2023-03-31, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo
Syftar naturligtvis till din generella aktivitet på det här forumet. Varje gång en kvinna gjort något sjukt och depraverat, varje gång en feminist uppviglat till massmord på män, så är du där till deras försvar.

Nu tror jag du blandar ihop mig med någon annan. Aldrig i livet att jag skulle ta någon enda jävul i försvar som "uppviglar till massmord på män". Och det där med "sjukt och depraverat" får du nog ge exempel på, för där kan ju ha olika åsikter. En kannibal tex. tycker det är helt ok att äta människokött, vilket flertalet andra anser är sjukt och depraverat. En vegan däremot kan anse att vi köttätare är sjuka och depraverade. Seså. Ge exempel, tack.

Menar du det som är trådens topic? Att några kvinnor skaffade någon form av nätverk liknande Linkedin, som skulle vara mansfritt? Jag gillar inte tanken, den är diskriminerande. Men "sjukt och depraverande" är väl ändå att ta i? Jag menar: vad ska alla dessa "värdelösa kvinnor" göra om dagarna? När män bygger allt (inklusive "bullar i ugnen"), tar alla jobb, bögar med varandra och föder barn ur anus?
Citera
2023-03-31, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
...."en feminist uppviglat till massmord på män"..... Vilken feminist har uppviglat till massmord på män?
Det är säkert när Blåhåriga Britta med nosringen uppviglade till den där Stora Massakern i Säffle där 3475 män massmördades som åsyftas.
Citera
2023-03-31, 00:24
Medlem
Citat:
...."en feminist uppviglat till massmord på män"..... Vilken feminist har uppviglat till massmord på män?

Ja, det undrar jag med. Kanske var det någon av de kvinnor som skapade en kvinnlig Linkedin? Eller någon arg feminist som började bli trött på att män tar alla jobb och bara bögar med varandra och får barn med varandra och helt utesluter "värdelösa kvinnor" från jobb och barnalstrande?
Citera
2023-03-31, 00:30
Medlem
Citat:
Kvinnor "vägrar" inte vara hemma, de är inte hemma om dagarna eftersom de jobbar dumbass. Kvinnor "vägrar" inte föda barn, kvinnor föder fortfarande barn. Kvinnor tar fortfarande huvudansvaret för hem och barn.

Så välkommen ska du vara till den verkliga världen.

Nej, Jenny. Kvinnor har inga hem. Kvinnor har ingenting. Det är män som tar alla jobb, sköter hem barn och hushåll, bögar med varandra och föder barn. Kvinnor är en utrotningshotad art... Iaf. om man skulle tro på antifeministerna när de påstår att "kvinnor är värdelösa" och liknande kommentarer.

SÅ. De där Linkedin-kvinnorna kanske bara ville försöka göra någon konstgjord andning för denna utrotningshotade art...
Citera
2023-03-31, 00:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, Jenny. Kvinnor har inga hem. Kvinnor har ingenting. Det är män som tar alla jobb, sköter hem barn och hushåll, bögar med varandra och föder barn. Kvinnor är en utrotningshotad art... Iaf. om man skulle tro på antifeministerna när de påstår att "kvinnor är värdelösa" och liknande kommentarer.

SÅ. De där Linkedin-kvinnorna kanske bara ville försöka göra någon konstgjord andning för denna utrotningshotade art...

Aahhh jamen vafan är det kvinnor de suttit och gaggat om hela tiden....

Jag såg en kvinna en gång för längesen. Naturligtvis gick hon på stan' och latade sig, gick runt och var värdelös. Tror till och med att hon gick och smaskade på en godisbit. Usch hon kommer bli fet. Fyfan för feta kvinnor alltså. Räcker med de där 5 extra kilona så vet man att hon är feminist och äter småpojkars avskurna förhud till frukost.

Nämen det är väl bara bra att de dör ut, det är ju ändå män som satt varenda potatis och ärta på bordet sen urminnes tider. De kommer inte alls äta varandra om kvinnor försvann och många män gillar ju analsex så...
Citera
2023-03-31, 00:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är säkert när Blåhåriga Britta med nosringen uppviglade till den där Stora Massakern i Säffle där 3475 män massmördades som åsyftas.

Citat:
Ja, det undrar jag med. Kanske var det någon av de kvinnor som skapade en kvinnlig Linkedin? Eller någon arg feminist som började bli trött på att män tar alla jobb och bara bögar med varandra och får barn med varandra och helt utesluter "värdelösa kvinnor" från jobb och barnalstrande?

Ja klockren Ipsi, det vimlar av kvinnliga bittra incels i historien som uppviglat till/begått massmord på män, blåhåriga Britta i Säffle var bara en av många.

Du har också rätt Tomatkungen, spelar ingen roll om det är spekulationer eller gissningar - antifeministerna tror på allt sålänge det är hatpropaganda mot kvinnor.
Citera
2023-03-31, 01:01
Medlem
Citat:
Aahhh jamen vafan är det kvinnor de suttit och gaggat om hela tiden....

