en, och det är den sjukliga narcissisten i hen som är orsaken till detta.
Är inte det minsta orolig över att de kan gå och tugga tuggummi samtidigt, och rapportera om båda, men såklart, man får ju inte fastan vid en sak då, och själv klara av att gå och tugga tuggummi samtidigt.
SÅ jag kommer ha koll på bägge, och säkerligen en massa saker till i nyheterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Ja dina tog uppenbarligen slut när du börjar sträcka dig efter NYP som källa.
NYP är inte mycket till källa, satans massa skräp där

Men de drar efter halmstrån och efter deras FOX blev avslöjade som sketna lögnare under ed och med bevisning.
Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Vad vill du själv ha sagt genom att fortsätta låtsas som att jag på något sätt försöker göra något argument för Trump. Jag avskyr idioten. Ni kan ha honom. Fatta.
Jag har inte ens sagt att han är oskyldig. Varför ska du forstätta angripa mig som osaklig och avledande när jag inte ens försvarar Trump? Jag kommer aldrig försvara idioten. Ni kan ha honom.
DU skriver otroligt slarvigt och svingar vilt omkring dig, det är ditt stora problem.
Du får helt enkelt vara mer saklig, än falla i deras fälla och börja prata om annat.
För det är så du tar dom, inte springa iväg med dom till irrelevans.