2023-03-31, 01:50
  #841
Avslutad
Du är en sån som brukar gilla mig. Allt du säger låter normalt. Men vad ska man göra när mammorna har förstört deras hjärnor?

Dom har alla möjligheter att se mig jag är här.
Citera
2023-03-31, 01:56
  #842
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Här blir jag smått irriterad. Du har sänt tusentals kronor till bedragande jävla luder I stället för att se till att sönerna får dom pengarna. När du dör, blir det halvapan från Afrika som lägger nävarna på hela arvet?

Nej mina söner får allt när jag dör men jag lever nog 25år till. Bara det att jag ska dö känns som en förolämpning. Jag är inte klar med ett skit. Först så ska jag ha mer barn med super snygga Maria. från Nigeria
Citera
2023-03-31, 02:15
  #843
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Framtids planen är att hon ska gå vårdlinjen och jobba i hemtjänsten.
Hon har engelska som hemspråk och hon är självklart kristen.

https://www.youtube.com/watch?v=1eDEKpnGkjI&list=PL6FlAvq948lL3dzhhjiDMSGh DuaVCQTA5&index=119

Sverigedemokraterna vill ha språkgaranti i hemtjänsten och äldrevården (vilket jag tycker är rätt), så det blir svårt för henne att få jobb där om hon inte lär sig svenska väldigt fort. Du får försörja henne i många år är jag rädd, medan hon går SFI-kurs efter SFI-kurs... Om vi nu för ögonblicket ska ponera att hon faktiskt kommer att komma hit (vilket inte jag tror på).
Citera
2023-03-31, 02:15
  #844
Avslutad
Lite OT Men kanske en förklaring till mitt äventyr i Afrika?

Min pappa dog när jag var 34 år i skeletcancer. Jag hade redan två söner då. Dom är jätte vuxna i dag men eftersom vi har tappat kontakten tack vare deras mamma så vet dom inte ett skit om deras farfar. Vad ska man göra? Jag är öppen för förslag? Jag ringer och skickade paket men allt kom i retur.

På detta så har dom en lillebror som är 23 år med en ny mamma fatta hur ensam han måste känna sig?
Citera
2023-03-31, 02:18
  #845
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Sverigedemokraterna vill ha språkgaranti i hemtjänsten och äldrevården (vilket jag tycker är rätt), så det blir svårt för henne att få jobb där om hon inte lär sig svenska väldigt fort. Du får försörja henne i många år är jag rädd, medan hon går SFI-kurs efter SFI-kurs... Om vi nu för ögonblicket ska ponera att hon faktiskt kommer att komma hit (vilket inte jag tror på).

Jag fattar och vet vad du menar. Svenskan blir inget problem. Hon är med mig ...
Citera
2023-03-31, 02:22
  #846
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag fattar och vet vad du menar. Svenskan blir inget problem. Hon är med mig ...

Ja, om hon hade varit under 20 år hade hon kunnat lära sig bara av att vara med dig, men så enkelt är det inte längre när man är runt 40. De afrikanska språken är dessutom helt väsensskilda mot svenskan, hon kommer att få lära sig vartenda ord och grammatisk form från grunden utan någon hjälp av similariteter. Dessutom brukar dessa folk inte tala många ord engelska heller (vilket du antagligen redan har märkt).
Citera
2023-03-31, 02:27
  #847
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, om hon hade varit under 20 år hade hon kunnat lära sig bara av att vara med dig, men så enkelt är det inte längre när man är runt 40. De afrikanska språken är dessutom helt väsensskilda mot svenskan, hon kommer att få lära sig vartenda ord och grammatisk form från grunden utan någon hjälp av similariteter. Dessutom brukar dessa folk inte tala många ord engelska heller (vilket du antagligen redan har märkt).

Hon är från Nigeria och där är Engelska första språk. Jag är en sorglig jävlel i så fall, jag lämnade gymansiet 1983 för lumpen. Min engelska är extremt vajjig.
Citera
2023-03-31, 02:39
  #848
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, om hon hade varit under 20 år hade hon kunnat lära sig bara av att vara med dig, men så enkelt är det inte längre när man är runt 40. De afrikanska språken är dessutom helt väsensskilda mot svenskan, hon kommer att få lära sig vartenda ord och grammatisk form från grunden utan någon hjälp av similariteter. Dessutom brukar dessa folk inte tala många ord engelska heller (vilket du antagligen redan har märkt).

Jag kan säga så här. Hennes engelska är inte som vår. Och när jag skriver längre brev så fattar hon inte innebörden. Svarta i Afrika lyssnar inte ens på RAP
Dom har en egen stil som är ren skit! 421 miljoner visningar

https://www.youtube.com/watch?v=CQLsdm1ZYAw
Citera
2023-03-31, 02:40
  #849
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Hon är från Nigeria och där är Engelska första språk. Jag är en sorglig jävlel i så fall, jag lämnade gymansiet 1983 för lumpen. Min engelska är extremt vajjig.

Där lärde jag mig något nytt! Detta förklarar varför dessa nigerianska scammers man får meddelanden från på Facebook hela tiden, i alla fall skriver begriplig engelska. (Fast jag ser språkfelen ändå, det är alltid några.)
Citera
2023-03-31, 02:46
  #850
Avslutad
https://www.youtube.com/watch?v=uTaNkOzg9qE

Typisk Neger engelska
Citera
2023-03-31, 02:56
  #851
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
https://www.youtube.com/watch?v=uTaNkOzg9qE

Typisk Neger engelska

Jadå, jag känner igen den västafrikanska dialekten. Mig kan dom inte lura!
Citera
2023-03-31, 03:01
  #852
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
56 åring

Citat:
Ursprungligen postat av llars67
super snygga

Citat:
Ursprungligen postat av llars67
skeletcancer.

Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Dom är jätte vuxna i dag

Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Typisk Neger engelska

Särskrivning, felstavning, och ett uttryck som "Dom är jättevuxna" när man är 56 år?

Trolololooollloloo....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in