Jag såg en kvinna en gång för längesen. Naturligtvis gick hon på stan' och latade sig, gick runt och var värdelös. Tror till och med att hon gick och smaskade på en godisbit. Usch hon kommer bli fet. Fyfan för feta kvinnor alltså. Räcker med de där 5 extra kilona så vet man att hon är feminist och äter småpojkars avskurna förhud till frukost.

Nämen det är väl bara bra att de dör ut, det är ju ändå män som satt varenda potatis och ärta på bordet sen urminnes tider. De kommer inte alls äta varandra om kvinnor försvann och många män gillar ju analsex så...

Ja, och dessa kvinnor har tydligen skapat någon slags Linkedin för enbart kvinnor (vad fan trodde de där, de värdelösa små spåna?) som givetvis gick i konkurs. Företag och sådant som startas av män går aldrig i konkurs. Man undrar ju vart dessa kvinnor fick luft ifrån...

Patetiskt! Du såg väl till att fat-shamea henne rejält? Går fan inte för sig att de där värdelösa kvinnorna ska vara feta också! Någon jädra måtta får det vara! Det är tur iaf. att de där värdelösa kvinnorna inte får en chans att åka några kukkaruseller iaf. Män vill ju bara ha andra män.
Ja, jag såg faktiskt en kvinna idag. Hon stod och försökte slänga sopor. Givetvis kunde hon inte detta, eftersom hon själv var en rejäl "sopa". Hon fick hjälp av en man. Han slängde både hennes sopor och henne i sopnedkastet. Skit ska skit ha!

Alla män älskar analsex! I synnerhet när de har ägglossning och deras livfader skriker efter att bli befruktad. Då vill män bli befruktade i anus av en annan värdefull man. Innan han går och bygger järnvägar, hus, drar några elledningar, vårdar några äldre och undervisar några barn samt uppfinner en och annan innovativ uppfinning och försvarar landets män och barn i händelse av krig. Nio månader senare föder han och hans make barn genom anus och tar givetvis själva hand om Familjen AB, hem och hushåll och driver några företag, bygger några till hus och vägar. Medans de patetiska kvigorna startar något nytt Linkedin som givetvis går i konkurs. Släng de där värdelösa kvinnorna där de hör hemma: i sopnedkastet!
Citera
2023-03-31, 01:06
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Färska undersökningar i allas våra favoritmedier visar att en relevant majoritet vägrar idag. Det har skett dramatiska skiften i åsikter hos människor. Håll koll på dina medsystrars attityd innan du womensplainar. Äldre kvinnor som åkt färdigt på snoppkarusellen och som nu kämpar med att bilda familj räknas inte. De har försatt sin chans och är ganska ointressanta bland riktiga män... åtminstone för familjebildning.

Absolut, i oroliga tider väljer unga män och kvinnor bort barn.

"Äldre kvinnor" behöver ingen man för att skaffa barn. Så män kan välja bort dem för familjebildning hur mycket de vill.
Citera
2023-03-31, 01:08
Medlem
Citat:
Ja klockren Ipsi, det vimlar av kvinnliga bittra incels i historien som uppviglat till/begått massmord på män, blåhåriga Britta i Säffle var bara en av många.

Du har också rätt Tomatkungen, spelar ingen roll om det är spekulationer eller gissningar - antifeministerna tror på allt sålänge det är hatpropaganda mot kvinnor.

Jag tror nästan att antifeministerna känner avundsjuka och missunnsamhet mot kvinnor. De skriver på ett sätt som drar mina misstankar ditåt.
Och det skulle förklara den skadeglädjen de verkar känna när det går dåligt för kvinnor. Tex. som för kvinnorna i trådens topic.
Citera
2023-03-31, 01:15
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Absolut, i oroliga tider väljer unga män och kvinnor bort barn.

"Äldre kvinnor" behöver ingen man för att skaffa barn. Så män kan välja bort dem för familjebildning hur mycket de vill.
Surt sa räven. Klart att äldre kvinnor som ratas låtsas som att de inte behöver män.....sperman kommer via banken..... Det intressanta är att flesta män vill ha mer med kvinnor att göra än de behöver och att kvinnor vill ha mindre att göra med män än vad de behöver. Både män och kvinnor har blivit ganska patetiska idag och pekar finger på varandra och försöker få övertaget. Passar mig utmärkt för jag har fler kvinnor intresserade av mig än vad jag hinner och orkar med.
Citera
2023-03-31, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Föreställer mig dessa "starka kvinnor" med lesbianfrisyr, kraftiga glasögon samt ring i näsan. Gärna också övervikt.

Nja det är väl vanliga karriärkvinnor i kavaj som håller på med såna nät nätverk. Samma typ av kvinnor som studerar till jurist på universitetet.
Citera
2023-03-31, 01:22
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Jag tror nästan att antifeministerna känner avundsjuka och missunnsamhet mot kvinnor. De skriver på ett sätt som drar mina misstankar ditåt.
Och det skulle förklara den skadeglädjen de verkar känna när det går dåligt för kvinnor. Tex. som för kvinnorna i trådens topic.

-
Himla lustigt att diskutera kvinnor som en homogen grupp.
Lite som att säga att alla negrer har lågt IQ.
Rätt tröttsamt faktiskt.
Var finns det en LinkedIn för Vita män? Jag skulle kalla den för supremecylinked.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in