Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-03-30, 20:43
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Pedofil!

Inte alls då! Alva har ju den fullmogna antilophindens gracila kroppsbyggnad - ett naturens mästerverk -

Kan knappt bärga mig, innan TV 4 lägger ut nästa avsnitt.
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2023-03-30 kl. 20:46.
2023-03-30, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av averylovelyday
Tänk om det unga laget räddar Medium , fyfan, dom måste ju förstått att hon är värdelös

Där aa du nåt! Om de får någon makt över lag Fonus immuniteter, så lär de ju välja fru Andeskåderska. Hon är deras starkaste kort.

Trodde Fabian skulle bli ett av omgångens stolpskott, men nu känner jag enbart sympati för honom och sen ska de förnedra hela laget med att dra i med töntig allsång också.

Ska vi gissa att konceptet Unga - Fonus skrinläggs efter denna säsong?
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2023-03-30 kl. 20:54.
2023-03-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Inte alls då! Alva har ju den fullmogna antilophindens gracila kroppsbyggnad - ett naturens mästerverk -

Kan knappt bärga mig, innan TV 4 lägger ut nästa avsnitt.

Jag tycker också hon är söt, men inte så söt som du verkar tycka. Såg att en tidning liknade henne vid Gisele Bundchen, men det är verkligen att ta i.
2023-03-30, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Jag tycker också hon är söt, men inte så söt som du verkar tycka. Såg att en tidning liknade henne vid Gisele Bundchen, men det är verkligen att ta i.

Skulle helt klart nobba Gisele för en dejt med Alva.
2023-03-30, 21:30
Medlem
DoktorNos avatar
Ja, jag måste hålla med Montalbano här. Alva är en läckerbit. Skulle gärna trösta henne när hon är ledsen
2023-03-30, 21:52
Medlem
greta75s avatar
Jag tror inte man skall underskatta Alva. Jag har skrivit några ggr att jag tror det finns något mer där än en söt snäll tjej.

- Hon har hintat om att hon är en bra skådespelerska.

- Hennes "ledarskap" kan framstå som oavbrutna tårar men när den summeras så kan man iaf konstatera att hon plockat ut två personer, hon valde en smart co-ledare och hon tog sig igenom den utan att bli avskydd av laget. En inte så dålig bedrift.

- hon har inte varit naiv inför följderna av sina val, hon var rädd för att de skulle komma tillbaka och anklaga henne

-den här veckan har hon chillat i bakgrunden och jag tror hon är bra på att bonda utanför kameran

Jag är relativt säker på att hon inte är korkad, kanske tom eftertänksam. Hon är iaf mycket bra på att utnyttja sin styrka, att vara söt snäll tjej, inget hot.
Senast redigerad av greta75 2023-03-30 kl. 21:55.
2023-03-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, jag måste hålla med Montalbano här. Alva är en läckerbit. Skulle gärna trösta henne när hon är ledsen

Tack, Broder!
2023-03-30, 22:14
Medlem
Vagnchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Stackars Anders. Har han blivit halvsenil?

Halvsenil är ju bara förnamnet..
2023-03-30, 22:15
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom

Hon är ändå inte helt olik en ung Gisele Bündchen: https://www.wonderwall.com/wp-content/uploads/sites/2/2020/07/gettyimages-468889760.jpg
2023-03-30, 22:25
Medlem
Vagnchefens avatar
Vad är ni för jävla knähundar som står med fullt segel så fort ni tänker på Alva eller Amandorna?
man-up och sluta tänk på kvinnor ni aldrig kommer få knulla
2023-03-30, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
. ..
Ska vi gissa att konceptet Unga - Fonus skrinläggs efter denna säsong?

Ja, om det inte snart kommer ngn tvist eller bli lite jämnare tävlingar. Nu är det ju inte spännande, och det hade de (väl) kunnat lista ut i förväg?
2023-03-30, 23:30
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagnchefen
Vad är ni för jävla knähundar som står med fullt segel så fort ni tänker på Alva eller Amandorna?
man-up och sluta tänk på kvinnor ni aldrig kommer få knulla
Låt oss uppskatta Alva ifred så lovar vi att inte bry oss när du fantiserar om Christopher

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in